• Ik stond laatst met mijn klas te wachten voor het biologielokaal. Onze lerares , Mw.E.Hartmans (ivm privacy is dit niet haar echte naam , maar een verzinsel) , kwam ruim 10 minuten te laat. Omdat wij naar de kantine waren gegaan , was Mw.Hartmans ook nog nijdig terwijl zij te laat was. Als wij , leerlingen , te laat komen kunnen we meteen uren inhalen of krijgen we straf. Daarom luidt mijn vraag :

    Vind jij dat leraren vaak het goeie voorbeeld aan leerlingen geven ?

    Stellingen mag je niet plaatsen, maar goed.

    Ik vind dat jullie beide fout zitten. Jullie horen te wachten voor het lokaal en jullie leraar/lerares moet op tijd bij het lokaal zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ligt eraan waarom zij te laat was hè, al vind ik het wel flauw, want vaak als leerlingen een goede reden hebben luisteren ze ook niet.
    Ook vind ik vaak docenten iet het goede voorbeeld geven, op wel meerdere vlakken. Ik zit in 5VWO en ik heb docenten die spreken
    over "lijntjes blaadje", "puntjes op de o", "hoge komma" etc. etc. Dat vind ik gewoon ongelofelijk raar klinken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DarkSavior schreef:
    Stellingen mag je niet plaatsen, maar goed.

    Ik vind dat jullie beide fout zitten. Jullie horen te wachten voor het lokaal en jullie leraar/lerares moet op tijd bij het lokaal zijn.


    Ik begrijp wel dat ze na een tijdje weggaan hoor, je bent gekke gerrit nog niet? Het viel mij mee dat ze braaf met zijn alle naar de kantine gingen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik begrijp wel dat ze na een tijdje weggaan hoor, je bent gekke gerrit nog niet? Het viel mij mee dat ze braaf met zijn alle naar de kantine gingen.

    Bij ons mocht je na 10 minuten weg als de leraar er niet was, maar ik weet niet wat de regels op die school zijn. Als ze dan ook weg mochten, dan zeg ik niks, maar als er staat dat je gewoon daar moet wachten, dan hadden ze dat moeten doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Bij ons mocht je na 10 minuten weg als de leraar er niet was, maar ik weet niet wat de regels op die school zijn. Als ze dan ook weg mochten, dan zeg ik niks, maar als er staat dat je gewoon daar moet wachten, dan hadden ze dat moeten doen.


    haha, bij ons wordt het iedereen in de brugklas wijsgemaakt dat je na 10 minuten weg mag :p IN werkelijkheid moet je naar je afdelingsleider en allerlei irritante dingen doen voordat je weg mag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hangt een beetje af van de regels. Bij ons geldt er een regel dat als een docent niet verschijnt, dat we verplicht zijn om 10 minuten te wachten. Wij wachten meestal 15 minuten, voor de zekerheid, is diegene er dan nog niet? Ja, dan gaan wij meestal ook naar de kantine toe en dan is de leerkracht ook meestal niet boos omdat wij ons gewoon aan onze 'afspraak' hebben gehouden.
    Maar als hier geen regels over zijn, vind ik het lastig. Ik denk dan toch dat ik zou wachten voor het lokaal... Puur omdat ik geen chagrijnige leerkracht wil [als die uiteindelijk komt opdagen] dus ik zou blijven wachten.


    Chaos is a ladder.

    Mw.Hartmans haar reden was doodleuk dat ze de tijd vergeten was

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 20:14 ]