• , het is mn beste vriendin dus ik heb al een klein stukje kunnen lezen, en het is echt heel goed vind ik !
    nog maar 5 abo's te gaan guys =) help

    xx

    http://www.quizlet.nl/stories/114613/rhine-submersion--16-/

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 17:10 ]


    I love Winchesterrx en koeien !!

    Linkje zou misschien handig zijn?(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    "Ze begint bij 20 abo's". Schrijven doe je toch voor jezelf? Abo's moeten niet de reden zijn, ze mogen hoogstens een motivatie zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sorry, maar ik lees geen verhalen die alleen geschreven worden voor de abo's. :')

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 17:01 ]


    Take me to wonderland

    'Ze begint bij 20 abo's,'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik lees alleen dingen waar ik al iets van kan lezen of waarvan ik weet dat de schrijfster/schrijver goed is. Daarbij mogen abbo's hooguit een motivatie zijn, niet de reden voor het schrijven


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Thasarine schreef:
    (...)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind het niet zo fijn om een verhaal te lezen dat voor kudo's en abo's wordt geschreven... Daarbij zou een link en misschien een beschrijving van het verhaal erg handig zijn. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Memoria schreef:
    Linkje zou misschien handig zijn?(;


    zit er nu bij ;)


    I love Winchesterrx en koeien !!

    Haaha schat, dat hoefde niet hoor (;

    Above - Ik begin niet om de abo's hoor, ook al zou ik geen een abo hebben dan zou ik alsnog schrijven omdat dat een maal mijn ding is. Ik hou van schrijven en natuurlijk is het leuk als er iemand een abo neem. De enge reden dat ik wacht op 20 abo's is omdat ik dan met het eerste echte hoofdstukje begin. Ik heb al meerdere hoofdstukken geschreven, (;

    Rhine Submersion || 16 +


    I'm on a highway to hell ~

    Itami schreef:
    Sorry, maar ik lees geen verhalen die alleen geschreven worden voor de abo's. :')
    Dit, sorry.


    •*• Lululu •*•

    Winchesterrx schreef:
    De enge reden dat ik wacht op 20 abo's is omdat ik dan met het eerste echte hoofdstukje begin.

    Eh, wat? Makes no sense. Je begint ALTIJD met het eerste hoofdstukje, lolol. :') Ik wil meestal weten hoe iemand schrijft voordat ik een abonnement neem.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Eh, wat? Makes no sense. Je begint ALTIJD met het eerste hoofdstukje, lolol. :') Ik wil meestal weten hoe iemand schrijft voordat ik een abonnement neem.


    Exactly. En ik háát mensen die om abo's of kudo's vragen.


    26 - 02 - '16

    Ze heeft hier zélf al een topic over gemaakt. Wat dit een dubbeltopic maakt, dus slotje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.