Justin Drew Bieber
Ik keek naar de slapende Mackenzie die een glimlach rond haar lippen had. 'Good night' fluisterde ik. Zachtjes stond ik op, en sloop naar de deur die ik weer openmaakte. Nog even kijkend naar Mackenzie, liep ik de deur uit en sloot hem zachtjes. Nu maar hopen dat ze niet wakker werd, en even fijn kon uitrusten. Glimlachend liep ik naar mijn kamer, en liep naar de badkamer. Daar keek ik even in de spiegel. Mijn outfit ontstond uit een simpel wit shirt, een gouden ketting, zwarte broek en witte schoenen. Een douche had ik wel nodig nu, van de reis. Ook al was ik vliegen gewend, het bleef toch raar. De douche zette ik aan, en mijn schoenen trapte ik uit. Snel liep ik nog naar mijn koffers die op het bed lagen, en maakte de goede open. Daar haalde ik een outfit uit en liep weer naar de badkamer, die ik op slot deed. Binnen een kwartier had ik gedoucht, en droogde me af. De kleren trok ik snel aan, en ik föhnde mijn haar. Met gel maakt ik weer een kuif en trok de witte schoenen weer aan. Na even te denken besloot ik maar wat op de gang rond te lopen, ik keek wel wie ik tegen kwam.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."