• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Precilla Watson
    Ik rolde met mijn ogen en duwde hem op het doctor's bed. "Je bent pas verdomme beter als ik dat vibnd en de weegschaal ook en dat ben je dus nog bij lange na niet." Ik bond zijn handen met banden aan het bed vast. "Ga je nou nog meewerken of dauw ik gewoon een buis je slokdarm door?" Ik zou hem toch genoeg anti-kots geven dat hij het er no way uit zou kunnen gooien. Al duwde hij zijn hele vuist zijn keel in.


    Bowties were never Cooler

    Dan Howell
    Ik relaxte weer toen iedereen de kamer verliet. Ik liet me op mijn bed vallen en zuchtte diep. Ik was letterlijk in een gekkenhuis beland. Dat wist ik ook wel, maar dit was echt idioot. Hierom bleef ik dus graag in mijn eigen appartement. Plots hoorde ik een liedje waarmee ik was opgegroeit. Met mijn verschrikkelijke stem begon ik zacht mee te zingen. Een reputatie had ik toch niet. Het liedje zorgde ervoor dat ik me toch wat veiliger hier voelde.

    [Eten en trainen]

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 17:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall HOran

    Je bent pas verdomme beter als ik dat vibnd en de weegschaal ook en dat ben je dus nog bij lange na niet." ik begin steeds sneller te ademen door de banden 'Nee, laat me gewoon gaan! vies kut wijf ik ben gewoon beter als ik dat zeg. IK ga niets eten klaar' schreeuw ik luid naar haar. Paniekerig preoeer ik me los te rukken maar de banden sneden alleen maar in mijn huid

    Mackenzie Foy

    'Ga maar slapen Mackenzie'Justin zjin stem hielp me uit mijn dagdroom. Het was echt niet normaal hier hoe ze omgingen met de clieénten. Ik knik even naar Justin. Uit het niets voel ik mijn kleine ontbijt naar boven komen en ik sprint naar de wc's waar ik begin te braken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Hij bleef flippen. Ik gaf hem daarop een harde mep in zijn gezicht. Ik was geen lieve zuster, maar ik kreeg gedaan wat moest. "Ow, zeker wel." Ik kneep zijn neus dicht en wachtte tot hij zijn mond open zou doen om te gaan ademen. Dan kon ik hem eerst het anti-kots middel geven voor ik hem het eten door het strot zou duwen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik slaak een gil als ik een klap voel op mijn wang " bitch " vloek ik hard. Waar was iedereen als je iemand nodig hebt. " ohh jawel" sist ze en ze kknijpt mijn neus dicht. Ik probeer mijn mond dicht te houden. Na een poosje krijg ik zwarte vlekken maar standvastig houd ik mijn mond dicht. Als ik nu zou stikken was het maar zo. Niemand gaf wat om me, dus het maakte niets ut en ik wou niet eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Hij ademde maar niet. Nouja. Als hij bewusteloos zou zijn kon ik het ook zo toedienen. Gelukkig was gaylord 2 of Justitia hier nu niet. Misschien kon Chris me nog wel helpen, maar hij kon ook weer niet altijd hier zijn. Ik nam al veel van zijn tijd in, ookal leek hij het niet erg te vinden.


    Bowties were never Cooler

    Niall zhoran

    Uiteindelijk geef ik op en ik probeer zo snel mogelijk met een spleetje hap ademen te nemen.
    Tranen springen in mijn ogen als ik aan de appel omoest denk. Zoveel suiker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Als hij zijn mond opend stop ik een ring tussen zijn tanden waardoor hij zijn mond niet meer dicht kan doen. Ik bind die ging met een bandje vast rond zijn hoofd en grijns. "Zo, even rustig ademhalen kindje." Ik haalde de fles anti-kots middel van het kastje en stopte genoeg ervan in een grote spuit om hem binnen 24 uur niet meer fysiek te kunnen laten kotsen. "Ga je zelf slikken? Of moet ik gewoon een buis je strot in duwen?" vraag ik poeslief. Het maakte mij echt niet uit.


    Bowties were never Cooler

    [Ik heb Cristiano even naar de voetbalwedstrijd gestuurd :3 Op Nl 3 kan je het live volgen XD Dus hij is niet in de inrichting]


    El Diablo.

    Niall Horan

    Wanhopig snik ik als ze een ring in mijn mond duwt en een een of andere sap pakt " ga jezelf slikken of moet ik het met buisjes in je strot dueen" ik slik moeilijk. , ik wil niet" krijg ik er moeizaam uit . Angstig begin ik weer tegen te stribbelen en schud mijn noofd heen en weer dat ik het niet wil


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [okay]


    Bowties were never Cooler

    Precilla Watson
    Ik hoorde hem piepen. "Mooi wel dus. Dan is het de buis. Ik zal maar stil liggen of ik moet het meer dan een keer proberen omdat die keer op keer je longen in kan gaan." Ik haalde een lange buis uit het kastje. Die was best breed, maar er moest dan ook appelmoes door. Ik zou hem laten aankomen, wat er ook gebeurde. Ik zou hem op zichzelf steeds meer laten eten, maar dit moest toch gebeuren, een of twee keer per dag, want ik wist wel hoeveel hij in totaal binnen moest krijgen en door de suiker kwam dit al best goed in de buurt van de helft.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik schud verwoede mijn hoofd maar ik kon geen kant op. Uiteindelijk besluit ik de korte weg te nemen en te luisteren en stil liggen. Mijn adem ginf super ongelijk en angstig wachten ij af.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik zuchtte opgelucht toen hij zich stil hield. "Slim jochie." Ik lette op en duwde voorzichtig de nuis zijn slokdarm door en zijn maag in. Direct erna spoot ik het anti-braakmiddel naar binnen. "Zo. Nu de appelmoes. Of wil je zelf eten?"

    [De kliniek is toch in LA?]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik kokhalsde toen de slang binnendringen en voel een goedje erin gaan. :zo en nu de appelmoes of wil je zelf eten?'ik schud mijn hoofd 'ik heb net al gegeten Dan bieden me masters aan
    Liegen ik en kok haar zo overtuigend mogelijk an.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan