• Hallo allemaal,

    Ik wil graag een nieuw verhaal starten, ditmaal een meespeelverhaal. Het verschil met een RPG (zoals dat hier meestal gedaan wordt in ieder geval), is dat de samenhang van het verhaal centraal staat. Het gaat om het verhaal als geheel en niet om de belevenis van de individuen. Ze dienen met elkaar te maken te hebben en op elkaar in te spelen. Er zal niet in de ik-vorm geschreven worden omdat je dan geen lopend verhaal krijgt.

    Het idee:
    Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om? Was echt niemand voorbereid op deze ‘crash’ of hebben enkele mensen een smerig plannetje gesmeed?

    Inschrijflijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familiebanden:
    Karakterbeschrijving:
    Opleiding:
    Muzieksmaak:
    Foto of uiterlijke beschrijving:

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Ik hoop dat er animo voor is! Als je het moeilijk vindt om in de hij/zij-vorm of de verleden tijd te schrijven is dat begrijpelijk en ik help je er graag mee om je schrijfkunsten op dat vlak te verbeteren. (:

    Peronages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk – 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]

    Ik wil nog even benadrukken dat ik verder niets heb tegen verhalen in de ik-vorm etc. maar ik houd er gewoon niet van. Post hier alsjeblieft gewoon je lijstjes als het idee je leuk lijkt, want met discussiëren over de voorkeur van een auteur bereik je niet zo veel en ik houd het graag zo leuk mogelijk. (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 9:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Killian is echt heel knap. Waar zijn die mannen hier in Nederland?!

    @sureido: Dat vraag ik me ook wel is af :')!

    Die personage van jou, Mitchell(?) is ook al een mooie jongen. Ik kom ze echt nooit tegen. Trouwens, hij lijkt kwa verleden een klein beetje op Audrey zie ik nu! Wanneer beginnen we eigenlijk met spelen? =)

    Gheheh, ja he. Dat is Aidan Turner <3

    Ik typte perongeluk AidEn Turner in, maar die mag er ook wel wezen hoor. ^^

    Naam:
    Laurens Oliver
    Leeftijd:
    16 en een half,
    Familiebanden
    : Laurens heeft geen broertjes of zusjes en heeft enkel een vader die aan drugs en alcohol zit. Zelf heeft hij daar helemaal geen behoefte aan en dat is juist iets waar hij vrij veel moeite mee heeft. Zelf zou hij snel ruzie maken met zijn vader, maar ondanks hij zo lui is als een varken, weet hij niets beters. Zelf heft hij geen opa of oma meer en zijn tante en oom wonen ver van hem vandaan. Door zijn vader kwam er weinig inkomen binnen en dat had gevolgen dat hij wel helemaal niet naar school zou kunnen, daarvoor heeft de overheid ervoor gezorgd dat hij toch nog naar school toe kan.
    Karakterbeschrijving:
    Laurens is een schijterd. Hij durft vrij weinig en kan al helemaal niet tegen bloed, spinnen en huisdieren. Zelf zou hij nooit uit zichzelf gaan mauntainbiken door de wildernis, aangezien hij bang is om te verdwalen. Hij durft niet in gesprek te raken met iemand en dat kom allemaal door zijn vader. Soms denkt iedereen dat hij een meisje is, en dan denkt hij graag met hem mee. Laurens is ondanks dat hij bang is voor vrijwel alles, is hij en spontane jongen waarmee je een gesprek kan voeren als hij je vertrouwd. Maar dat komt hoogst zelden voor, aangezien hij gewoon te bang is om met iemand te praten. Hij gaat daarbij ook snel denken dat iemand boos op hem zou zijn.
    Opleiding:
    Laurens zit nog op de middelbare.
    Muzieksmaak: Alle soorten. Maar het meest country
    Foto of uiterlijke beschrijving:


    Laurens is blond en 1.75 lang. Hij is wat aan de magere kant, vanwege het voedseltekort in huis. Zijn kleding bestaat uit een simpele vest, een rafelende spijkerbroek en een paar gympen.
    Het enige wat hij om zijn nek draagt is een dikke zilvere ketting die hij als erfenis van zijn moeder.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 18:58 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    sureido schreef:
    Die personage van jou, Mitchell(?) is ook al een mooie jongen. Ik kom ze echt nooit tegen. Trouwens, hij lijkt kwa verleden een klein beetje op Audrey zie ik nu! Wanneer beginnen we eigenlijk met spelen? =)


    Ik gok ergens in het weekend. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wow zijn al aardig wat personages bijgekomen :D *vind ze allemaal erg leuk!*

    sureido schreef:
    Killian is echt heel knap. Waar zijn die mannen hier in Nederland?!


    Wel dat vind ik nou ook, Killian is gewoon erg knap :O :D
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik vind Laurens alleen lijken op iemand van 14 i.p.v. 24 haha :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Jade Alastair
    Leeftijd: 19
    Familiebanden:
    Haar vader is toen ze pas 2 jaar was, gescheiden met haar moeder. Deze is kort daarop vermoord door een bende. Haar vader is een gerespecteerd bendeleider.
    Karakterbeschrijving:
    Jade is opgegroeid tussen de jongens. Ze is bot, onverschillig, agressief en meedogenloos. Ze heeft vaak voor haar eigen leven moeten vechten, waardoor ze niks geeft om dat van een ander. Jade is niet altijd zo geweest. Ze is zo geworden sinds haar vader geen andere keuze had, dan haar in ruige omstandigheden te laten groeien. Ze ligt er niet wakker van als ze iemand zijn of haar leven moet ontnemen. Haar vader wou dat ze meeging om het vliegtuig te kapen, wat ze maar al te graag wou. Ze heeft ooit een vriendje gehad, maar die is vermoord door een bende. Dit heeft ze ver weggestopt. Als het je lukt om dat naar boven te krijgen, kan je maar beter gaan schuilen. Ze is namelijk erg lichtgeraakt en vind het niet erg, om iemand pijn te doen.
    Opleiding:
    Jade is sinds haar 16de van school af en heeft niet verder gestudeerd.
    Muzieksmaak: De hardere muziekstijlen.
    Foto of uiterlijke beschrijving:

    Ooh, de eerste foute meid! Of heb ik het fout?

    De tweede. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oew dat wordt erg leuk ^^ Ik kijk er al naar uit om met Killian en andere kapers samen te zweren/werken hehe :D

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    OakenshieId schreef:
    Ik vind Laurens alleen lijken op iemand van 14 i.p.v. 24 haha :p


    Ja oke, dat kan ik begrijpen, Ik verander hem wel even naar een jongere leeftijd.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik vind Laurens trouwens wel heel leuk, vooral omdat het een bangerd is, haha. ^^
    Alleen... je hebt toch leerplicht tot je achttiende? Dan kun je niet zomaar stoppen met school, hoor. ;p
    Dat geldt trouwens ook voor Nicole.


    Every villain is a hero in his own mind.