• Dus, ik had voor ik op reis vertrok een idee voor een RPG en ondertussen ben ik terug thuisgekomen en heb ik de knoop doorgehakt en besloten het is aan jullie voor te leggen.


    De intelligentie dienst heeft ogen en oren overal tegenwoordig, maar het gevaar om hun dekmantel op te blazen is soms enorm groot bij volwassenen. Daarom heeft de MI5 een geheime afdeling die kinderen traint die wees zijn of in een instelling zitten door hun ouders. Deze kinderen worden zorgvuldig geselecteerd en na een toelatingsproef toegelaten tot de CHERUB campus. Daar worden ze gehouden tot ze oud genoeg zijn voor de basisopleiding die honderd dagen duurt. Gebaseerd op de CHERUB reeks van Robert Muchamore

    Het doel van de RPG zou dan de basisopleiding zijn en de eventuele missies die er na komen. Wat denken jullie hier van?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mij lijkt het wel super awesome. Welke leeftijd zijn de kinderen dan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tussen twaalf en zeventien


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kan wel leuk worden, denk ik.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 13:47 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ken de reeks niet, maar ik zou wel willen meedoen. ^^


    help

    Tolkien schreef:
    Ik ken de reeks niet, maar ik zou wel willen meedoen. ^^
    Je hoeft de reeks er niet echt voor te kennen, maar het is handig om te weten waar ik het vandaan heb hé ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit lijkt me leuk! Is er al een rollentopic van?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Nee ik ga eerst een beetje zien hoeveel ik er wil


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hier is het rollentopic!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque