• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Lachend knikte ik toen ze vroeg of ik U Smile wilde zingen. Het was èèn van mijn favoriete, en èèn van de beste liedjes. Glimlachend keek ik Mackenzie aan. Wat was ik blij dat ik haar ontmoet had. Ze was een sterk, en lief meisje. Even sloot ik mijn ogen, maar toen ik ze open deed begon ik te zingen. 'I'd wait on you forever and a day, hand and foot. Your world is my world. Ain't no way you're ever gon' get, any less than you should. Cause baby, you smile I smile. Cause whenever, you smile I smile' Ik zong het hele liedje en keek Mackenzie ondertussen aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Lachend knikt hij en hij sluit kort zijn ogen om ze daarna open te doen en te zingen. Stil luister ik naar het liedje wat me erg kalmeerd. Zijn stem was nu meer volgroeid maar het klonk prachtig zo.Langzaam dommelde ik van zijn warme stem in slaap zonder dromen of gevoelens. Het was fijn, even jniet misselijk zijn of hoofdpijn hebben. Een tevreden glimlach lag om mijn lippen terwijl mijn hoofd hem nog aankeek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik keek naar de slapende Mackenzie die een glimlach rond haar lippen had. 'Good night' fluisterde ik. Zachtjes stond ik op, en sloop naar de deur die ik weer openmaakte. Nog even kijkend naar Mackenzie, liep ik de deur uit en sloot hem zachtjes. Nu maar hopen dat ze niet wakker werd, en even fijn kon uitrusten. Glimlachend liep ik naar mijn kamer, en liep naar de badkamer. Daar keek ik even in de spiegel. Mijn outfit ontstond uit een simpel wit shirt, een gouden ketting, zwarte broek en witte schoenen. Een douche had ik wel nodig nu, van de reis. Ook al was ik vliegen gewend, het bleef toch raar. De douche zette ik aan, en mijn schoenen trapte ik uit. Snel liep ik nog naar mijn koffers die op het bed lagen, en maakte de goede open. Daar haalde ik een outfit uit en liep weer naar de badkamer, die ik op slot deed. Binnen een kwartier had ik gedoucht, en droogde me af. De kleren trok ik snel aan, en ik föhnde mijn haar. Met gel maakt ik weer een kuif en trok de witte schoenen weer aan. Na even te denken besloot ik maar wat op de gang rond te lopen, ik keek wel wie ik tegen kwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Nog steeds huilend sta ik op en pak uit mijn kast een derde trui die ik aan deed.
    Met knikkende knieen en geruisloos stroomenden tranen liepmik naar de gang naar de wc's.
    Ik steek mijn vinger weer in de keel maar meer dan kokhalzen gebeurde niet. Ik slaak een hopelooze schreeuw en laat me zakken tegen de wnand van het hokje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik schrok weer toen Niall de kamer binnen kwam en al snel weer vertrok. Hij zag er enigsinds beter uit, met meer kleur op zijn wangen, maar de uitdrukking op zijn gezicht maakte het allemaal weer grimmeg. Ik haalde een hand door mijn haren. Hij kwam de badkamer weer uit, trok nog een trui aan, hoe kreeg hij dat in hemels naam voor elkaar zonder te sterven zo in de zomer?, voor hij weer vertrok. Ik keek hem bezorgt na. Iets zat me helemaal niet goed over die jongen, maar ik durfde niet achter hem aan te gaan. Ik had al zo veel risico's genomen in mijn leven, maar deze durfde ik niet aan. Ik durfte niet te gaan kijken wat er was. Ik sloeg mijn hoofd hard tegen de muur. Kom op, Dan. Deze jognen heeft je nodig en het is nou neit dat hij je kan slaan in zijn toestand. Een schreeuw liet me uiteindelijk opspringen en voorzichting naar de gezamelijke wc's lopen. Die had ik echt altijd gemeden. Ik pakte de bezem uit de hoek van de ruimte en duwde daarmee het hokje open om erna ermee heel awkward over zijn rug te gaan. Zo bleef ik toch op comfortabele afstand voor mij en kon ik misschien toch wat doen. "Shhh." zei ik heel zacht en onzeker.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Met bretraande ogen kijk ik op als ik iets vaags voel en hoor iemand heel zagt 'shh' zeggen. Ik zie dat het Dan was.
    Het was lief dat hij me probeerde te helpen ondanks mijn probleem. Ik bijt op mijn lip en probeer me te vermannen want niet goed lukte. Ik stond op en liep als een zombie naar onze kamer waar ik onder de dekens kroop. Zo voelde hij zich ook fijner nam ik aan. 'Z-z-ze stopte e-en ssslang in mijn k-keel en gooide er appel-appelmoes door heen. Weet je wel hoeveel callorién dat zijn en ze heeft me iets gegeven zodat ik het er niet uit kan halen' snik ik zachtjes. 'Straks word ik nog dikker, in appelmoes zit echt super veel suiker en ik wil niet aan komen, ik ben te zwaar voor mijn lengte en leeftijd e-en ik ben dik' zeg ik volledig in paniek. Straks kwam ik nog echt iets aan ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik liep op zo'n 5 tot 10 meter afstand achter hem aan terug naar onze kamer en ging weer achter mijn bed zitten terwijl ik naar zijn verhaal luisterde. Ik kon mijn oren niet geloven. Ik wist wat mentale ziektes met je deden, maar kom op! Als hij al dit was, wat was ik dan? Een speenvarken klaar voor de slacht? Ik sta op en trek mijn shirt over mijn hoofd. "Als je denkt dat jij dik bent, kijk dan eens naar mijn mollige malteser buik. Ik ben gezond voor mijn lengte en jij bent niet veel korter. Vergelijk jezelf dus alsjeblieft nog eens een keer goed met mij en bedenk dan of je het wel echt nodig hebt." Na die woorden kromp ik weer in elkaar achter het bed. Hoe had ik dat in helesnaam kunnen en durven zeggen?


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Als je denkt dat jij dik bent, kijk dan eens naar mijn mollige malteser buik. Ik ben gezond voor mijn lengte en jij bent niet veel korter. Vergelijk jezelf dus alsjeblieft nog eens een keer goed met mij en bedenk dan of je het wel echt nodig hebt." gekwetst kijk ik hem aan door zijn opmerking 'jij hebt geen vetrollen, ik wou dat ik jou buik had' fluister ik zachtjes en kijk weg van hem. Daarna trek ik mijn shirt en vesten langzaam om hoog en kijk hem angstig aan voor de opmerkingen.
    Hij zou nu pas in de gaten krijgen dat ik een dik varken was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Iemand voor Justin?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Met een ellebdig hoofd word ik wakker. Tranen springen in mij ogen van de pijn en ik grabbel mijn mobiel en bel weer naar Justin. :wil je alsjeblieft komen'fluister ik pijnlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Met een brede grijns loop ik de inrichting in terwijl Ramos en Benzema tegen me aan lopen met een flesje bier in hun hand. 'We'll be the champions!' zingt Ramos luid en ik lach kort als Benzema meezingt. 'Ofcourse, 5-1... Wie doet dat na? Real is the best!' roep ik grijnzend. Het was helemaal leuk omdat ik 3 goals had gemaakt, Ramos een en Benzema ook een. Mooie wedstrijd, en we zijn nu zowat zeker van de finale....

    [Ja, ik heb gewoon de score veel mooier gemaakt xd ]


    El Diablo.

    [hahaha zou je ook met zayn willen reageren, ik repost m ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Perrie Edwards

    Snel spoel ik de wc door met mijn braaksel en ik kijk kort naar mijn make-up en kleding.
    Lipbijtend loop ik naar mijn kamer en begin te huilen als ik het zie. MIjn make-up laat zwarte vlekken achter en nog zacht na snikkend loop ik naar Zayn zijn kamer. Ik zie een drukte op de gang 'Hoi Justin' begroet ik hem kort en ik kijk Zayn aan 'kun je even komen' fluister ik zachtjes. Ik pak zijn hand en trek hem zachtjes mee naar mijn kamer. op mijn kamer laat ik de stick zien, het was geen grapje en dat moest hij weten. 'I-ik ben zwanger van jou' fluister ik zacht. Het was niet zo zeer dat ik geen kind met hem wou want hij zou de perfecte papa zijn maar meer het fijt dat we beide nog erg jong waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Fluitend liep ik door de gang, tot dat mijn telefoon weer ging. Snel nam ik hem op met een glimlach. 'Yello?' Ik fronste even toen ik Mackenzie's stem hoorde. 'Wil je alsjeblieft komen?' fluisterde ze, en ik hoorde een pijnlijke ondertoon in haar stem. 'Ik ben er binnen tien seconden' beloofde ik haar en ik hing op. Zo snel mogelijk rende ik naar Mackenzie's kamer en liep binnen. Ze had tranen in haar ogen staan, en haar gezicht was ietwat vertrokken van de pijn. 'Gaat het wel? Oh, echt Mackenzie, je moet naar een dokter. Het gaat echt niet goed' mompelde ik, toen ik bij haar bed neerknielde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik zucht opgelucht als hij zegt dat hij er aan komt. Ik snap niet dath ij er niet gek van werd. 'Gaat het wel? Oh, echt Mackenzie, je moet naar een dokter. Het gaat echt niet goed' Een traan verlaat mijn ooghoek 'mijn hoofd doet zo'n pijn' fluister ik schor en veeg de tranen weg. 'Allex doet pijn, praten, luisteren en draaien' ik snif even zacht 'dankje' bedank ik hem echt dankbaar.Zonder hem lag ik heir anders maar te liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan