• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    [@FRANCISC0: Sorry dat ik zo zeur, maar het is niet de bedoeling dat je de personage's van anderen speelt. Al hoewel ik de reactie van Liam juist goed vind, dus wat mij betrefd kan je het zo laten.]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [@FRANCISC0: Sorry dat ik zo zeur, maar het is niet de bedoeling dat je de personage's van anderen speelt. Al hoewel ik de reactie van Liam juist goed vind, dus wat mij betrefd kan je het zo laten.]

    [Oké, ik zal er dan wel de volgende keer op letten :)]

    [Ik ga nu even een beetje vaag reageren, maar goed, ik hoop dat het niet uitmaakt.]


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    ik trok Dylan dicht tegen mijn borst aan en keek beteuterd naar de puppy. 'Ze negeren me, heb je het door?' Als antwoord kreeg ik een lik over mijn gezicht en meteen trok ik een vies gezicht. 'Gadver Ik lik jou toch ook niet.' Ik veegde mijn wang af aan mijn schouder en ging rustig door met het aien van zijn vacht, terwijl ik iets beledigd naar het scherm van mijn Imac kreeg. Ze maakte nu al geen goede eerste indruk van me, dus ik vroeg me af hoe dit ging aflopen. Als ze zichzelf nu al te goed vonden om me te begroeten of zich aan me voor te stellen. En volgens mij moest ik eerder degene zijn met zo'n groot ego, want ik was tenminste beroemd. En echt niemand, die ooit hun namen had gehoord. Met mijn ene arm hield ik Dylan in bedwang, die alweer naar mijn hand aan het happen was, terwijl ik met mijn andere hand mijn iMac bestuurde. 'Kom lachen!' ik had de camera ervan aangezet en tilde Dylan zijn kop onder mijn gezicht, trok een gekke bek en maakte een foto. Ja wat, ik vermaakte mezelf wel als andere mensen het niet deden. De foto belande op Twitter. waarna ik zuchten. nee, ik kon mezelf helemaal niet zo goed vermaken,

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 19:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    "Wat?" vraagt Fransisco verbaast.
    "Ik vroeg me af waar de laastste blijft," zeg ik met een glimlach en een knipoog. Waar haal ik het lef vandaan? Ik heb geen idee.
    "Niall kennende zal hij wel eerst wat eten zijn gaan halen," zegt Fransisco.
    Ik lach. Wat een types allemaal, nou ja, ook Harry, Zayn hebben grote verschillen. Dat zag je maar weer vandaag, Zayn is chagerijnig, Harry doet nogal nonchalant en ik, ik ben eerst heel zenuwwachtig en voel me daarna juist compleet op mijn gemak. Want ja, ik voel me nu gewoon op mijn gemak.
    "Dus dat is de foodfreak in jullie midden?" vraag ik lachend.


    Reality's overrated.

    "Dus dat is de foodfreak in jullie midden?" vroeg Liam lachend "Ja, eigenlijk wel." zei ik verlegen ik bloosde helemaal door zijn knipoog. Ik liep naar de jongen met de hond toe "hallo, ik ben Fracisco, Thompson" zei ik met een glimlach en stak mijn hand uit. Deze jongen was ook knap, maar anders dan Liam.

    Liam James Payne

    "Ja, eigenlijk wel," zegt Francisco en hij bloost, meteen heb ik al spijt van de knipoog.
    Francisco loopt naar Harry, die nog steeds met Dylan zit en foto's aan het maken is van Dylan en zichzelf. Blijkbaar voelt hij zich een beetje genegeerd of zo. Ik vervloek mezelf omdat ik hem dit gevoel heb gegeven, maar gelukkig is Francisco nu naar hem toe. Ik ga naar Louis toe.
    "Zo, stuiterbal dus?" zeg ik met een brede grijns.
    Ik heb zijn hele brabbelverhaal maar half opgevangen. Want ten eerste, het was een brabbelverhaal en ten tweede lette ik ook niet op.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 17:21 ]


    Reality's overrated.

    Amelia Melody Pond
    Ik glimlachte naar de jongen terwijl hij door ratelde. "Je hoeft je echt niet in te houden of te gedragen hoor. Ik kijk nergens meer van op. Misschien wel van de jongens hier, maar ik heb nu al genoeg gezien wat zelfs jij niet zou doen." Ik keek even rond en zag hoe Harry met Dylan bleef spelen. Het zag er wat vreemd uit. Ik zou hem straks wel wat te doen geven. Die jongen kon zich namelijk maar slecht zelf vermaken. Het was zwaar de oppas te zijn terwijl je zelf pas 20 bent, maar het lukte me. Ik luisterde even naar Fransisco die zei dat de laatste waarschijnlijk aan het eten was. Note to self: Snackzak aanleggen voor hongerige pubers. Ik keek even naar Liam. "Is goed. Komen jullie mee?" Ik floot en Dylan sprong uit Harry's armen om voor mijn voeten te komen zitten. Hij mocht jong zijn, hij was goed afgericht. Het kon ook niet anders.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    argwanend keek ik naar de jongen die plots voor me stond. alsof hij mijn gedachte had gelezen ofzo. Met grote ogen, kinderlijke ogen keek ik naar zijn hand en ik had net als Dylan zin om er in te bijten. toch breven braaf mijn tanden op elkaar en pakte ik netjes zijn hand beet. 'Harry.' voor in het geval dat hij het de eerste keer niet gehoord had, -wat ik voor heb hoopte, anders had hij me dus echt genegeerd. stelde ik mezelf nogmaals voor. ondertussen bleef ik rustig Dylan aaien met mijn vrije hand, waar ik mijn tweede hand weer aan toevoegde toen ik deze terugtrok. ik negeerde Amelia, aangezien ik geen zin had om op te staan, maar begon luid te protesteren toen ze Dylan naar zich toe vloot. 'Ja, kies maar weer voor haar kant.' ik moest echt stoppen met tegen die hond te praten. ik klapte mijn latop dicht, waardoor meteen mijn muziek zich afsloot en pakte mijn iPhone van het tafeltje. 'Gaan we nu zingen?' Vroeg ik hoopvol aan Amelia.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [wat kan ik met Zayn?]

    [Amy heeft gezegt dat hij wel achter mag gaan roken als hij gek wordt van iedereen]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik keek even naar de jongen met de puppy in zijn armen. 'Curly moet zelf dan ook wel kunnen lachen, want anders gaat het niet werken.' zei ik grinnikend en toen ik zag dat Fransisco naar hem toeliep, richtte ik me weer op het meisje waar ik mee in gesprek was. Daarbij leek me dat ook wel net zo netjes. 'Misschien, maar ik weet zelf heel goed waar ik tot toe in staat kan zijn en dat is heel veel. Dus een klein beetje aanpassen is toch wel nodig, al is het wel een geruststelling om te horen.' zei ik met een glimlach. Dat maakte het toch ook wel makkelijkere om me aan te passen. Het duurde niet lang voor ik naar Liam keek en vrolijk knikte. 'En een vliegende superman.' voegde ik er doodserieus aan toe, maar kon een kleine grijns toch niet onderdrukken. 'Nee, inderdaad een stuiterbal. Net een klein kleutertje met teveel suiker..Dat is het makkelijkste om me mee te vergelijk.' antwoordde ik toen met een grijns.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oke dankje, dan doe ik dat wel]

    Amelia Melody Pond
    Ik keek naar Harry die heel erg sip keek. "Rustig maar. Je mag straks weer met hem spelen, maar ik denk niet dat je handen 24 uur overleven." Ik grinnikte en pakte de pup op. Hij begon toch al redelijk zwaar te worden. Hij begon wat naar mijn haren te happen en ik haalde een kauwspeeltje uit mijn broekzak waar hij content op begon te kauwen. Ik schudde mijn hoofd naar Harry. "Nog niet. Eerst gaan jullie naar de vergaderruimte. Daar krijgen jullie nog wat meer uitleg over wat er van ieder van jullie, dus ook de scholieren, wordt verwacht. Dan kunnen jullie ze rondleiden door de studio en om half 3 verwacht ik jullie in het hok om de laatste vocals op te nemen." Ik aaide even over Dylan's rug


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    "En een vliegende superman," voegt Louis er serieus, maar wel met een kleine grijns aan toe. "Nee, inderdaad een stuiterbal. Net een klein kleutertje met teveel suiker.. Dat is het makkelijkste om me mee te vergelijk."
    Ik lach.
    "Gelukkig hebben we een babysitter."
    Als Amy zegt dat we gaan en Dylan fluit, waar Harry het overduidelijk niet mee eens is, loop ik mee. Harry praat tegen Dylan en ik rol grinnikend met mijn ogen.
    "Wat zijn we eigelijk toch een stelletje ongeregeld. Het is maar goed dat we Amy hebben, want één woord om ons te beschrijven is gewoon een stelletje gekken," mompel ik een beetje lachend.
    "Gaan we nu zingen?" vraagt Harry hoopvol aan Amelia.
    "Ik hoop het ook," zeg ik. "Eigelijk heb ik daar nu wel zin in."
    Amy houdt een verhaal over van alles, maar ook hier let ik niet erg op.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 21:42 ]


    Reality's overrated.