• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    Harry Styles
    Ik voelde me net een klein kind, dat door zijn moeder terecht werd gewezen, omdat hij was weggelopen. 'Sorry.' Zei ik onschuldig, toen Amelia door mijn haar woelde. 'Ja, mama.' Zei ik braaf en liep achter haar aan. Ik 'ja, mama.' Herhaalde ik nogmaals, toen ze de deur voor ons openhield. Ik drukte een kusje op haar wang als bedankje, dat ze ons was komen zoeken en liep de zaal in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Amelia Melody Pond
    Ik keek naar Harry en bloosde een beetje toen hij Ja, mama zei. Ik was nog jonger dan Lou, dus ik wist niet echt goed wat ik nu moest zeggen. Ik voelde me opgelaten en gevleid tegelijkertijd. Ik woelde bij de deur nogmaals door zijn haren en bloosde bij zijn kusje op mijn wang. "Blijf maar binnen spelen, Hazza." Ik zette de deur op een kier en liep toen naar de studio achteraan de gang. Ik moest nog genoeg doen.


    Bowties were never Cooler

    Lake --> Paynez.


    Reality's overrated.