• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Nial Horan.

    Ik plof neer op het bankje 'dus we zijn weer vrienden' glimlachend kijk ik Zayn aan. Ik hoor de deur open gaan 'en wie heeft me gemist? ik kijk op van Justin zijn stem. Gelukkig was die andere gast er niet en alleen Ronaldo er maar. Ronaldo deed de latste tijd gewoon rustig gelukkig. 'Hoi Justin' mompel ik zachtjes. Ergens was ik nog steeds bangig voor hem, dat hij me weer de grond in zou hakken met kut opmerkingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hoi Justin' mompelde Niall zachtjes. Pruilend keek ik hem aan. 'Wat? Geen "Welkom terug!"? Niet eens een "Ik heb je gemist". Geen knuffel? Pf, dan kan ik wel weer gaan, hoor. Niemand heeft het zo te zien opgemerkt' zei ik quasi-zielig. Mijn pruillipje veranderde al snel weer in een grijns. 'Wat heb ik allemaal gemist? Zijn er nieuwe mensen bijgekomen? Heb ik actie gemist? Oh nee, ik heb actie gemist, hé?' zuchtte ik. 'Wie zijn er allemaal bijgekomen, wie hebben een relatie en wie zijn er weggegaan?' vroeg ik. Ineens viel Zayn me op. 'Wat? Jij bent toch dood?' vroeg ik verbaasd. Even schudde ik mijn hoofd. 'Ga ik nu ook nog hallucineren?' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik zucht zachtjes. Louis en Hazza zullen nu wel denken maar blijkbaar is Jusrin de gedeeltes vergeten hoe hij me uitschold en kwetste. 'drama genoeg ja nieuwe mensen en ja relaties'mompel ik snel. 'welkom terug Justin'ik glimlach zwak en omhels hem toch maar evwn. Misshien lag het toch aan die LIlTwist.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Yay!' Ik sloeg mijn armen overdreven om Niall heen en knuffelde hem even stevig, om hem daarna los te laten. 'Hi Louis, hoi Harry! Oh, ik heb me nog niet voorgesteld. Mens, wat ben ik op dit moment rommelig. Is dat wel een woord? Ja, volgens mij wel, ja' mompelde ik. En ik was weer eens in mezelf aan het praten. Snel deed ik de warme jas uit, en stapte naar voren. 'Ik' begon ik 'Ben Justin Bieber. En jullie zijn Harry Styles en Louis Tomlinson' Mijn blik ging naar Niall en ik sloeg mijn ogen wat verlegen neer. Niet altijd was ik de negentienjarige. Kidrauhl zat altijd in me. 'Het spijt me. Voor alles. Dat meen ik, echt waar. Die tijd dat ik weg was heeft niets veranderd aan het feit dat ik je zo behandeld heb' zei ik wat zacht, terwijl ik mijn hoofd een beetje ophief en Niall met terechte spijt aankeek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik grinnik door zijn drukke klets bij en merk adat hij me aan kijkt. 'het spijt me hoebik je behandeld heb'zegt hij zacht maar volkomen eerlijk. ik begin weer te glimlachen en trek hem in een stevige omhelzinf. 'het is al goed'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Hij liep weg en ik ontspande wat. Hij zou terugkomen, maar hopelijk kon ik tot dan iets ontspannen. Ik pakte rustig mijn koffer uit en keek toen even naar het raam. Vreemd genoeg vond ik een donker bos niet eng, maar deze open wegen en straten van LA vond ik echt niet leuk. Ik zuchtte en liet me op het bed zakken. Zo begon ik tegen mijn camera te praten, die op het statief voor me stond, als excusses voor playlist live.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Met een lichte grijns kijk ik naar Justin. 'Neh, mijn hartje heeft superpower.' zeg ik.
    Ik zak nog wat onderuit en krab in mijn nek...


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    Snel spoel ik de wc door met mijn braaksel en ik kijk kort naar mijn make-up en kleding.
    Lipbijtend loop ik naar mijn kamer en begin te huilen als ik het zie. MIjn make-up laat zwarte vlekken achter en nog zacht na snikkend loop ik naar Zayn zijn kamer. Ik zie een drukte op de gang 'Hoi Justin' begroet ik hem kort en ik kijk Zayn aan 'kun je even komen' fluister ik zachtjes. Ik pak zijn hand en trek hem zachtjes mee naar mijn kamer. op mijn kamer laat ik de stick zien, het was geen grapje en dat moest hij weten. 'I-ik ben zwanger van jou' fluister ik zacht. Het was niet zo zeer dat ik geen kind met hem wou want hij zou de perfecte papa zijn maar meer het fijt dat we beide nog erg jong waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Lachend omhelsde Niall me weer, en ik keek hem grinnikend aan. 'Bedankt, Nialler' knikte ik. Mijn blik ging naar Zayn. 'Neh, mijn hartje heeft superpower' grijnsde hij. 'Fijn dat je nog leeft' grinnikte ik. Een meisje met paars haar en uitgelopen make-up komt aanlopen, en begroette me. 'Hoi Justin' zei ze. 'Eh, hallo?' vroeg ik, lichtelijk verbaasd. Vast weer een nieuw meisje. Ze vertrok met Zayn, wat me nog meer verbaasde. 'Heeft Zayn een nieuwe vriendin? Ik dacht dat ie op jongens viel' mompelde ik. Ik richtte me weer tot Niall en keek hem vragend aan. 'Waar is Mackenzie?' vroeg ik hem. Ik kon niet wachten om het meisje met wie ik bevriend was geraakt, weer te zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan

    'Heeft Zayn een nieuwe vriendin? Ik dacht dat ie op jongens viel'mompeld hij 'dat is Perrie, Perrie Edwards van The Little Mix, ze zijn weer een stel' zeg ik zacht.
    'Waar ik Mackenzie?" vraagt hij zacht. 'volgens mij de eetkamer'

    Mackenzie FOy

    Ik hoorde zacht mijn naam en strompelend van de misselijkheid en hoofdpijn loop ik in de richting van mijn naam. Daar zie ik tot mijn vreugde Justin staan.
    'Justin!!" roep ik zachtjes en vrolijk en geef hejm een stevige knuffel en kreun zacht. 'hoe gaat het?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Perrie Edwards... Little Mix. Oh, van die girlband' herinnerde ik het me vaag. Toen ik een bekende stem mijn naam hoorde roepen, moest ik weer grijnzen. 'Mackenzie!' riep ik uit. Ze knuffelde me stevig, en lachend knuffelde ik haar terug. 'Hoe gaat het?' vroeg ze. Ze klonk wat ziek, waardoor ik haar bezorgd aankeek. 'Nou, behalve dat ik nog altijd in een inrichting zit, gaat het wel goed' lachte ik. 'Maar hoe gaat het met jou? Voel je -je wel goed?' vroeg ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall HOran

    Ik grinnik even om Justin. en kijk naar Mackenzie

    Mackenzie Foy

    'Nou, behalve dat ik nog altijd in een inrichting zit, gaat het wel goed' lachte ik. 'Maar hoe gaat het met jou? Voel je -je wel goed?' ik glimlach 'Mega hoofdpijn al een paar weken en ik ben misselijk en voel me niet goed, maar ja zal wel een griepje zijn ofzo. Grant heeft goed voor me gezorgd toen je weg was' glimlach ik zwakjes. Ik sla mijn armen even om zijn middel heen 'Ik heb je gemist, en ik ben blij dat alles beter gaan dat je weer hier mag zijn' ik glimlach even lief en voel weer een misselijke golf waardoor ik wit weg trek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Je voelt je echt niet goed, hé?' vroeg ik. 'Kom, dan gaan we naar je kamer. Dan kan jij me alles vertellen wat ik heb gemist' stelde ik voor. 'Tot dadelijk Niall' glimlachte ik, terwijl ik Mackenzie naar haar kamer begeleidde. Ik kende hier alles uit mijn hoofd, alhoewel ik niet wist of ik nu ook een kamergenoot had. Toen ik wegging, in ieder geval wel. Glimlachend tilde ik Mackenzie op, en zette haar op haar bed neer. Zelf ging ik op de grond zitten. 'Oké. Als allereerste: Wie zijn er nieuw?' vroeg ik aan haar. Misschien kende ik wel mensen. Ach, nieuwe mensen leren kennen vond ik ook geweldig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Je voelt je echt niet goed hé?" vraagt hij en ik gilmlach waterig. 'Kom, dan gaan we naar je kamer. Dan kan jij me alles vertellen wat ik heb gemist' ik knik langzaam da het goed is. 'tot dadelijk Niall' glimlacht hij. Niall zegt hem ook gedag en hij begeleid me naarmijn kamer. Hij tild me op waardoor ik zacht grinnik en voel het bed onder me. Ik ga lekker liggen en kijk naar Justin. Oké. Als allereerste: Wie zijn er nieuw?' 'ehm ik weet niet of je Alex kent volgens mij wel. Perrie, Grant. Hij slaapt bij mij hij is van Glee en zo super lief. owja en die nieuwe jongen op de gang maar die ken ik niet. Zayn is terug. Ik heb geen idee, en we hadden een begeleider maar geen idee waar die heen is' vertel ik hem zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik moest lachen toen Mackenzie even in gedachten leek te zijn toen ze over Grant praatte. 'Zo te horen hadden jullie meteen een klik' grijnsde ik. 'Aha, dat heb ik dus gemist' knikte ik. Even keek ik Mackenzie aan en glimlachte. 'Ik heb jou ook erg gemist. In Californië was het werkelijk verschrikkelijk. Niemand kende ik daar, en ze behandelde me alsof ik gestoord was' pruilde ik. Overdreven zuchtend strekte ik me uit. 'Wat ben ik blij dat ik terug ben' zuchtte ik. 'Oh, oh! Ik wil je mening horen' begon ik, toen ik naast Mackenzie kwam zitten. 'Ik heb nog voordat ik hier was een tattoo laten zetten. Zeg eens wat je er van vindt. Helemaal eerlijk, alsjeblieft' Ik liet haar het kruis zien en keek haar hoopvol aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."