• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    [nope ik kan niemand vinden :(, sorry dat ik en WishingLarry niet zo snel reageren, allebei onze laptops zijn afgepakt :(]

    [Mia (AATW) is ook niet meer thuisgekomen twee dagen geleden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Geeft niet, ik zit een beetje te wachten tot ik weer kan reageren op euh... iets.
    Ik ben aan het zoeken naar een eventuele vervanger voor Niall.
    Maar Brooke, wat bedoel je precies?]


    Reality's overrated.

    [Ze is onderhand al drie dagen weg. Haar ouders zijn op vakantie, en ik weet niet precies of ze nou bij iemand logeert of weg is voor iemand anders. Haar appartement is vlakbij mijn huis, en ik heb haar ook al niet meer voorbij zien komen. Raar dat ze niks van zich laat horen, maar ze duikt vast wel ineens ergens op]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [maar we hebben nu echt een nieuwe Niall zoeken, maar ik weet nog niemand]

    (ik weet het ook niet)

    [Trouwens, wanneer kan Jasmine naar de jongens toekomen? Het is nogal moeilijk om met jezelf te rpgen, haha.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (misschien een idee om zo een rondleiding te doen en dan komen ze ook langs werkenemers enz. Dan kan er wat met Jasmine?)

    [Ik zal Jasmine dan zo naar de studio sturen :Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jasmine Nyra Ivanov

    Mompelend zette ik de tv uit en deed de lichten uit. Snel pakte ik mijn tas. De hele dag was toch werk, dus ik zou niet meer thuis komen. Ik trok mijn zwarte jas trok ik aan, deed de rits dicht en vervolgens ook de knopen. Mijn korte haar had ik zoals altijd gewoon loshangen en ik had enkel een klein laagje mascara op. Voor de rest wilde ik niks, ik wilde er niet als een ordinair mens uitzien dat haar kind nog eens alles zou aandoen. Misschien ging dat een beetje té ver, alleen dat waren mijn gedachten gewoon. Toch zette ik maar een gemeende glimlach op om daarna de deur uit te lopen. Het was op loopafstand, gelukkig maar. Ik wilde zo fit mogelijk blijven, dat zou wel moeten als de jongens binnenkort op tour gingen en ik mee moest. Ondertussen keek ik wat rond. Honden met hun baasjes in het park, kinderen die rondspeelden en toeristen die alles bewonderden. Het wendde, al zou je niet zeggen dat er juist in die stad waar jij woont toeristen rondliepen. Maar ach, het was Engeland en dan nog wel Londen. Na onze vakantie waren we gelijk verhuisd uit Rusland. Natuurlijk wilde ik terug, alleen dit zou ik niet kunnen missen. Al snel was ik bij de studio aangekomen waar ik binnenliep. De weg wist ik geblinddoekt nog. Opgewekt liep ik de kamer binnen waar alle kleren stonden voor de komende tijden. Nadat ik mijn jas uit had gedaan en mijn tas neer had gezet begon ik met de outfits toe te voegen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zal ik anders met Liam (Die dan maybe de rest van de groep 'meetrekt') naar Jasmine komen?
    Of misschien iets beters, Niall, die verdwaald is, kom terrecht bij Jasmine. Misschien moet ik Niall maar toch overnemen. Of in ieder geval tijdelijk. Er is namelijk niemand anders...]


    Reality's overrated.

    [Vind ik goed (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oké! (Ik ben zo bang dat dit topic dood gaat... EN DAT MAG ECHT NIET (huil))]


    Reality's overrated.

    [sorry, zal straks reageren met Zayn, ben nu even druk met iets voor school. maar als het goed is, is dat zo klaar.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ugh, ik heb geen zin om de rol van Niall in te vullen :$ Maar ik zal wel moeten ^^]


    Reality's overrated.