• Leuk hea, die haarmaskers ^^? Nein. niet altijd.
    dus ik dacht eens origineel te wezen en een bananen-haarmasker te nemen (bloos).
    ten eerste kreeg ik het niet uit mijn haar. niet. gewoon echt niet. als ik een aapje had, kon hij zich volop vermaken met mijn bananen-haar. maar die heb ik niet :3, en ik maar proberen het eruit te kammen =___=
    uiteindelijk is het meeste eruit. kuch'hetmeeste. en nu ruikt mijn haar naar banaan. volgens mij word ik langzaam helemaal geel. stomme vrucht :/
    en dan heeft mijn haar ook nog eens besloten om te gaan pluizen. kan. ik. niet. tegen. geef me een schaar en ik knip het af.

    Wil jij ook bananen-pluishaar om je apen vriendjes mee te verleiden? (bloos)
    ~ Prak een banaan
    ~ voeg 1 tl olijfolie toe
    ~ meng het
    ~ laat het 30 min in je haar
    ~ spoel het grondig met (koud) water uit.

    Enjoy


    i put the fun in funeral

    Whahaha XD jumm bananen haar XD heb vandaag net gedoucht duss ik ga het nu niet proberen :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nu heb ik zin in banaan. :'3
    Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een haarmasker gemaakt/gebruikt. Ben ik ook niet van plan nu ik dit lees. :'D

    Ik weet dat een bananen masker er niet uit gaat, dus geen bananen voor mijn haar*O*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    -dubbel

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 18:33 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nog half niet zo erg als m'n moeders haarmasker. Mayonaise, olie en ei. Mijn hele fucking haar stonk een week lang naar Mayonaise en Ei. Zo ontiegelijk vies. (cat)


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    Nog half niet zo erg als m'n moeders haarmasker. Mayonaise, olie en ei. Mijn hele fucking haar stonk een week lang naar Mayonaise en Ei. Zo ontiegelijk vies. (cat)


    Hahaa :'), heb ik vaker gelezen. ach, heb ook een keer bier in mijn haar gedaan. je raadt het al, dat ruik je ook vreselijk. en mijn moeder me er maar van beschuldigen dat ik drink x'd


    i put the fun in funeral

    Klinkt eigenlijk niet zo slim. (cat)
    En volgens mij is banaan niet zo waardevol voor je haar, sowieso al. Anders had je wel bananenshampoo.


    Your make-up is terrible

    Lang leve goeie shampoo? :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Assassin schreef:
    Klinkt eigenlijk niet zo slim. (cat)
    En volgens mij is banaan niet zo waardevol voor je haar, sowieso al. Anders had je wel bananenshampoo.
    Die heb je ook bij de Body Shop xD

    Ik koop gewoon kant en klare maskers, zijn toch iets handiger (ik knoei met alles)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb een paar jaar geleden hetzelfde meegemaakt(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Yoseob schreef:
    (...)Die heb je ook bij de Body Shop xD

    Ik koop gewoon kant en klare maskers, zijn toch iets handiger (ik knoei met alles)

    Heb ik ook hoor, een best goede van John Frieda (bloos). maar ik wou eens wat anders


    i put the fun in funeral

    Geen bananen in mijn haren. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Switched schreef:
    (...)
    Heb ik ook hoor, een best goede van John Frieda (bloos). maar ik wou eens wat anders


    Je hebt John Frieda en dan ga je bananen in je haar smeren? x'D
    Mehehe epic fail.


    Your make-up is terrible

    Hahaha, poor you. 3:
    Hoe kom je eigenlijk bij een bananen-haarmasker? Sommigen fruitsoorten willen niet luisteren. :Y)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hebt John Frieda en dan ga je bananen in je haar smeren? x'D
    Mehehe epic fail.


    ik heb heeel veel frieda'tjes (heart2)
    but like I was saying; wou eens wat anders :/ .


    i put the fun in funeral