• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    [Ik ga morgen ochtend om half 6 's ochtends tot woensdag half 12 's avonds naar Rome met school. Ik heb wifi, maar weet niet of ik kan reageren]


    Bowties were never Cooler

    Francisco Thompson

    Ik zag hem met een bedenkend gezicht kijken, maar na een tijdje vormde zijn mond weer een glimlach. "Zullen we naar de anderen gaan?" vroeg hij rustig. "Ben je al voorgesteld aan Zayn?" vroeg hij me waarna we allebei naar de jongen met de kuif keken.

    Llamarmy schreef:
    [Ik ga morgen ochtend om half 6 's ochtends tot woensdag half 12 's avonds naar Rome met school. Ik heb wifi, maar weet niet of ik kan reageren]

    [Oke :) veel plezier]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 22:55 ]

    Liam James Payne

    Ook Francisco kijkt naar Zayn. Ik glimlach en pak hem bij zijn pols om hem mee te trekken. Ik weet nou niet zeker wat hij bedoelde, maar het kan geen kwaad toch?
    "Hey Zayn," zeg ik met een glimlach.
    Ik hoop dat hij wat vrolijker is als daarnet, want dat was echt niet te harden. En het zou niet erg leuk zijn als hij nu begint te chagrijnen tegen Francisco. Maar goed, hij had daarnet een gesprek met in ieder geval Louis - ik heb nou niet erg opgeled, terwijl ik normaal altijd heel goed oplet en beschermend ben. Vreemd -, of hoewel de stuiterbal, en hij heeft gerookt, dus ik hoop dat hij wat opgevrolijkt is.


    Reality's overrated.

    Zayn Malik

    Ik kijk nog steeds een beetje afwachtend naar Louis maar richt mijn blik uiteindelijk op Harry die nog steeds op mijn schoot zit. Ik speel een beetje met zijn krullen en zie in mijn ooghoek Liam aankomen samen met een van de jongens, zijn naam weet ik niet. 'Heey Li' zeg ik als hij me begroet en glimlach even. Ik kijk naar de jongen naast hem. 'Heey, ik ben Zayn' zeg ik tegen hem en kijk daarna weer naar Liam toe.

    [sorry kon niet zoveel]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 8:13 ]

    Francisco Thompson

    "Heey, ik ben Zayn" zei de jongen met de zwarte kuif, volgens mij is hij nu wel wat vrolijker. "Hey, ik ben Francisco" zei ik waarna ik glimlachte, ik wilde hem eerst een hand geven, maar ik kwam erachter dat Liam nog steeds mijn pols vast had, en ik voelde mijn wangen wéer rood worden.

    Liam James Payne

    "Heey Li," begroet Zayn me.
    Ik glimlach en knik.
    "Heey," zegt Zayn dan tegen Francisco. "Ik ben Zayn."
    "Hey, ik ben Francisco," stelt Francisco zichzelf voor.
    Ik merk dat hij Zayn een hand wil geven, maar dat dat niet lukt omdat ik nog steeds zijn pols vast heb. Ik laat zijn pols snel los en word net als hij rood. Wat moet iedereen nu wel niet denken?
    Gelukkig, is Zayn minder chagrijnig. Mooi zo, want ik was bang dat hij Francisco 'weg zou jagen'. Als Zayn weer naar mij kijkt weet ik niet wat te doen. Uiteindelijk trek ik mijn mond dan open.
    "Wat is de kamerindeling vannacht?" vraag ik Zayn. "Weet je dat al? Of mogen we dat zelf bepalen? Zo ja, met wie willen jullie een kamer delen?" dat laatste vraag ik aan de hele groep in het algemeen. Behalve Niall dan, want die is nog steeds foetsie.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 10:32 ]


    Reality's overrated.

    [Ik ga zo reageren, maar ik wilde even zeggen dat we een nieuwe Niall nodig hebben. Als iemand al een rol heeft hier, en dus twee rollen wilt spelen mag dat ook. Zeg het wel ff als je Niall wilt doen :3]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 12:13 ]

    Francisco Thompson

    Wanneer Liam merkte dat ik Zayn een hand wilde geven, liet hij mijn pols los waarna zijn wangen ook rood werden. Ik gaf Zayn een hand en hij keek ons met een glimlach aan. ”Wat is de kamerindeling vannacht?" vroeg Liam aan Zayn. Ergens hoopte ik dat ik met iemand die aardig tegen me was in een kamer zou slapen.

    Zayn Malik

    De jongen stelt zich voor als Francisco en ik knik even waarna ik Harry met tegenzin loslaat omdat hij een hand wil geven. Ik schud gauw zijn hand en glimlach een beetje fake, ik was nog steeds niet echt vrolijk. Het was al wat beter maar vrolijk was ik zeker niet en dat zou ik ook nog niet zo snel worden. Ik luister naar Liam's vraag en haal mijn schouders een beetje op, 'ik heb eigenlijk geen idee, als Amy terug is kunnen we het aan haar vragen al denk ik dat we vannacht zelf mogen kiezen' zeg ik en kijk hem aan.

    Liam James Payne

    Francisco schud de hand van Zayn en is verder stil. Zayn haalt zijn schouders op als antwoord op mijn vraag.
    "Ik heb eigenlijk geen idee," zegt hij. "Als Amy terug is kunnen we het aan haar vragen, al denk ik dat we vannacht zelf mogen kiezen."
    Hij kijkt me aan en ik denk even na.
    "Ik denk dat opzich iedereen met iemand op de kamer wilt die die persoon al kent. Dat is wel fijn, maar aan de andere kant leer je elkaar wel het beste kennen door een kamer te delen. En er blijven sowiezo twee over. Dus delen zowiezo twee, voor elkaar vreemden, een kamer. Mij maakt het niet heel veel uit, ik vind alles best. Kiezen jullie maar."


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Afwezig tekende mijn vingers de tatoeages op Zayn zijn onderarm na. Ik gaapte een keer en begroef mijn gezicht in zijn nek. Ik smakte even en sloot mijn ogen. Ik wilde echt iets gaan doen, anders zou ik hier in slaap vallen. Want ik zat toch wel erg confortabel zo. Ik bleef stil toen het over de kamerindeling ging. Het kon me maar weinig schelen bij wie ik kwam. Al sliep ik toch liever bij een van mijn jongens dan die andere twee. Maar alleen omdat ik dan niet wist wat ik kon verwachten. Ik opende mijn ogen weer toen Zayn zijn arm verdween en ik piepte automatisch protesterend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Francisco Thompson

    "Één van onze opdrachten was dat we zo snel mogelijk jullie moesten leren kennen" zei ik "maar het hoeft niet als jullie niet willen" zei ik daarna snel weer. Ik keek nog een keer de kamer rond en zag dat Niall er nog steeds niet was.

    Liam James Payne

    Harry geeft geen antwoord, maar lijkt bijna in slaap te vallen. Ik haal mijn schouders op en laat hem zijn gang gaan. Dan trekt Francisco zijn mond open.
    "Eén van onze opdrachten was dat we zo snel mogelijk jullie moesten leren kennen," zegt Francisco. "Maar het hoeft niet als jullie niet willen," vervolgt hij snel.
    Ik knik. "Ik vind het goed, ik wil wel bij jou op de kamer slapen, Francisco? Als jij en de rest dat goed vind tenminste."
    Ik kijk eerst Francisco vragend aan, en doe dan het zelfde bij de rest. Om uiteindelijk weer bij Francisco uit te komen.


    Reality's overrated.

    Francisco Thompson

    "Ik vind het goed, ik wil wel bij jou op de kamer slapen, Francisco? Als jij en de rest dat goed vind tenminste." Hij kijkt iedereen vragen aan “ik vind het goed hoor” zeg ik vrolijk. En kijk ook naar iedereen vragend, wachtend op hun antwoord.
    [weet iemand wie de nieuwe Niall kan spelen?]