• Hoi ik zoek 3 rollen voor mijn story:My Immortal{twilight}
    Ik heb al een personage en dat is Esmee Hunters.
    Ik zoek nog een iemand die haar BFF gaat worden
    iemand die een beetje bichty is tegen haar als je het laatste hoofdstuk die ik today heb geschreven dan weet je wie dat is dat haar naam Is in iedergeval Laura achter naam enzo mag je zelf invullen bij de bff rol ook.

    En ik zoek ook nog een ander BFF.

    en het moet als volgt.

    Foto:
    Naam:
    Karakter:
    Houd van:
    Houd Niet Van:
    Haat:
    Zus/Broer:


    Im Griffyndor And I Like It....No..I Love it!

    Foto:


    LINK: http://data.whicdn.com/images/58600318/601044_228401237301630_1127769718_n_large.jpg

    Naam: Kaylee Lexy Smith

    Karakter: Kaylee is een meisje dat absoluut niet stil kan zitten. Hierdoor is ze af en toe heel erg druk en kan ze heel snel praten. Mensen moeten haar dan tot halt roepen, omdat ze haar dan niet verstaan. Toch, als ze dan rustig is weet ze zich ook rustig te houden. Dat ze druk is, heeft gewoon te maken met haar 'drukke minuten van de dag'. Die heeft ze af en toe wel eens. Als het moet, kan ze heel rustig en serieus zijn. In tijden van paniek zal zij zich zo altijd staande weten te houden. Ze denkt altijd logisch na en hoopt zo op een oplossing te komen.
    Sommige mensen vinden de drukke Kaylee soms irritant, maar haar maakt dat helemaal niks uit. Zijzelf beslist hoe ze zich gedraagt. Hoe ze zich tegenover je gedraagt ligt er helemaal aan of ze je aardig vind. Het is niet dat ze dan gelijk gemeen gaat doen tegen mensen, ze doet namelijk het tegenovergestelde. Zoë negeert die mensen gewoon en dan wacht ze af. Ze is meer van het observeren en houd liever de eer aan zichzelf.
    Bij het woord 'spontaan' zou je ook gelijk aan Kaylee kunnen denken. Ze praat serieus met iedereen en houd zich niet op de achtergrond met gesprekken. Soms zou ze andere mensen meer moeten laten praten, want ze kan niet te houden zijn.

    Houd van: Honden, Paarden en Dolfijnen en baby dieren ze is er dol op!

    Houd Niet Van: arrogante mensen en mensen die vooroordelen

    Haat: onweer! ze is echt HEEELLL bang van

    Zus/Broer: Ze heeft een oudere Broer ( verzin dit zelf maar;$ idk haha)

    Foto:


    Naam: Eleanor Lizz Calder
    Karakter: Eleanor is een superlief meisje van 17 jaar. Hoewel ze soms misschien arrogant kan overkomen, is ze dat niet. Ze houdt altijd rekening met mensen, en is heel aardig. Maar ze heeft ook haar duistere kanten, zo lacht ze mensen soms uit achter hun rug, en zegt ze niet al te nette dingen over hun. Maar over het algemeen doet ze dat niet vaak, en blijft ze een normaal, lief en zachtaardig meisje. Eleanor staat niet graag in de spotlight, en zal dus altijd een beetje op de achtergrond blijven, alleen bij haar vrienden vindt ze het wel eens leuk in het middelpunt te staan. Eleanor heeft nog niet veel meegemaakt in haar leven, als in naaste familie's die sterft, ongevallen, of de meest voor de handliggende gebeurtenissen. Eleanor is een gelukkig meisje dat nog helemaal niet veel ongeluk heeft gehad in het leven. Ze weet dat dit op een dag allemaal kan gebeuren, maar wat ze ook weet is dat ze nu nog met volle teugen van het leven geniet, zolang als dat kan.
    Houd van: Youtube, zingen, roofdieren & tekenen.
    Houd Niet Van: Mensen die haar na willen doen, voetbal en rugby.
    Haat: spinnen want daar is ze bang voor en roken.
    Zus/Broer: Eleanor is enigkind, en daardoor lijkt ze verwend over te komen.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.