• Ik heb het idee dat ik het echt al maandenlang van de daken schreeuw, maar ik doe het nu met heel veel plezier opnieuw: over een week mag ik met het schoolkoor in het Concertgebouw in Amsterdam zingen! Hoera, hoera, droomscenario, maar ik heb nog een klein probleem. Ik dacht dat ik me alleen zorgen hoefde te maken om het vinden van een leuke, passende jurk, maar de grote dag komt steeds dichterbij en ik heb geen idee wat ik met mijn haar aanmoet. Het is namelijk vrij kort, dus opsteken oid gaat niet. Ik zat eraan te denken om het op een of andere manier te krullen, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat aan moet pakken, dus vraag ik me af of jullie nog ideetjes hebben. ^^

    Voorbeeld van mijn haar:

    Let alsjeblieft niet op mijn verschrikkelijke fotohoofd. x)



    En een stiekem voorbeeld van mijn jurk, voor de nieuwsgierigen. c:

    Hij kleeft hier een beetje onflatteus aan mijn lichaam omdat hij statischer was dan de doorsnee kinderglijbaan, maar als het goed is, valt hij tijdens het concert wat losser. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou als ik jou was, een heel mooi donkergekleurd haaraccessoire kopen en dat dragen (:

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 21:11 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wat een mooie jurk! :Y)

    Zou het niet al leuk zijn als je er met behulp van een föhn wat volume aan toevoegt en het dan met haarlak op zijn plaats houdt? Een eventuele accessoire, zoals hierboven al is gezegd, zou je er dan aan toe kunnen voegen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hanenkam!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    allereerst wat een vette mooie jurk

    ten tweede wat ben jij schattig en heb jij mooie ogen

    Ten derde, kun je het niet met een paar zwarte glitterspeldjes een beetje naar achteren schuiven en dan misschien nog een beetje krul.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 21:45 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Kingslayers schreef:
    Hanenkam!

    En dan nog blauwe en roze plukjes er doorheen! Zien je ouders je zo staan tussen alle mensen. :Y) En mijn moeder mij ook, haha.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik denk ook vooral wat volume creëren met behulp van de fohn, haarlak en met een borstel dan omhoog kammen (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Mischien kan je het voorste stuk van je haar deels invlechten en in de rest dan een lichte krul zetten voor wat volume.

    Ideetje voor een vlecht, nog veel meer voorbeelden op Google te vinden trouwens (:


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    Mischien kan je het voorste stuk van je haar deels invlechten en in de rest dan een lichte krul zetten voor wat volume.

    Ideetje voor een vlecht, nog veel meer voorbeelden op Google te vinden trouwens (:


    Is wel leuk, alleen ik betwijfel of haar haar daar lang genoeg voor is..
    Ik zou het denk ik een beetje naar achteren vastzetten met opvallende speldjes/een haaraccesoire, of een speldje met een grote (donkere) bloem of zoiets erop, zoiets vind ik altijd wel chique staan en dat past ook bij je jurk c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood