• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    Zayn Malik

    Ik schud lachend mijn hoofd, 'Je bent echt lui'. Harry zegt dat die de jongens wel aardig vindt en ik knik even. Echt aardig vond ik ze zelf niet maar dat kwam gewoon omdat ik geen zin in ze had en het enkel irritant vond wat ze hier kwamen doen. Ik wordt meegetrokken de wc in maar gelukkig laat Harry me wel los voor die het hokje ingaat. Gelijk loop ik naar de spiegel en kijk even of mijn haar nog goed zit. Mijn hand haal ik er even doorheen en vindt dan dat het wel goed zit. 'Ik heb geen idee, dat moeten we aan Amy vragen denk ik' zeg ik en draai me om naar Harry. Ik hoop wel dat we vandaag wat gaan doen want alleen maar de hele dag een beetje die jongens leren kennen had ik geen zin in.

    Harry Styles
    ik waste mijn handen en giechelend spetterde ik wat water in Zayn zijn gezicht. Ik had wel weer genoeg stilgezeten voor vandaag en wilde wat doen. Ik veegde mijn handen droog aan mijn broek en sloeg mijn armen om Zayn zijn nek. 'Amy is hondenverzorgster aan het spelen weet je nog.' ik drukten met een vinger op zijn neus en liet hem weer los. 'kom.' Als automatisch pakte ik zijn hand weer was en trok ik hem het toilet uit. Rustig zwaaide ik onze armen heen en weer en keek even om me heen. Als ik het goed was, kwamen we van links. Nu was mijn richtingsgevoel nooit erg geweldig geweest, maar toch liep ik die kant uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    Ik voel wat nats in mijn gezicht komen en kijk verbaast naar Harry waarna ik grinnik.Ik zet de kraan aan en maak mijn handen nat om dat vervolgens naar Harry's gezicht te spatten. Ik begin te lachen en kijk hem aan. Ik voel zijn armen om mijn nek en ik sla mijn armen om zijn middel. ' Dat is waar, dan moeten wij maar kijken wat we gaan doen' zeg ik en laat hem ook los als hij dat bij mij doet. Opnieuw trekt Harry mij mee en laat het maar gebeuren. Ik kijk even naar Harry, ' Weet jij iets wat we kunnen doen dan?' ik had niet echt zin de hele tijd stil te zitten.

    [Sorry, ik heb een ongeluk gehad waardoor ik nog maar één bruikbare duim heb en voor de rest dus geen vingers om te typen haha.]


    Reality's overrated.

    [ooh wat is er gebeurt? beterschap met de rest van je vingers]

    [Mijn paard bedacht dat hij mijn hand op kon eten (vooral mijn pink), toen wou ik mijn hand loskrijgen, dat lukte behalve mijn pink en behalve dan dat mijn andere wijsvinger er toen ook tussen zat. Haha >.< Niet leuk... Maar mijn handen zijn los! (Het was trouwens niet gemeen bedoelt, maar hij eet gewoon ALLES! (Gewoon een soort Niall...)]


    Reality's overrated.

    [Paarden zijn doodeng]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nee, ze zijn leuk!]


    Bowties were never Cooler

    [Ik ben een keer geopereerd vanwege een stom paard ;<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Ik trok een vies gezicht toen Zayn mijn gezicht nat spetterde. 'Gemenerd.' Giechelde ik zacht. Ik probeerde de weg terug te vinden, maar ik was alweer vergeten hoe we gelopen waren. ik sloeg links en ging achterstevoren voor Zayn lopen. Ik pakte ook zijn andere hand vast en haalde mijn schouders op. 'Iets leuks.' Ik lachte onschuldig mijn tanden bloot. Ik wiegde onze handen heen en weer en wist gewoon dat dit mis moest gaan. Ik voelde hoe mijn rug met een klap de muur raakten. 'Auw.' Zei ik zielig, terwijl ik met een pruillip naar Zayn keek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    Ik grinnik zachtjes door het gezicht van hazz, 'ik ben ook gemeen' zeg ik en kijk hem even aan. Harry gaat achterstevoren lopen terwijl hij mijn handen vast heeft n ik grinnik even, dit was gewoon wachten tot het fout gaat. Aan Hazz antwoord te horen weet ik eigeblijk al dat hij ook nog geen idee heeft wat we kunnen doen,' hmm bedenk maar wat leuks dan' zeg ik tegen Hazz omdat zelf echt geen idee heb van wat we konden doen. Ik schiet in de lach als Harry tegen de muur aanbotst. 'aah heeft hazzje auw?'vraag ik nog steeds lachend.

    Harry Styles
    Ik trek een pruillip en knik uitbundig. 'Heel erg auw.' Piep ik kinderlijk. Het was niet echt dat het pijn deed. Ik liet Zayn zijn handen los en sloeg ze op zijn nek. Ik trok hem tegen me aan en trok mezelf aan hem op, om vervolgens mijn benen om zijn middel te wikkelen. 'Dus nu moet je me dragen.' Ik keek hem met twee grote onschuldige ogen aan en giechelde. Snel verborg ik mijn gezicht in zijn nek. Het was altijd verbazingwekkend hoe lekker deze jongen rook.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    ik grinnik zachtjes en knik dan. ' oke ik zou je maar een keer dragen dan' zeg ik en sla mijn armen om hem heen zodat ik hem een beetje kan ondersteunen en ik begin te lopen.' nu ben ik zeker wel weer lief he' zeg ik lachend en kijk even welke kant we opmoeten,volgens mij was Hazz net al verkeerd gelopen en nu weet ik eigeijk de weg niet meer echt.' hazz weet jij toevallig nog waar we heen moeten?' de vraag was eigenlijk niet nodig want dat wist die waarschijnlijk toch niet.

    Harry Styles
    ik knikte als teken dat Zayn me inderdaad moest dragen. ik nestelde mijn neus in zijn nek en wiebelde zachtjes op en neer, waneer hij begon te lopen. 'Heel lief.' Beaamde ik en drukte Lief een kusje op zijn huid. Ik keek op toen Zayn de weg vroeg en giechelde schudden ik mijn hoofd. 'Links klinkt wel leuk.' grinnikte ik zachtjes. Snel drukte ik ook een kusje op zijn neus en legde mijn kind op zijn schouder, zodat hij nog wel kon zien waar hij liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    ik grinnik even en loop dan naar links, volgens mij gaan we echt de weg niet meer vinden. Ik boel het kusje van Hazz op mijn neus, ' wat geef je me toch veel kusjes vandaag' ik grinnik zacht en kijk even om me heen. Uitiendelijk loop ik ergens een gang rechts in. Die vergaderzaal ga ik nu toch niet vinden. ' Weet je al wat leuks te doen hazz? Want we kunnen dat beter nu gelijk doen inplaats van zoeken want we gaan het vanuit hier toch niet vinden' zeg ik. Dit gebouw was zo groot met al die gangen erbij, ik wist grotensdeels de weg maar echt nog lang niet alles dat kwam later wel.