• Hallo allemaal,

    Ik wil graag een nieuw verhaal starten, ditmaal een meespeelverhaal. Het verschil met een RPG (zoals dat hier meestal gedaan wordt in ieder geval), is dat de samenhang van het verhaal centraal staat. Het gaat om het verhaal als geheel en niet om de belevenis van de individuen. Ze dienen met elkaar te maken te hebben en op elkaar in te spelen. Er zal niet in de ik-vorm geschreven worden omdat je dan geen lopend verhaal krijgt.

    Het idee:
    Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om? Was echt niemand voorbereid op deze ‘crash’ of hebben enkele mensen een smerig plannetje gesmeed?

    Inschrijflijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familiebanden:
    Karakterbeschrijving:
    Opleiding:
    Muzieksmaak:
    Foto of uiterlijke beschrijving:

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Ik hoop dat er animo voor is! Als je het moeilijk vindt om in de hij/zij-vorm of de verleden tijd te schrijven is dat begrijpelijk en ik help je er graag mee om je schrijfkunsten op dat vlak te verbeteren. (:

    Peronages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk – 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]

    Ik wil nog even benadrukken dat ik verder niets heb tegen verhalen in de ik-vorm etc. maar ik houd er gewoon niet van. Post hier alsjeblieft gewoon je lijstjes als het idee je leuk lijkt, want met discussiëren over de voorkeur van een auteur bereik je niet zo veel en ik houd het graag zo leuk mogelijk. (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 9:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn topics! Mijn lijstje komt later :'D
    Hoe komen ze eigenlijk bij dat eiland? Zeker met een vliegtuig D: Ze moeten zeker nog een specifieke bestemming hebben ook.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat is wel het meest praktisch. Maar ze kunnen het per parachute overleven? ;'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik doe ook mee! Zit er erg gaaf uit :D

    Reserveer alvast een plekje en vul later lijstje in :P


    Never run faster than your guardian angel can fly

    Hahahaha, of ze springen in de zee, maar die klap zal ook wel niet helemaal lekker zijn :'D! En straks is er geen zee. *evil lachje*

    Elvithien schreef:
    Hahahaha, of ze springen in de zee, maar die klap zal ook wel niet helemaal lekker zijn :'D! En straks is er geen zee. *evil lachje*


    Haha. Nou en. Er mogen er best een paar (onbekenden) doodgaan, anders is het onrealistisch.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jaaa vind ik ook :'), daarom zei ik *evil lachje*. Ik hou wel van een beetje sadisme :+!

    Elvithien schreef:
    Jaaa vind ik ook :'), daarom zei ik *evil lachje*. Ik hou wel van een beetje sadisme :+!


    Hehe. I'm your man woman *O* Al hou ik niet alleen van een beetje :'P
    Ik besluit vast dat dit verhaal awwsum wordt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hahahaha, ik hield het nog bescheiden, anders kom ik meteen over als een maniak :'D! Alleen een beetje jammer dat er in mijn stories maar weinig doodgaan. Dus als we nou veel karakters maken, kunnen er ook veel dood :3! *lacht gemeen :')*

    Ik ook wel hoor :D Ga ik in mee! Is ook wel so realistisch _O-


    Never run faster than your guardian angel can fly

    Sacrifices may be made. ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het lijkt me echt super leuk, alleen ik weet niet of ik er de tijd voor heb nu. De examens komen namelijk erg dichtbij...


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring

    A lot of sacrifices :3. Ik mag jullie wel. Ghehe :+!

    Elvithien schreef:
    A lot of sacrifices :3. Ik mag jullie wel. Ghehe :+!


    Iedereen gaat gewoon dood :)


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring

    Nooooh, niet iedereen :'), wel veel :+! We moeten wel een paar favorietjes hebben die t overleven :')

    Elvithien schreef:
    Nooooh, niet iedereen :'), wel veel :+! We moeten wel een paar favorietjes hebben die t overleven :')


    haha ahww jammer


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring