• Hallo allen,

    Ik heb tegenwoordig een struggle die me helemaal nieuw is en vroeg mij dan ook af, misschien hebben wat geweldige Quizletters wel de oplossing of het antwoord op mijn vraag.

    Het zit dus zo; toen ik voor de eerste keer dronk en alle keren er na kon ik eigenlijk echt best wel prima tegen drank. Om hier even een voorbeeldje van te geven, ik kon met gemak een halve fles Goldstrike (50%) puur op en nog op een normale manier thuiskomen. Nu is er tussen die tijd en nu maar een halfjaar (max.) verstreken. Het ding is echter dat ik nu naar een paar glaasjes al huilend/schreeuwend op de stoep beland en ik heb geen idee waarvan het zou kunnen komen. De laatste keer was afgelopen zaterdag, na 3 passoa/fanta en twee biertjes ben ik helemaal gek gegaan. Ik weet niet wat me bezielde maar normaal raakte ik van deze hoeveelheid amper aangeschoten.
    Nu is er in die periode wel iets voorgevallen wat van belang is, als ik namelijk dus iets teveel op heb, schiet ik in een huilbui, ren ik de cafétjes uit en begin ik in alle paniek naar huis te komen. Ofwel, ik krijg paniekaanval, ik krijg het extreem benauwd, ik heb geen idee wat ik daar doe en ik wil niets anders dan weg en thuis mijn bad in duiken. Dit gaat gepaard met flink veel schreeuwen en huilen.

    Hoe dan ook mijn vraag aan jullie luidt dus als volgt:
    - Hebben jullie enig idee of een "trauma" dit soort gevolgen in aanraking met alcohol kan hebben?
          -Zo ja, is er wat tegen te doen?
    - Zijn er andere redenen waarom het verschil opeens zo gigantisch groot is geworden, gezien ik niet geloof dat het de tijd of lever zal zijn.
    - Hebben anderen hier ook last van of last van gehad?
    - Eventuele andere gedachtenspinsels zijn natuurlijk ook welkom.

    Voor ieder die een reactie achterlaat, hartelijk dank!

    Groetjes,
    Van mij

    Zo super sorry als dit onder het verkeerde topic staat ik had geen idee waar ik het moest droppen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2018 - 22:50 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."