• Hoi,
    ik zit in het laatste jaar op het havo,dan heb je officieel toch je VMBO diploma?
    Ik moet dat even weten voor een sollicitatie(opleidingsniveau is namelijk vmbo) dus ik dacht ik vraag het hier even na.

    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Euh? Ik snap je niet.

    volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker...


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik heb geen idee..


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    Ik heb geen idee..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, volgens mij wel. Als je de 3 of 4e haalt heb je dat.


    <3

    tuurlijk x)

    beetje zelf nadenken ;) havo is hoger dan vmbo, dus tuurlijk ;) als je vwo hebt, heb je ook havo ;)

    (pirate)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    tuurlijk x)

    beetje zelf nadenken ;) havo is hoger dan vmbo, dus tuurlijk ;) als je vwo hebt, heb je ook havo ;)

    (pirate)


    Ze zit in het laatste jaar wat betekend dat ze wss nog geen diploma heeft een daarom vraagt ze het zich wss ook af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik dacht dat als je Havo 4 gehaald hebt, je dan naar een MBO 4 mag, omdat dat hetzelfde is als een vmbo-tl diploma. Maar ik weet het niet zeker!

    Endure schreef:
    (...)

    Ze zit in het laatste jaar wat betekend dat ze wss nog geen diploma heeft een daarom vraagt ze het zich wss ook af.


    oooow op die manier,

    oef ik zou het niet weten... want je hebt geen diploma om dat te beweisen namelijk...

    Een diploma is zeg maar officieel, en je hebt er examens in afgelegd. Dus ja je moet havo hebben afgerond voordat je een vmbo opleidign mag doen of werk ofzo.


    Ligt and Darkness are both very different..

    2Krull4U schreef:
    Ik dacht dat als je Havo 4 gehaald hebt, je dan naar een MBO 4 mag, omdat dat hetzelfde is als een vmbo-tl diploma. Maar ik weet het niet zeker!

    Ok,dank je. Ik dacht ook al zo iets maar weet het ook niet zeker.
    Na ja ik zet er wel in dat ik op havo zit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Birthday schreef:
    Ik heb geen idee..


    I will be.

    Als je een overgangsbewijs hebt voor 3 havo naar 4 havo mag je aan een MBO opleiding beginnen omdat dit gelijk staat aan een VMBO diploma. Dit betekent alleen niet dat je recht hebt op een VMBO diploma. Als je bij een sollicitatie vermeld dat je een VMBO diploma hebt dan moet je ook echt kunnen bewijzen dat je examen hebt gedaan en in bezit bent van een VMBO diploma, dit kan je niet met alleen een overgangsbewijs.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 12:05 ]


    When love is not madness, it is not love

    2Krull4U schreef:
    Ik dacht dat als je Havo 4 gehaald hebt, je dan naar een MBO 4 mag, omdat dat hetzelfde is als een vmbo-tl diploma. Maar ik weet het niet zeker!

    Birthday schreef:
    Ik heb geen idee..


    Kill them with kindness.

    Sorenos schreef:
    (...)

    oooow op die manier,

    oef ik zou het niet weten... want je hebt geen diploma om dat te beweisen namelijk...

    Een diploma is zeg maar officieel, en je hebt er examens in afgelegd. Dus ja je moet havo hebben afgerond voordat je een vmbo opleidign mag doen of werk ofzo.


    Er zit anders wel een gozer op mijn MBO-4-opleiding, die mijn mentorleerling was in de eerste, en in havo-4 is overgestapt naar mijn school. Hij deed geen examen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)