• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    quin98 schreef:
    Zayn Malik

    'Ja ik denk het wel, en anders verdwalen we lekker' lach ik en kijk even kort naar onze handen. Ik weet wel ongeveer waar de wc is maar zo goed ken ik de weg hier nou ook weer niet, het bleef lastig met al die gangen. Ik kijk een beetje om me heen en loop gewoon een beetje rechtdoor. 'Je moet hopelijk niet heel nodig toch?' vraag ik lachend aan Harry en kijk hem aan. Dan zou die zeker te laat zijn want ik kan het waarschijnlijk ook niet in een keer vinden. Ondertussen ga ik alvast naar rechts, als het goed is zat een paar gangen veder een toilet.


    Harry Styles
    ik piepten zachtjes. 'Ik wil niet verdwalen.' Ook al was het beter om met Zayn te verdwalen dan in mijn eentje. Dat was ook de reden dat ik hem mee had gesleurd. En omdat ik dacht dat hij de weg wel zou weten. Waar ik me dus in had vergist. Zielig keek ik Zayn aan. 'We hebben vijf minuten, voordat mijn blaas het begeeft, denk ik.' Ik liep met Zayn mee, die rechtsaf sloeg en speurde de muren af naar het bordje van de wc. Hij was duidelijk niet in deze gang. Ik versnelde mijn pas iets en trok Zayn automatisch met me mee. 'Wat vind jij van die gasten?' Vroeg ik ondertussen. Als ik gewoon ergens anders over praten, hield ik het vast wat langer vol, voordat ik het in mijn broek deed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik heb Amy naar een bar gestuurt waar ze hem zag zitten...

    Wat is er trouwens allemaal gebeurt?]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Ik heb Amy naar een bar gestuurt waar ze hem zag zitten...

    Wat is er trouwens allemaal gebeurt?]


    [Niet zo veel.
    Zayn en Harry zijn op speurtocht: Naar de wc.
    Francisco en Liam hebben nog steeds een halfslagtige coversatie. Waarin Liam nogal aan het stuntelen is en opmerkingen maakt zoals: "Ik was al bang dat je me af zou wijzen." Waarna hij zich verschrikkelijk schaamt. Francisco is een beetje verlegen.
    Over het algemeen zijn ze aan het discuseren wie bij wie op een kamer slaapt. Harry zou het liefste bij een bekende slapen. Maar heeft dat niet gezegt. (Wel gedacht.) Van Zayn weet ik het niet, en ook van Louis niet. Niall natuurlijk ook niet. Francisco en Liam hebben besloten dat zij op één kamer slapen, als dat kan. (Waarna dus die stomme opmerking kwam van Liam, meer dat is lang niet de enige opmerking.)
    Oh en ik ga Niall toch overnemen, maar heb geen zin om die rol in te vullen. Ik had bedacht hem naar Jasmine te sturen, want hij was verdwaalt en kwam daar uit. Nou, dat klopt dan niet mer jou post, maar goed. Jij kunt Amy naar de jongesn sturen en dan heeft Brooke ook iets te doen.]


    Reality's overrated.

    [okay]


    Bowties were never Cooler

    [Ik moet Niall nog invullen, maar heb dus totaal geen zin.]


    Reality's overrated.

    Amelia Melody Pond
    In de bar was hij ook niet. Na een glas water liep ik weer terug naar de studio. Tot mijn opluchting waren ze in ieder geval niet meer in de hal. Ik maakte Dylan's riempje los en liep toen rustig naar de vergaderruimte. Daar zag ik nog maar 3 van de 5 jongens. Liam en Francisco en Louis. Ik liep naar de laatste toe, want de andere twee leken elkaar wel prima te vermaken. "Hey. Wat doe je hier alleen?" vroeg ikterwijl ik naast hem kwam zitten. "Je vind het toch wel leuk, he?" Ik hoopte van wel, want meedraaien met iets wat je niet leuk vond was verschrikkelijk, dat wist ik ook. Ik keek even naar de andere twee. Ik had opzich kamerindelingen gemaakt, maar die zou ik waarschijnlijk toch omgooien. Liam en Francisco konden dan bij elkaar. Harry en Zayn, gewoon omdat Harry niet graag met vreemden sliep en dan Louis en Niall samen, als die laatste nog kwam opdagen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 14:03 ]


    Bowties were never Cooler

    [Mehh, ik ga nu Niall maar invullen. Verwacht maar dat er amper iets in staat!

    (Ik ben nieuwschierig naar de kamereindeling die Amy had bedacht ;p)]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 14:05 ]


    Reality's overrated.

    [Ik ga een Niall post schrijven! (Ik heb de rol ff snel ingevuld c;)]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 14:32 ]


    Reality's overrated.

    Niall James Horan

    "Damnit!" vloek ik. "Nog een vervloekte muur!"
    Ik grom en draai me in een ruk om, mijn blik valt op een paar deuren en ik haal mijn schouders op. Waaorm niet? Het ergste waar ik uit kan komen is het damestoilet. En nou, ik ben gay, dus dat doet me ook niks.
    Ik open de eerste deur, niemand. Volgende deur, een chagrijnig oud wijf. Volgende deur, een ander wijf. Niet oud en niet chagrijnig. Of nou, wijf, vrouw. Hmmm, dit durf ik aan. Ik ga naar binnen, ze had me toch al gezien, en stel me voor.
    "Euh, ik ben Niall Horan, ik ben hier voor een schoolproject. Maar ik ben verdwaald..."
    Beschaamt gaat mijn blik naar de grond. En ik merk dat de vrouw bezig is met kleren, waarschijnlijk voor de jongens van One Direction, de groep die ik zoek en niet kan vinden.


    Reality's overrated.

    Jasmine Nyra Ivanov

    'Euh, ik ben Niall Horan, ik ben hier voor een schoolproject. Maar ik ben verdwaald...' hoorde ik ineens een jongensstem. Met een glimlach keek ik op. Hij keek naar de grond, waardoor ik even lachte. 'Niall? Oh ja, Harry, Liam en Zayn zeiden al zoiets dat drie jongens mee zouden lopen' knikte ik. Even bekeek ik Niall. Schattige jongen, en ik hoorde een Iers accent. Dat was het mooie, een Brits of Iers accent. Hm, mijn Russische accent was niet echt zo erg. Het was dan ook half Brits, tegenwoordig meer Brits geworden. Alweer voelde ik een klein schopje. Een zachte grinnik verliet mijn mond, hij of zij was druk vandaag. 'Ik ben Jasmine Ivanov, de styliste van de jongens' stelde ik mezelf voor. 'Eens kijken.. Oh, ik weet al weer ze zijn. Kom maar mee' glimlachte ik en ik wenkte Niall mee. In de gang liet ik mijn ogen even over de deuren glijden. Mijn blik ging achteruit en ik keek of Niall me nog volgde. Al snel stonden we bij een deur die ik openmaakte, waar Liam en nog twee jongens te zien waren. 'Liam?' vroeg ik. 'Jullie mistte nog één jongen' lachte ik. 'Dit is Niall. Waar zijn Zayn en Harry, eigenlijk?' vroeg ik maar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    "Liam?" hoor ik ineens een vragende stem met een Brits-Russisch accent. Meteen kijk ik op. Het is Jasmine, zoals ik al had verwacht. "Jullie miste nog één jongen. Dit is Niall. Waar zijn Zayn en Harry, eigenlijk?"
    Ik loop naar Niall toe.
    "Liam Payne," stel ik mezelf voor terwijl ik zijn hand schud.
    "Niall Horan," zegt hij een beetje schuw, met een Iers accent, waardoor ik meteen weet waar hij vandaan komt.
    Hij heeft vuilblonde lokken en hemelsblauwe ogen. Hij is iet erg groot van stuk. En hij heeft een schattige uitstraling. Echt zo iemand die je wel aardig móét vinden.
    "Aangenaam kennis te maken," zeg ik nog.
    Dan richt ik me op Jasmine.
    "Die zijn naar het toilet. Harry was bang dat hij zou verdwalen of zo... En nu zijn ze misschien beiden verdwaald... Het zal niet de eerste keer zijn."


    Reality's overrated.

    Jasmine Nyra Ivanov

    'Die zijn naar het toilet. Harry was bang dat hij zou verdwalen of zo... En nu zijn ze misschien beiden verdwaald... Het zal niet de eerste keer zijn' antwoordde Liam. 'Alweer?' vroeg ik verbaasd. 'Die jongens moeten echt eens de weg uit hun hoofd leren. Ze komen zo vast wel terug, anders wijst iemand anders de weg wel' grinnikte ik. Ik dacht dat Harry en Zayn de weg wel kenden. Mijn blik ging naar de twee andere jongens die bij Liam waren, en vriendelijk keek ik ze aan. 'Hallo! Ik ben Jasmine Ivanov, de styliste van de jongens' stelde ik mezelf voor. Bedenkelijk keek ik even vooruit. 'Waar is Adriana eigenlijk? Ik dacht dat ze nu wel op tijd zou zijn. Ze heeft nog tien minuten' zuchtte ik. De outfits waren wel klaar zo, dus ik liet me op een stoel zakken. 'Is het erg als ik er even bij kom zitten?' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Francisco Thompson

    "Hé Niall!" zei ik vrolijk terwijl hij ook naar de stoelen liep "was je verdwaald of zo?" vroeg ik lachend, waarna ik zag dat hij rood werd. Ik keek heel snel op mijn mobiel of ik wat gemist heb, maar er stond niks op mijn scherm.

    Wel héél kort, sorry :(

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 17:41 ]

    Zayn Malik

    Ik kijk Harry aan en grinnik zachtjes, ' We verdwalen heust niet hoor ik weet wel een klein beetje de weg' zeg ik en glimlach even naar hem. Ik wist inmiddels wel redelijk de weg, het bleef wel moeilijk met die gangen die op elkaar leken maar het lukte toch aardig de weg te vinden de laatste tijd, dus de wc moet ook wel lukken. 'Hazz echt waar? waarom zei je dan niet eerder dat je naar de toilet moest' zeg ik en schud even mijn hoofd. Ondertussen begint Harry al sneller te lopen dus moet ik dat eigenlijk ook wel doen. ' Ik weet niet echt, misschien zijn ze wel oke maar ik heb dus echt geen zin in ze, en jij?' ik kijk Harry even vragend aan. Ondertussen trek ik hem mee een andere gang in en grijns bij het zien van het bordje van de wc, 'Volgens mij heb je geluk hazz' lach ik

    Harry Styles
    Ik stak mijn tong uit naar Zayn. 'Omdat ik geen zin had om op te staan.' Piepten in zielig. Dat was hij toch wel van me gewent. Met een snel
    Tempo liepen we door, terwijl Zayn antwoord gaf. Langzaam haalde ik mijn schouders op. 'Opzig vind ik ze wel aardig ofzo.' Mompelde ik. Het enige probleem was, was dat ik het niet kon hebben dat ik nu minder aandacht kreeg en alles naar hun ging. Zayn trok me de hoek om en meteen hadden we raak. Ik trok Zayn de toiletten in, maar dacht er nog net oprijd aan om hem los te laten, voordat ik een hokje inliep. Ik slaakte een zucht van opluchting en luisterde ongestroort, naar mijn eigen gekletter. 'Wat gaan we zo doen eigenlijk?' Ik hees alles weer op zijn plek en kwam weer tevoorschijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''