• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    Zayn Malik

    Ik sta op, Amy had gezegd dat ik achter wel kon roken dus dat ging ik doen ook. Ik had niet zoveel zin in die hyperactieve jongens. 'Ik ga roken' mompel ik als overbodige informatie en loop naar achter. Ik steek een sigaret in mijn mond en steek hem aan. Rustig neem ik een paar hijsjes en leun tegen de muur aan. Al snel heb ik de sigaret op en gooi hem op de grond. Ik trap hem uit en loop weer naar binnen. Daar ga ik weer op de bank zitten en kijk even naar de andere. Ik vindt het niet echt nodig nog wat te zeggen dus wacht maar gewoon tot er een plan komt.

    Louis Tomlinson
    "Gelukkig hebben we een babysitter." lachte Liam. Ik haalde onschuldig mijn schouders op, maar kon het toch niet laten om te lachen. 'Ik weet wel waar mijn grenzen liggen. Ongeveer dan, maar het kan wel handig zijn.' Mijn blik ging naar Zayn die wegliep, om te roken, maar niet veel later toch weer binnen kwam lopen. Ik twijfelde kort, maar liep toen toch naar hem toe, om naast hem op de bank te gaan zitten. Het waren toch nog wel een paar dingen die ik wilde weten, ondanks zijn woorden. Daarbij was ik zijn woorden niet vergeten. 'Vind je het erg als ik je nu even gezelschap kom houden en wat vraag?' vroeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Louis, ach misschien moes ik me ook maar een beetje normaler gaan doen aangezien ik toch niets aan de situatie kan veranderen, hoe irritant ik het ook vindt en niet fijn dat hun om me heen moeten hangen. Als ik gewoon iets normaler ga doen komt het vast goed, al moeten ze echt niet teveel gaan verwachten. Louis gaat naast me zitten en ik hoor zijn vraag. ' Nee hoor, vraag maar' zeg ik met een lichte glimlach en kijk hem aan. Het hielp ook wel dat ik gerookt had net want dat had ik echt even nodig.

    Francisco Thompson

    De jongen, die Harry blijkt te heten keek me argwanend aan. “Oh ja, dat zei je net ook hè?” zei ik waarna hij knikte. “Sorry als ik iets verkeerds heb gedaan” zei ik als laatste, hij keek namelijk nog steeds argwanend. Ik was weer van plan om naar Liam toe te lopen.

    Liam James Payne

    "Ik weet wel waar mijn grenzen liggen. Ongeveer dan, maar het kan wel handig zijn," zegt Louis.
    Dan loopt hij naar Zayn, die weer terugkomt van buiten. Ook merk ik dat Niall er nog steeds niet is en Harry Francisco argwanend aankijkt, die er natuurlijk niks van snapt. Wat hebben ze toch allemaal vandaag? Ach, ik zal het hem zomenteen wel vragen, net als Zayn trouwens, met zijn chagrijnige gedrag. Al weet ik niet of ze die reden ooit toe gaan geven, misschien worden ze wel kwaad als ik ze aanspreek, maar het is het proberen waard.
    Maar nu ga ik niet naar ze toe, want het zou een beetje raar zijn als ik ze nu aan zou spreken.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 17:19 ]


    Reality's overrated.

    Rustig liep ik weer naar Liam toe "dusseh, hoe vind je zingen?" vroeg ik, wat een stomme vraag vervloekte ik mezelf. Ik wachtte op Liam's antwoord terwijl ik naar hem keek, hij ging met zijn handen door zijn warrige maar toch goed zittende krullen.

    Louis Tomlinson
    Een voorzichtige glimlach kwam op mijn gezicht, want ondanks hoe sommige dingen overkwamen, merkte ik wel dat Zayn toch wel zijn best probeerde te doen. Natuurlijk snapte ik ook wel dat hij het niet leuk vond, maar op zich konden wij er ook weinig aan veranderen. Rustig nam ik naast de jongen plaats en het koste me nu helemaal geen moeite om stil te blijven zitten. Waarschijnlijk begon langzaam mijn suiker ook een beetje uit te werken, wat wel een voordeel was. 'Wat vind je van dit alles en wacht waren je eerste reacties? Van het samenvoegen van de band en het zingen zelf, want dat van ons ben ik al achter.' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig. Het kwam toch niet dagelijks voor dat je hier zat en wilde het toch wel weten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Louis, hij leek dit keer wel wat rustiger te zijn. Hij kon tenminste stilzitten al een voordeel want van zo'n wiebelend persoon naast je wordt je toch helemaal gek. Ik luister naar zijn vraag en grinnik toch zachtjes bij het laatste wat die zegt, dat had ik we aardig duidelijk gemaakt ja. Ik denk even na over zijn vraag en het antwoord. 'Het samenvoegen van de band vindt ik echt geweldig al was het in het begin wel even wennen, maar het is fijn dat je het tenminste nu niet alleen doet maar de twee andere jongens hebt om alles mee te bespreken want hun zijn eigenlijk de enige die echt snappen wat we nu meemaken. Het zingen vindt ik natuurlijk hartstikke leuk, het is echt iets wat ik graag doe en vaak ook, dat het nu mijn beroep is is echt top, al zie ik het eigenlijk nog steeds niet zo' geef ik antwoord en kijk Louis even kort aan.

    Louis Tomlinson
    Ik trok mijn benen op terwijl ik naar de jongen naast me keek. Zo rustig zijn had ook wel voordelen, want ik merkte ook dat Zayn niet zo chagrijnige meer reageerde als even geleden. Dat er een grinnik zijn mond verliet, liet mijn toch echt glimlachen, want ondanks alles vond ik Zayn toch niet heel erg. Het werd wel iets gezelliger, dus er was misschien toch nog wel wat hoop. 'Ik snap wat je bedoelt, al zal ik het inderdaad nooit helemaal kunnen begrijpen. Het klinkt wel geweldig en er zijn er vast genoeg die in je schoenen willen staan. Dat je het niet zo ziet dan ik ik nog best begrijpen, want het is echt een hele grote verandering. Tenminste dat lijkt me wel en het is jullie echt gegund om hier te staan. Jullie zijn gewoon geweldig.' zei ik met een glimlach en keek weer voor me uit. 'Wat verwacht je allemaal nog?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    "Dusseh, hoe vind je het zingen?" vraagt Francisco als hij naar me toe loopt.
    Terwijl ik weer mijn hand door mijn haar haal kijkt Francisco me afwachtend aan.
    "Geweldig!" zeg ik enthousiast. "Echt, super!"
    Breed lachend kijk ik hem aan. Francisco leek niet zeker te zijn over zijn vraag dus ik stel hem even gerust.
    "Leuk dat je het vraagt," zeg ik. "Maar, hou jij van zingen en muziek?" vraag ik hem. "Speel je een instrument? Of heb je andere hobby's?"

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 17:19 ]


    Reality's overrated.

    Zayn malik

    Ik zie Louis glimlachen alleen maar door mijn grinnik.. Hij zal het wel gewoon beter vinden nu ik zo doe, ach het ging wel ik probeerde een beetje normaal te doen dus hij moest er inderdaad maar blij mee zijn. Na zijn woorden glimlach ik ook even, het waren grote complimenten en nog best lieve woorden. ' Het is inderdaad een hele grote verandering die vaak heel erg leuk is maar soms ook wel wat minder' zeg ik.. 'Dankje' voeg ik er nog aan toe waarna ik kort naar hem glimlach. 'Pff dat is een moeilijke vraag en dat weet ik nog niet echt, tuurlijk de aankomende tour, een album nog en veder is het afwachten'

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 16:57 ]

    Francisco Thompson

    "Geweldig!" zei Liam enthousiast,met een brede glimlach keek hij mij aan. "Leuk dat je het vraagt," zei hij, waarschijnlijk had hij door dat ik ht een domme vraag vond/ "Maar, hou jij van zingen en muziek?" vroeg hij "Speel je een instrument? Of heb je andere hobby's?". Snel begon ik al te vertellen over mijn intresses. "Ja, ik houd veel van muziek! Ik speel al tien jaar piano en gitaar en acht jaar drum, alleen ik weet niet of ik kan zingen" zei ik met een vrolijke glimlach.

    Liam James Payne

    "Ja, ik houd veel van muziek! Ik speel al tien jaar piano en gitaar en acht jaar drum, alleen ik weet niet of ik kan zingen" zegt Francisco vrolijk.
    "Gelukkig dat je van muziek houdt," zeg ik grinnikend. "Anders was hier ook niet veel aangeweest. Laat je muziek anders eens horen! En ik zou ook graag horen hoe je zingt, slecht zal het niet zijn."
    Ik weet gewoon dat mijn ogen op dit moment aan het twinkelen zijn. Ik bijt kort in mijn onderlip. Een tic die ik af en toe een beetje van Zayn over heb genomen.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson

    Ik haalde mijn hand door mijn haar en keek langzaam weer opzij naar de jongen met zijn ravenzwarte haar. Waarschijnlijk werden we nooit de beste vrienden, maar dit ging toch wel een goede richting op. Het was beter dan chagrijnig naar elkaar doen, want we zaten toch met elkaar opgescheept. De glimlach op zijn gezicht liet me weten dat ik toch goede woorden had gebruikt en daarbij was het ook de waarheid.'Ik zou willen dat het mij zou lukken. Ik heb echt bewondering voor jullie, maar geloof ook dat er minder leuke dingen zijn.' zei ik met een glimlach. 'Geen dank, Zayn.' zei ik en wierp een glimlach terug naar de jongen naast me. 'Sorry voor de moeilijke vragen. Maar ik ben benieuwd en kom nog wel een keer terug op deze vraag.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amelia Melody Pond
    Ik keek naar de jongens. Ze waren erg gezellig bezig. Ik zette Dylan weer op de grond en lijnde hem aan. Ik floot even hoog op mijn vingers zodat ze zouden luisteren. "Jongens? Kunnen jullie Louis en Fransisco meenemen naar de vergaderzaal? Daar staat drinken en gebak voor jullie, graag niet mee gooien. Ik ga de laatste scholier zoeken." Ik keek de ontvangstruimte even rond. Het leek te klikken tussen de jongens en de scholieren. Zeker tussen Fransisco en Liam. Ik was er wel blij mee, want ruzie was echt niet leuk. Ik blies nog wat haar uit mijn ogen en schudde mijn hoofd naar Dylan die nu tegen me op probeerde te springen. Ik was nu dan wel heel streng tegen de pup. Hij woog nu al zo'n 20 kilo en was bijna een halve meter hoog bij zijn schouders, over een paar maanden, als hij volgroeid zou zijn zou hij zo'n 45 kilo wegen en zo'n 70cm hoog zijn bij zijn schouders. Dan kon hij echt niet meer zo maar gedragen worden en overal mee weg komen. Hij moest het dus maar leren.


    Bowties were never Cooler