• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    Harry Styles
    Speels aaide ik Dylan, die op mijn shopt was gesprongen. Ik werd altijd vrolijk van dit beestje. Ik keek op naar Liam en schudden wilt mijn krullen heen en weer. 'Nee, ga jij ma.' Ik werd onderbroken door een lichte pijnkreet die over mijn lippen rolden en pruilend keek ik naar de puppy op mijn schoot, die in mijn hand had gebeten. 'Niet lief.' Zei ik mokkend, maar al snel begon ik weer met hem te spelen. Ik negeerde de deur die openging en zag Zayn in mijn ooghoeken op de bank neerploffen. Pas toen ik Liam zichzelf hoorde voorstellen keek ik op. Er stonden twee jongens in de kamer en ik trok mijn wenkbrauwen op. Ze waren toch met zijn drieën? Ach, het zal ook wel. Ik zetten de muziek iets zachter en keek ze opgewekt aan. 'Harry!' Stelde ik mezelf op mijn beurt op. Ik had geen zin om me netjes voor te stellen. Anders moest Dylan van mijn schoot af. En zo kon het ook.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 14:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Francisco Thompson

    Even later kijk ik recht in twee chocoladebruine ogen van één van de jongens, wauw. De jongen liep nu mijn kant op "Liam Payne" hij stak zijn hand uit en ik pakte hem vast. Ik voelde dat zijn hand trilde "Fr- rancisco Thompson" stotter ik.

    Omg, dit is zo weinig sorry. Ik weet gewoon niks :(

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:04 ]

    Liam James Payne

    "Fr- rancisco Thompson," stotterd de jongen terwijl hij mijn uitgestoken hand 'aanneemt'.
    Ik glimlach bemoedigend terwijl ik zijn hand schud, net één seconde langer als nodig hou ik hem vast en laat hem dan los. Mijn arm laat ik langs mijn lichaam vallen.
    "Waarom zo onzeker? Dat is toch nergens voor nodig?" vraag ik hem. Bijna zou ik er achter aan zeggen: Je bent mooier als je lacht. Maar eigenlijk heb ik dat nog nooit gezien, dus dat slaat nergens op. Toch?


    Reality's overrated.

    ( ik reageer zo (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Francisco Thompson

    "Waarom zo onzeker? Dat is toch nergens voor nodig?" vraagt de jongen rustig. "Gewoon, tja, omdat iedereen jullie kent behalve ik" zeg ik en ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen. Wat voor een sukkel was ik ook dan? Het was handiger geweest dat ik One Direction eerst op internet op had gezocht. Hij glimlacht naar me, hij is best knap.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:10 ]

    Amelia Melody Pond
    Ik keek glimlachend hoe de jongens zich voorstelden. Zayn was duidelijk in een slecht humeur, maar dat leek de rest niet te deren. "Zayn, ga anders even achter staan. Daar heb je meer rust dan voor en zal ook niemand je storen." zei ik tegen hem. Ik vond het roken maar niets, maar dit was zeker niet beter. Ik keek naar hoe Dylan Harry beet. Dat had ik zien aankomen, maar hij leek er niet te verslagen door te zijn. "Zal ik jullie zo naar de vergaderruimte brengen om elkaar wat beter te leren kennen?" Waar de derde jongen was wist ik niet, maar ik zou hem straks wel vinden. Ook moest ik wat dingen gaan bespreken met de stylisten, want als de kleurencombinaties met het licht vloekten met de kleren hadden we natuurlijk een probleem. "Ik ben Amy by the way. Ik verzorg bij de shows het licht en geluid en doe ook wat van dat soort dingen hier in de studio, maar ik ben vaak vooral de babysitten van deze 3 en nu dus ook van jullie." zei ik met een vrolijke glimlach op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:16 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    "Gewoon, tja, omdat iedereen jullie kent behalve ik," zegt de jongen, Fransisco dus.
    Als hij bloost grinnik ik, dat is toch nergens voor nodig!
    "Dat maakt toch niet uit?" zeg ik, ik hoop hem hiermee gerust te stellen. "We, ik in ieder geval, vinden dat echt niet erg hoor! Wij zijn ook maar gewoon drie jongens."
    Mijn glimlach word nog breder, en ik merk nu op dat mijn handen niet meer trillen. Natuurlijk zenuwachtig zijn was echt nergens voor nodig. Zoals ik al dacht zijn ze aardig, of in ieder geval, tot nu toe dan.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    'Ik zal mijn mond erover dicht houden en het gewoon laten.' Zei ik en beet op mijn lip. Dit ging gewoon niet de goede kant op. 'De waarschuwende toon is echt niet nodig, want ik snap het.' Zei ik zachtjes. Het was voor mij echt moeilijk om zo door te gaan. Zeker aangezien ik een druk iemand was en dat wel eens voor problemen zorg. 'Alsnog.' Zei ik toen met net zo'n lichte glimlach waarna ik naar de andere keek. 'Louis Tomlinson is de naam. Al word ik ook wel eens de hyperactieve stuiterbal genoemd.' Stelde ik mezelf voor en langzaam werd ik toch wel weer iets drukker. Dat was nu eenmaal zo.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Francisco Thompson

    "We, ik in ieder geval, vinden dat echt niet erg hoor! Wij zijn ook maar gewoon drie jongens" zei hij waarna ik opgelucht ademhaalde. Liam leek ook wat rustiger te worden en zijn glimlach werd breder "ik heb er gelukkig wel zin in" zei ik op mijn vrolijkst.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:30 ]

    Liam James Payne

    Fransisco haalt opgelucht adem, blijkbaar, denk ik, heeft mijn poging hem gerust te stellen geholpen. Ik ga even met mijn hand door rommelig krullende haar.
    "Ik heb er gelukkig wel zin in," zegt Fransisco vrolijk.
    "Gelukkig," zeg ik met een brede glimlach."Dat is goed om te horen."
    "Louis Tomlinson is de naam. Al word ik ook wel eens de hyperactieve stuiterbal genoemd," zegt de jongen met het bruine haar en de blauwe ogen.
    Even richt ik me op hem, hij is duidelijk de 'drukke', zoals zijn bijnaam al zegt.
    "Aangenaam Louis," zeg ik tegen hem, waarna ik me weer op Fransisco richt en recht in zijn ogen kijk.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:52 ]


    Reality's overrated.

    Amelia Melody Pond
    Ik keek naar Liam en Fransisco die een beetje op gingen in hun eigen wereld. Note to self: Zorgen dat er genoeg I know wat in de tourbus ligt. Toen keek ik naar Louis. Echt een knettergekke stuiterbal zo te zien. Ik draaide me dus maar naar hem toe. "Jij bent er dus zo een die midden in de nacht halfnaakt op de tourbus gaat staan dansen? Eerlijk antwoorden. Ik ben wel wat gewent." Tja, ik was met een aantal zacht gezegd vreemde bands mee geweest op tour en dit was een van de dingen die k had meegemaakt en doen was er een onderbroeken feestje op het dak van de bus geweest. Echt super gezellig, maar knettergek. Ik hoopte alleen niet dat ik hem nu op ideeën bracht, want ik bleef degenen wie door iedereen op het gedrag van de bandleden enzo wordt aangesproken.


    Bowties were never Cooler

    Francisco Thompson

    Liam keek glimlachend naar hoe Louis uitbundig vertelde wie hij was waarna hij weer naar mij keek. Hij keek recht in mijn ogen, niet eng ofzo. Eerder, fijn? Ja het was fijn, zijn mooie ogen twinkelden.

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar Liam en glimlachte. 'Ik wilde net hetzelfde zeggen, dus alsnog aangenaam Liam.' zei ik vrolijk waarna ik me mijn aandacht op Amelia richtte. Bij haar vraag krabde ik lichtjes mijn achterhoofd en wiebelde iets heen en weer. 'Uh, dat zou je best van me kunnen verwachten, maar ik zal me gedragen. Ik denk namelijk niet dat ik met zulke acties echt goede vrienden zal maken.' lachte ik zachtjes. Nee, ik zou mijn gedrag toch nog wel aardig kunnen aanpassen, al zou het wel even wennen aan het begin. Het zou hoogstwaarschijnlijk na een paar dagen wel goed komen. 'Een klein minpuntje is dat dus bij mij, want ik durf en doe alles met dit gedrag. En verder heb ik echt de goede hoeveelheid suiker nodig om niet chagrijnig te worden en gewoon actief te zijn. Daarbij kan het nooit veel erger als dit zijn..Alleen het vliegen kan erbij komen. Niet serieus, maar het heeft er wel veel van weg.' ratelde ik vrolijk en sloeg een hand voor mijn mond. 'Sorry, ik moet echt nog een hoop afleren, maar dat komt echt vanzelf.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Ik lach om Amy en vraag me af of die Louis echt zo gek is om serieus midden in de nacht rond te gaan dansen. En dan halfnaakt in de tourbus nog wel. Dan moet je gewoon echt gek zijn. Louis begint te ratelen over zijn druk zijn, en alles. Dan bedenk ik dat ze daarnet heeft gevraagd heeft of we naar de vergaderruimte wouden om elkaar beter te leren kennen. Dat lijkt me wel handig. En fijn.
    "Naar de vergaderruimte gaan lijkt me wel een goed idee," zeg ik. "Nou, als de anderen het er mee eens zijn?"
    Ik kijk iedereen vragend aan, in het speciaal Fransisco.
    "Waar blijft de laatste trouwens?" vraag ik dan en ik frons mijn wenkbrauwen.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:14 ]


    Reality's overrated.

    Weer kijkt hij me aan en ik vergeet wat hij vroeg. "Wat?" vroeg ik verbaast. "Ik vroeg waar de laatste blijft" zij hij met een glimlach en gaf me een knipoog. "Niall kenende zal hij wel weer eerst wat eten zijn gaan halen" zei ik waarna Louis er mee instemde.