• Hallo allemaal,

    Ik wil graag een nieuw verhaal starten, ditmaal een meespeelverhaal. Het verschil met een RPG (zoals dat hier meestal gedaan wordt in ieder geval), is dat de samenhang van het verhaal centraal staat. Het gaat om het verhaal als geheel en niet om de belevenis van de individuen. Ze dienen met elkaar te maken te hebben en op elkaar in te spelen. Er zal niet in de ik-vorm geschreven worden omdat je dan geen lopend verhaal krijgt.

    Het idee:
    Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om? Was echt niemand voorbereid op deze ‘crash’ of hebben enkele mensen een smerig plannetje gesmeed?

    Inschrijflijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familiebanden:
    Karakterbeschrijving:
    Opleiding:
    Muzieksmaak:
    Foto of uiterlijke beschrijving:

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Ik hoop dat er animo voor is! Als je het moeilijk vindt om in de hij/zij-vorm of de verleden tijd te schrijven is dat begrijpelijk en ik help je er graag mee om je schrijfkunsten op dat vlak te verbeteren. (:

    Peronages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk – 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]

    Ik wil nog even benadrukken dat ik verder niets heb tegen verhalen in de ik-vorm etc. maar ik houd er gewoon niet van. Post hier alsjeblieft gewoon je lijstjes als het idee je leuk lijkt, want met discussiëren over de voorkeur van een auteur bereik je niet zo veel en ik houd het graag zo leuk mogelijk. (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 9:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het ziet er allemaal zo leuk uit! Wanneer gaan we beginnen? :D

    Volgens mij wachten we nog op 1 die zn rollen nog moet maken.. ;p. Correct me if i'm wrong ;p!

    Jaa Jeffrey zou het vanavond doen ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yesh!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Woehoeee!

    Beter gaat Jeffrey dat dan...

    He lied. :S


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Vyvyanne
    Leeftijd: 19
    Familiebanden: Haar moeder is een BAM, bewust alleenstaande moeder. Ze is dus een zogeheten reageerbuisbaby.
    Karakterbeschrijving: Ze is erg vrolijk. Het grootste deel van de dag zit ze op haar kamer en gamet, waar ze ook aan "verslaafd" is. Ze kan soms obsessief met dingen bezig zijn. Ze is biseksueel en gaat graag uit de kleren, zowel op webcam, foto's als in het echt. Vyvyanne experimenteert ook veel op dat gebied. Ze lijdt aan een bipolaire stoornis. Als ze manisch is, doet ze vaak dingen die ze anders niet zou doen, zoals tattoo's zetten, piercing's zetten, ook steelt ze dan wel eens auto's, fietsen, brommers, etc.
    Opleiding: Ze studeert Game Development.
    Muzieksmaak: Ze heeft een hekel aan dubstep.
    Foto of uiterlijke beschrijving: Ze heeft een tongpiercing en bruin haar. Ze heeft haar haar blond gedipdyet. Meestal heeft ze haar haar opgestoken in een knot, soms draagt ze het los. Ze heeft een tattoo van een chinese draak op haar rug, tot haar knieholte.


    Dit is Vyvyanne:



    En dit is haar haarkleur:





    Maar meestal heeft ze haar haar in een opgestoken knot, zo dus:



    En dit is haar tattoo, maar hij stopt bij haar knieholte:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 14:43 ]

    Ik wil beginnen :(

    Hier is het speeltopic!
    Ik zal jullie ook allemaal uitnodigen voor de rollenstory, dan kunnen jullie daar je personage in plakken en zo nodig aanpassen tijdens de loop van het verhaal. In de beginpost zal ik bij elk karakter even een linkje doen naar het hoofdstukje, zodat je makkelijk iets over een ander personage kunt opzoeken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Esau Konings
    Leeftijd: 20
    Familiebanden: Woont samen met zijn moeder. Zijn vader is op een reis naar Ffghanistan overleden bij een terroristische actie.
    Karakterbeschrijving: Esau is over het algemeen een rustig persoon. Hij stapt niet snel op nieuwe mensen af, maar als hij mensen eenmaal kent is hij erg vriendelijk en biedt altijd een luisterend oor. Hij vindt het erg belangrijk om anderen te helpen. Hij schaamt zich niet gauw voor zichzelf of anderen. Esau vindt het belangrijk om plezier te hebben binnen bepaalde grenzen.
    Opleiding: Esau studeert Recht en Economie
    Muzieksmaak: Hij houdt van vele soorten muziek, maar niet van Heavy metal, Country of Dubstep.
    Overig: Hij is de ex van Vyvyanne, en is nog steeds boos op haar. Ze heeft namelijk zijn World of Warcraft account gehackt.
    Foto of uiterlijke beschrijving:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 14:43 ]

    Awesome! :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nog een rechtenstudent, de stand is 3 ghehe ;3. He's nice.

    Naam: Wuzra Vendevlaai
    Leeftijd: 19
    Familiebanden: Ze is de jongste van 11 broers en zussen. Het is een regel van haar geloof dat je een priemgetal als aantal kinderen moet hebben. Priemgetallen staan symbool voor uniekheid en het Humutalisme vindt ieder gezin uniek.
    Karakterbeschrijving: Zweverig, kalm, reageert nooit impulsief.
    Opleiding: Na de middelbare school is ze Theologie gaan studeren, maar daar is ze na het eerst jaar mee gestopt. Ze werkt nu betaald bij de plaatselijke Hum (het gebedshuis van het Humutalisme).
    Muzieksmaak: Naast de muziek van haar geloof, wat nog het meeste weg heeft van het gefluit van een mus, luistert ze graag naar klassieke muziek.
    Overig: Ze is een humutalist en gelooft in de grote God Humus. Volgens dit geloof hoort bij alles wat je doet, een bepaald ritueel met een diepere betekenis. Verder is het verboden om met mensen om te gaan die van Boeddhistische, Hindoeïstische of Islamitische afkomst zijn, tenzij het geloof voor meer dan drie generaties is afgezworen. Een christen mag wel, mits hij naast zijn ene God ook in staat is om in Humus te geloven.
    Het gezin is het belangrijkste in het Humutalisme en daarom moet een persoon altijd handelen in het belang van zijn/haar gezin. Seks voor het huwelijk - en iedere vorm daarvan - is niet verboden, maar het is wel belangrijk om daar de benodigde rituelen bij uit te voeren.

    Foto of uiterlijke beschrijving:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Naam: Caleb Finnigan
    Leeftijd: 19
    Familiebanden:
    Caleb heeft 2 jongere zusjes en zijn ouders zijn gescheiden.
    Karakterbeschrijving:
    Caleb is schizofreen en slikt daar veel medicijnen voor. Hij is totaal niet sociaal naar anderen en heeft alleen vrienden in zijn hoofd. Caleb is soms agressief en heeft hij een van de werknemers uit de inrichting zonder moeite vermoord om te kunnen ontsnappen. Daarentegen is hij heel erg slim en een filosoof. Hij denkt over alles na en heeft overal wel een verklaring voor. Hij heeft last van woede-uitbarstingen als hij in een prikkelende omgeving vertoeft en zijn medicijnen niet slikt. Caleb is na zijn ontsnapping belandt op de jongerenreis.
    Opleiding:
    Caleb zit al vanaf zijn 12de in een inrichting en heeft daar alleen les gehad, verder heeft hij dus geen opleiding gevolgd.
    Muzieksmaak:
    Metal, Rock etc.
    Foto of uiterlijke beschrijving:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 14:59 ]