• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    [Ik wacht even met reageren tot er ook iemand anders heeft gereageerd anders word het weer eens een reactie van niks. Maar ik ga zomenteen 'reclame' maken bij één van mijn verhalen haha. Ik moet iets, en ik ga ook mensen waarschuwen ;)]


    Reality's overrated.

    [Okeeee :))))))]

    [Naja, ik kan het niet laten. Ik ga weer reageren c;]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne

    "Ik vind het goed hoor," zegt Francisco vrolijk.
    Ik glimlach naar hem. Stiekem kijk ik er zelf ook wel naar uit om Francisco beter te leren kennen. De anderen evenals, maar Francisco lijkt me erg aardig. En ook... interessant.
    "Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken dat je me 'af zou wijzen'," grap ik, maar bedenk dan pas wat een dubbele betekenis het heeft.
    Ik word knalrood en kijk naar de grond. Wat ben ik toch aan het stuntelen vandaag?


    Reality's overrated.

    Francisco Thompson


    "Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken dat je me 'af zou wijzen'," grapte hij met een glimlach, maar gelijk daarna vertrok zijn gezicht waarna hij rood werd. Ik lachte zachtjes, ondanks dat hij zich schaamde. Ook al weet ik dat hij het anders bedoelde, ik zou hem nooit afwijzen.
    [ik ga heel snel ff koekjes bakken :)]

    [COOCKIES!!!!!!!!!!]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik

    Ik voel Harry zijn vinger over mijn huid gaan en als ik kijk zie ik hoe hij de tatoeages op mijn arm natekent. Ik glimlach even, het was wel duidelijk dat hij zich verveelde net als ik. Ik voel zijn gezicht in mijn nek en woel een keer zachtjes door zijn krullen. Als hij een protesterend geluidje maakt door mijn arm die weg is sla ik die weer om hem heen. ' Zullen we wat gaan doen?' vraag ik eigenlijk meer aan Harry dan aan de rest. Ik denk even na over wat we kunnen doen maar weet niet zo gauw iets, maar misschien wist Harry wel iets.

    Harry Styles
    Ik glimlachte weer stil toen Zayn zijn arm weer om me heen sloeg. Ik gaf een klein kusje op mijn sleutelbeen en sloot mijn ogen weer. Ik verveel me echt enorm en ik werd er spontaan moe van. 'Zullen we wat gaan doen?' Ik gaapte en trok mijn neus op. 'Wat wil je doen dan?' Mijn vingers trippelde over Zayn zijn borstkas en ik keek naar hem op. Ik wilde echt wat doen, alleen wist ik niet wat. Mijn neus wreef ik langs zijn kaak en ik zuchten. 'Ik moet plassen.' Fluisterde ik. Alleen ik had echt geen zin om op te staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    Ik voel hoe hij een kusje op mijn sleutelbeen drukt en glimlach even. Ik haal mijn schouders een beetje op bij zijn vraag. 'Dat weet ik niet, ik hoopte dat jij een idee had' zeg ik en denk ondertussen veder al weet ik echt niks. Ik voel ondertussen de kleine aanrakingen van Harry en glimlach weer. ' Nou Hazz daar ga ik je niet mee helpen, en ik zou maar snel gaan want ik wil geen natte vlek op mijn broek hoor' zeg ik tegen hem. Ik heb wel zo'n vermoede dat die veel te lui is om op te staan.

    Liam James Payne

    Zayn en Harry zitten heel dicht op elkaar; Harry zit op de schoot van Zayn. Ze hebben het erover dat ze zich vervelen of zo. Ik kijk op mijn horloge en zucht.
    "Tja, ik weet ook niet wat te doen," zeg ik. "Kunnen jullie die Niall niet proberen te bereiken, Louis en Francisco?"
    Ik ga zitten, ook ik word een beetje moe van het wachten. Dan bedenk ik dat er niet bepaald veel zitplaats meer over is. Slechts één plaatsje naast me: Harry, Zayn en ik zijn met z'n drieën, maar nu zijn we met z'n vijfen. Al zouden we met z'n zessen moeten zijn. Maar ik tel de altijd hongerige Niall niet mee. Want die is er niet. Duhh, dit klinkt dom, alsof ik het nu pas doorheb.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    'nheee.' klaagde ik. Ik had geen zin om op te staan. Daarbij verdwaalde ik altijd in dit gebouw en kon ik het toilet waarschijnlijk niet eens vinden. En kon ik dat wel, duurde het waarschijnlijk een uur, voordat ik hier weer terecht kwam. Dat zou namelijk niet de eerste keer zijn. Ik ging iets rechter zitten en drukten mijn wijsvinger op het puntje van Zayn zijn neus. 'Dan heb je het wel lekker warm.' Giechel ik zachtjes.ik wiebelde heen en weer en tuiten mijn lippen iets. 'Loop je met me mee?' lach ik onschuldig. Dan verdwaalde ik niet en kon Zayn daarna roken. of we gingen naar de studio om alle knopjes in te drukken zodat ze straks een uur bezig waren alles weer goed in te stellen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    Harry weigert naar de wc te gaan, waarschijnlijk echt veel te lui zoals ik al dacht. Ach ja als die er maar op tijd heen gaat. Ik schud lachend mijn hoofd bij zijn opmerking, 'Nou Hazz toch liever niet' zeg ik en trek even een vies gezicht. ' Ach waarom ook niet, ik heb toch niks te doen' zeg ik en til Harry van mijn schoot af waarna ik opsta en even naar de andere kijk. Waarschijnlijk zou het wel even duren voor we terug zijn, want ondertussen zouden we vast nog wel iets vinden om te gaan doen. Ik pak Harry bij zijn arm vast, 'Kom' zeg ik en trek hem mee de vergaderzaal uit.

    Harry Styles
    Ik had al zo'n vermoeden dat Zayn het niet erg zou waarderen als ik nu in mijn broek zou plassen. Niet dat ik er echt op zat te wachten. 'Jeah.' ik kwam overeind Natuurlijk ging Zayn mee. 'Wij zijn plassen.' Voor het geval dat de rest dat nog niet door had. Ik liet me meetrekken door Zayn en trok de deur achter me dicht. ik pakte zijn hand en wiegde onze armen heen en weer. 'Jij weet wel waar de wc is he?' ik had zelf geen flauw idee. Het was slecht, ik wist het. we waren hier de laatste tijd elke dag te vinden en nog steeds wist ik het niet. Maar dit gebouw was gewoon te groot en had teveel deuren en gangen die te erg op elkaar leken. kon ik er wat aan doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    'Ja ik denk het wel, en anders verdwalen we lekker' lach ik en kijk even kort naar onze handen. Ik weet wel ongeveer waar de wc is maar zo goed ken ik de weg hier nou ook weer niet, het bleef lastig met al die gangen. Ik kijk een beetje om me heen en loop gewoon een beetje rechtdoor. 'Je moet hopelijk niet heel nodig toch?' vraag ik lachend aan Harry en kijk hem aan. Dan zou die zeker te laat zijn want ik kan het waarschijnlijk ook niet in een keer vinden. Ondertussen ga ik alvast naar rechts, als het goed is zat een paar gangen veder een toilet.

    [hebben we nou eigenlijk al een nieuwe niall?]