• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    Harry Styles
    Ik had hier totaal geen zin meer in. Voor een enkele seconde keek ik naar Zayn die naast me kwam zitten. Ik had de neiging om op zijn schoot te kruipen en er niet meer vanaf te komen. Ik keek van Zayn naar de andere jongen die nu naast me stond, maar bleef hem enkel nors aankijken. Hij begon over ene niall en over knuffel, waarna hij er me in eentje trok. Mijn lichaam verstrakte en ik had de neiging de jongen meteen van me af te duwen. Wie dacht hij wel niet wie hij was. Eerst doen of ik niet bestond. Zich niet eens voorstellen en dan doen of het heel normaal was ok vreemde te knuffelen. Ook wilde ik gillen dat hij gek was, maar inplaats daarvan bleef ik stilzitten en liet ik hem zijn gang gaan. Terwijl mijn uitdrukking iets zachter werd en ik mijn kin op zijn schouder legde.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 10:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    De norse blik waar Harry me mee aan bleef kijken, liet me niet van gedachten veranderen. Ik had genoeg vreemde dingen gedaan en daarbij was ik het wel gewend om dat te doen. Van twee van de drie hier en van genoeg andere had ik al een norse blik toegeworpen gekregen en uiteindelijk ging het door mijn acties wel wat de goede kant op. Zo eigenwijs als ik was trok ik de jongen dan ook in een knuffel. Alleen toen zijn lichaam verstrakte, wilde ik hem loslaten, maar na even twijfelen deed ik het toch niet. Zeker niet toen hij me niet van zich afduwde, want dat was toch een goed teken? 'De hyperactieve stuiterbal van het stel met de naam Louis Tomlinson. Al kan je nog genoeg bijvoeglijke naamwoorden voor mijn bijnaam plakken.' stelde ik me nu met een lichte grijns voor, alleen was dat niet te zien doordat ik nog steeds mijn armen om de jongen had heengeslagen. Ondertussen durfde ik wel zo te blijven staan. ''Nee, maar nogmaals sorry voor het gevoel dat we je hebben geven. Natuurlijk ben je net zo interessant als de andere en ontkom je zo ook niet aan een vragenronde.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    De knuffel van Louis leek te helpen na een tijdje waar ik deels blij mee ben maar ook weer niet. Wat denk hij wel niet? Hij kent ons niet eens maar begint wel iemand te knuffelen terwijl ik al bezig was Hazz proberen vrolijker te maken, al wist ik nog steeds niet wat er precies aan de hand was. Ik zucht en kijk uiteindelijk een beetje verveeld om me heen. Als we nou ook nog is wat gaan doen vandaag... De hele dag een beetje hier zitten met die jongens om me heen heb ik dus echt geen zin in, behalve als het Liam en Harry waren dan wel want die heb ik juist graag om me heen maar de nieuwe niet.

    Francisco Thompson

    Ik keek om me heen. Deze kamer zag er veel saaier uit. Ik bleef om me heen kijken tot ik Liam zag glimlachen, ik volgde zijn blik e zag hoe Louis de andere jongen met krullen knuffelde. "Sorry als we jullie tot last zijn" floepte er uit mijn mond.

    Liam James Payne

    "Sorry als we jullie tot last zijn," zegt Francisco ineens.
    Meteen schiet ik in de verdedeging, nou verdedeging... Bij wijze van spreken dan... Of nou ja, wat dan ook.
    "Helemaal niet!" zeg ik terwijl ik hem een por geef. "Ik vind het juist heel leuk! En ik weet zeker dat ook Harry en Zayn het leuk vinden, ook al geven ze dat niet bepaald makkelijk toe."
    Met een glimlach kijk ik hem aan.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Dit duurden wel heel lang. Ik wist ook wel dat als ik niet geïrriteerd was geweest ik vrolijk mee had gedaan en waarschijnlijk nog gekker had gelegen. Maar ik was gewoon niet zo in de stemmig. Uiteindelijk knuffelde ik hem toch maar terug, misschien dat hij dan zou loslaten. 'Harry.' Mompelde ik. Ik snapte niet waarom mensen altijd hun achternaam toevoegde. Alsof dat zo interessant was. Ik keek even vreemd. Hoe wist hij nou dat ik me achtergesteld voelde. Misschien lag het er dik bovenop. Maar ik had er niets over gezegd. En het kon zoveel zijn. Ik negeerde het en liet de jongen weer los. 'Kom
    Maar op.' Glimlachte ik licht. Ik bevrijde mezelf uit zijn grip en ging zonder pardon bij Zayn op schoot zitten. Ik voelde me nog altijd behalve vrolijk en dan wilde ik aandacht en knuffels. En het liefst van mijn vrienden. Ik krulde mezelf op zijn schoot en legde mezelf tegen zijn borstkas aan. 'Vraag maar raak.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Harry die op mijn schoot komt zitten en tevreden glimlach ik. Hij gaat tegen mijn borstkas aanliggen en sla mijn armen om hem heen waarna ik even naar Louis kijk. Ze hadden het alweer over een vragenronden, moest dat echt nu gelijk? Ach ja het was waarschijnlijk zo klaar en bovendien was het dit keer voor Harry en niet voor mij, hoef ik er tenminste niets voor te doen. Ik speel een beetje met Harry zijn krullen om me te vermaken wat inmiddels verveel ik me best wel. Me humeur was wel wat verbeterd maar als er niet iets kwam om te doen was die zo weer terug naar eerst, al was dat al niet heel veel slechter dan nu.

    Francisco Thompson

    "Helemaal niet!" zei hij waarna hij mij een por gaf, ik reageerde er spastisch op. "Ik vind het juist heel leuk! En ik weet zeker dat ook Harry en Zayn het leuk vinden, ook al geven ze dat niet bepaald makkelijk toe" zei Liam met een glimlach. Ergens voelde het ook wel fijn dat Liam het zei, maar ik wist dat Harry en Zayn het echt niet leuk vonden.

    Liam James Payne

    Francisco reageert nogal spastisch als ik hem por. Ik grijns breed, hij kan er duidelijk niet tegen. Nog een keer por ik hem. Gewoon omdat ik het grappig vind. Oh, en omdat hij geen antwoord geeft.
    "Je hoeft niet de hele tijd zo onzeker te zijn Francisco!" zeg ik terwijl ik een hand speels door zijn bruine haar haal en daardoor zijn kapsel compleet in de war haal. Ik grinnik om het aanzicht.
    "Zo, messy hair, vertel eens wat over jezelf."


    Reality's overrated.

    Francisco Thompson

    Nog een keer porde hij me en ik reageerde weer spastisch. "Je hoeft niet de hele tijd zo onzeker te zijn Francisco!" zei hij waarna hij zijn hand door mijn bruine haar liet gaan, ik wist dat het nu alle kanten op zou zitten. Mijn gedachten werden bevestig wanneer ik zag dat Liam grinnikte om het aanzicht.
    "Zo, messy hair, vertel eens wat over jezelf." “Ik ben dus Francisco, ik houd van muziek maken schrijven en tekenen. Voor de rest ben ik niet speciaal hoor” zei ik met een glimlach. Ik keek hem aan waarna ik bleef staren, hij was zo mooi. Ja, hij was simpelweg misschien wel het mooiste wat ik ooit zou zien. De manier waarop zijn ogen als een puppy twinkelde en hoe de hele tijd zijn glimlach naar boven haalde. Ik wist nog zo weinig van hem, maar ik wist dat hij één van de aardigste personen zou zijn. Ik bleef zo erg staren dat ik later pas door had dat hij weer wat zei.

    Liam James Payne

    "Ik ben dus Francisco, ik houd van muziek maken schrijven en tekenen. Voor de rest ben ik niet speciaal hoor," zegt de jongen voor me met een glimlach.
    Hij begint te staren. Wat er eigenlijk heel schattig uitziet.
    "Nou, ik zal ook maar wat over mezelf vertellen. Hmm, ik ben Liam, wat je dus al wist, en ik hou van muziek maken en sporten. Oh, ik heb twee oudere zussen en kom uit Wolverhampton. Oh, en ik ben the clumsy one van de groep."
    Nu pas komt Francisco uit zijn droomwereldje.
    "En... Waar staarde je zo naar?" vraag ik hem. "Wat is er zo interresant om jou intresses te wekken?"
    Onbewust knipoog ik weer naar hem. Shit, daar moet ik dus echt mee stoppen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 10:31 ]


    Reality's overrated.

    Francisco Thompson

    "…Oh, en ik ben the clumsy one van de groep."
    Ik hoorde het laatste alleen maar, maar moest er wel om lachen. "En... Waar staarde je zo naar?" vroeg hij me "wat is er zo interessant om jou interesses te wekken?" eindigde hij zijn vraag waarna hij me weer een knipoog gaf. Ik begon te blozen, ik zou wel willen vertellen dat zijn schoonheid mijn aandacht trok, maar dat zou raar zijn. Hij zag er goddelijk uit als hij een knipoog gaf. Wat moest ik nu zeggen?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 22:18 ]

    Liam James Payne

    Francisco lacht voor ik vraag waar hij naar staarde. Als ik hem die vervloekte knipoog geef - wat bezielde me toch? - begint hij te blozen. Natuurlijk, wat zou hij nu van me denken? Ik ben Harry toch niet! Die flirt met alles wat los en vast zit. Maar ik ben zo dus totaal niet. En ik heb mezelf nu dus al voor de weet ik veel hoeveelste keer binnen deze korte tijd voor schut gezet ben ik bang.
    "Ik lach je heus niet uit hoor!" zeg ik uiteindelijk maar als Francisco stil blijft en niet weet wat te zeggen. "Je kunt het gewoon zeggen, ik vind je echt niet raar. Echt niet."


    Reality's overrated.

    Francisco Thompson

    "Ik lach je heus niet uit hoor!" zei hij "Je kunt het gewoon zeggen, ik vind je echt niet raar. Echt niet." Beweerde hij, nu moest ik wel wat zeggen. “I-ik keek naar niks” stotterde ik, waarom zo’n slap excuus?

    Sorry voor zo'n kort stukje, kweet niks xD

    Liam James Payne

    "I-ik keek naar niks," stotterd Francisco.
    Ik kijk hem bedenkelijk aan. Ik geloof hem niet, ik weet zeker dat hij wel staarde. Voor honderd procent. Maar ik ga niet zeuren, dat zou ook niet fijn voor hem zijn. Ik ga niet zeuren om zijn antwoord. Het zal vast niet erg belangrijk zijn.
    "Zullen we naar de anderen gaan?" vraag ik hem uiteindelijk maar. "Ben je al voorgesteld aan Zayn?" Ik kijk hem even vragend aan. "Waar blijft die Niall nou? Hij blijft echt wel heel lang weg."

    Mijn stukjes zijn nou ook niet bepaald lang hoor ;)


    Reality's overrated.