• [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:33 ]

    Ik heb dat vaak genoeg, maar dan doe ik het vaak niet. Een keer heb ik iemand een bloedneus geslagen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 14:37 ]


    26 - 02 - '16

    Dat is wel ontzettend kinderachtig van hem :S Hoe oud is hij? 8?


    Life is hard and then we die

    Ja soms, maar dan sla ik niet. Wel een lekker begin van je volgende schooljaar trouwens.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Goed gedaan. Ik had precies hetzelfde gedaan. Met kanker schelden moet je gewoon niet doen!

    Zelf heb ik een keer iemand geslagen, omdat hij élke pauze weer eten naar me gooide, en daarmee bedoel ik bananen, aangevreten kauwgom, halfvolle pakjes drinken kreeg ik ook naar me toe gesmeten.

    Toen heb ik hem eens een paar keiharde dreunen verkocht (daarvoor de hele tijd met de coördinator praten met hem erbij en shit maar dat loste niks op) en toen was ie bang van mij geworden. Ook is ie door school geschorst. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is wel ontzettend kinderachtig van hem :S Hoe oud is hij? 8?


    Ja inderdaad. Ik ergerde me zo erg aan hem, hij is vijftien, komop. Ik ben jonger dan hem maar wel volwassener blijkt.

    Ik geef je groot gelijk. You go girl!


    Bad decisions make good stories.

    sommige mensen verdienen gewoon een stoot.
    daarbij, eb je hem gewaarschuwd. als je sowiets uitlokt, kan je het verwachten.

    Ik heb vorig jaar een jongen zijn gebroken neus geslagen.
    Ik was het enige meisje in de klas en in het algemeen ging dat heel goed en hoorde ik gewoon bij de groep. maar een jongen moest mij de hele tijd hebben en ik was het al enorm zat. ik kreeg altijd kutgeintjes naar me hoofd en gemenen opmerkingen.
    er liep ook bewaking bij ons rond op school en daar liep ook een meisje tussen. Nu had die jongen tegen mijn beste vriend gezegd, dat, dat ook wel wat voor mij was, omdat ik een manwijf was. en hij was heel de dag al bezig, met walvisgeluiden en zeggen dat ik dat was enzo. Dus ik liep het schoolplein af en mijn beste vriend zei tegen mij, dat hij dat had gezegd over dat manwijf. toen was ik er klaar mee, heb ik me omgedraaid, terug het schoolplein opgestormd en hem een klap verkocht.
    zinsdien deed hij altijd enorm aardig tegen me.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 14:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zielig dat hij het dan uitlokt. Mensen moeten gewoon eens ophouden met het schelden met ziektes.
    Ze piepen wel anders als een familielid van ze het krijgt, of nog erger; zij zelf.

    Elvenking schreef:
    Zielig dat hij het dan uitlokt. Mensen moeten gewoon eens ophouden met het schelden met ziektes.
    Ze piepen wel anders als een familielid van ze het krijgt, of nog erger; zij zelf.


    26 - 02 - '16

    Lekker voor 'm. Sorry hoor, maar ik begrijp je frustratie helemaal.

    Zelf hou ik me altijd in ;P


    Tijd voor koffie.

    Conquistador schreef:
    Goed gedaan. Ik had precies hetzelfde gedaan. Met kanker schelden moet je gewoon niet doen!

    Zelf heb ik een keer iemand geslagen, omdat hij élke pauze weer eten naar me gooide, en daarmee bedoel ik bananen, aangevreten kauwgom, halfvolle pakjes drinken kreeg ik ook naar me toe gesmeten.

    Toen heb ik hem eens een paar keiharde dreunen verkocht (daarvoor de hele tijd met de coördinator praten met hem erbij en shit maar dat loste niks op) en toen was ie bang van mij geworden. Ook is ie door school geschorst. :Y)


    + Nee , maar ik heb wel vaak gehad dat ik iemand wílde slaan , maar het toch niet deed ..


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Todd schreef:
    Ja soms, maar dan sla ik niet. Wel een lekker begin van je volgende schooljaar trouwens.


    Chaos is a ladder.

    Elvenking schreef:
    Zielig dat hij het dan uitlokt. Mensen moeten gewoon eens ophouden met het schelden met ziektes.
    Ze piepen wel anders als een familielid van ze het krijgt, of nog erger; zij zelf.


    Nou, ik had twee jaar geleden een jongen in mijn klas die kanker heeft gehad, waardoor zijn oog weg moest en hij heeft nu een glazen oog. Hij was zelf degene die er het meest van iedereen mee liep te schelden, terwijl hij het zelf allemaal al had meegemaakt.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    JackHarkness schreef:
    (...)

    Nou, ik had twee jaar geleden een jongen in mijn klas die kanker heeft gehad, waardoor zijn oog weg moest en hij heeft nu een glazen oog. Hij was zelf degene die er het meest van iedereen mee liep te schelden, terwijl hij het zelf allemaal al had meegemaakt.


    Echt? Ow, dat lijkt me vet eng. Lijk dat wel op een gewoon oog?
    Nogal dom van hem, om er nog mee te gaan schelden ook.

    Ieder normaal denkend mens weet dingen genuanceerder te brengen, want als je dit soort woorden moet gebruiken om stoer en geaccepteerd te worden bij anderen, dan kan ik alleen maar stellen dat je een triest leven hebt en zal ik deze mensen persoonlijk willen helpen om van hun leven een hel te maken :) Je gebruikt gewoon niet zulke woorden dat zal iedereen toch wel moeten weten.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.