• Hallo allemaal,

    Ik wil graag een nieuw verhaal starten, ditmaal een meespeelverhaal. Het verschil met een RPG (zoals dat hier meestal gedaan wordt in ieder geval), is dat de samenhang van het verhaal centraal staat. Het gaat om het verhaal als geheel en niet om de belevenis van de individuen. Ze dienen met elkaar te maken te hebben en op elkaar in te spelen. Er zal niet in de ik-vorm geschreven worden omdat je dan geen lopend verhaal krijgt.

    Het idee:
    Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om? Was echt niemand voorbereid op deze ‘crash’ of hebben enkele mensen een smerig plannetje gesmeed?

    Inschrijflijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familiebanden:
    Karakterbeschrijving:
    Opleiding:
    Muzieksmaak:
    Foto of uiterlijke beschrijving:

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Ik hoop dat er animo voor is! Als je het moeilijk vindt om in de hij/zij-vorm of de verleden tijd te schrijven is dat begrijpelijk en ik help je er graag mee om je schrijfkunsten op dat vlak te verbeteren. (:

    Peronages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk – 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]

    Ik wil nog even benadrukken dat ik verder niets heb tegen verhalen in de ik-vorm etc. maar ik houd er gewoon niet van. Post hier alsjeblieft gewoon je lijstjes als het idee je leuk lijkt, want met discussiëren over de voorkeur van een auteur bereik je niet zo veel en ik houd het graag zo leuk mogelijk. (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 9:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Noem hem Clayton. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dan stuur ik hem zo in :D Ik heet Jilly trouwens _O-


    Never run faster than your guardian angel can fly

    Sorry, i couldnt help myself :3. Nog een rolletje dus :)!

    Naam: Neil Flynn Cooper
    Leeftijd: 23
    Familiebanden:
    Neil is geadopteerd en kent zijn echte ouders niet.
    Karakterbeschrijving:
    Neil is een vriendelijke, maar teruggetrokken jongen. Hij werkt liever alleen dan samen, zodat hij zijn eigen plan kan trekken en weet waar hij aan toe is. Hij kan heel slecht tegen onzekerheid en heeft duidelijkheid nodig in alles wat hij doet. Hij kan best contact maken met anderen, maar hij is te vaak teleurgesteld in zijn leven om daar nog moeite voor te doen. Hij had een aantal ‘goede’ vrienden die hem als een steek hebben laten vallen, waardoor hij hier gewoon geen moeite meer in wilt steken. Want wat er niet is, kan ook niet kapot.
    Opleiding:
    Neil heeft een studie rechten afgerond en neemt er nu een jaar tussenuit, voordat hij naar het HBO gaat.
    Muzieksmaak: Van alles.
    Foto of uiterlijke beschrijving:

    Ik vind het grappig dat jouw personage drie namen heeft van personages die ik eens gebruikt heb :'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hahahaha, dat is wel heel toevallig :')! Ik kon niet kiezen tussen Neil en Flynn :') :+!

    Naam:
    Sentis Oliver
    Leeftijd:
    16
    Familiebanden:
    Sentis is de tweelingbroer van Laurens. Hij werd weggehaald bij zijn broer toen hij twee was. Laurens weet niets over dat hij een tweelingbroer heeft, en dat hij een veel beter leven heeft dan zijn broer en vader.
    Zijn moeder is hertrouwd met een zakenman die vrijwel alles voor Sentis meeneemt. Van olifantjes uit India, als kleding uit verschillende staten van Amerika. Sentis is goed bevriend met zijn opa, die hem verhalen vertelde over vroeger.
    Karakterbeschrijving: Sentis is een spontane jongen die graag het avontuur tegemoet gaat. Sentis is vergeleken met laurens nergens bang voor en wilt altijd bij alles voorop lopen. Opscheppen kan hij als de beste, hij houd er erg van om met iedereen bevriend te worden om op deze mannier populair te zijn in de groep.
    Aan de andere kant kan dit grote gevolgen hebben, doordat hij snel aan de drank gaat en snel rookt. Hij kan op sommige momenten eigenwijs overkomen om vervolgens niet naar andere te luisteren en niet te doen wat andere opdragen. Daarbij heeft hij bijna de school moeten verlaten.
    Opleiding:
    Sentis is net aangenomen voor de opleiding Sportvisserij
    Muzieksmaak: Geen, houd totaal niet van muziek
    Foto of uiterlijke beschrijving:

    De rest komt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Zijn er best wel een aantal hoor ^^
    Allemaal leuke karakters trouwens ;p ben benieuwd wie met wie bevriend zal geraken ;D
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Moeten ze allemaal uit hetzelfde land komen? De meeste namen klinken namelijk nogal Engels... En ik weet wel een naam, maar die past niet echt bij iemand uit West-Europa.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Volgens mij hoeft dat niet hoor, iedergeval niet als t aan mij ligt :P!

    als ze maar een reden hebben om uit Nederland te vertrekken. Maar gezien het een multicultureel land is, komt dat wel.goed. (:
    Of de Nederlanders worden elders met de rest samengestopt na een tussenstop in Nicaragua ofzo.


    Every villain is a hero in his own mind.

    veel personages, dit wordt gezellig!!!


    Swift as the Wind, Silent as a forest, Fierce as Fire, Immovable as a Mountain~Takeda Shingen, Fuurinkazan

    Jaa, als Jeffrey even opschiet kunnen we beginnen?(:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jaaaaaaaa, het wordt leuk ;D!

    Oké, ik weet hoe Alsikheteenswist Geenidee gaat heten. (:

    Søren Hjulmand!

    Hij is dus Deens en meet de rest in Nicaragua.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 15:03 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mooie naam :D!