• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    [Dat heet waarschijnlijk Zayn's iPod]

    Dan Howell
    Ik volgde Niall met mijn ogen. Toen hij weg liep keek ik naar mijn ouders. "Sorry dat jullie me zo moeten zien. Ik wil dit echt niet, maar ik kom er net onderuit." De tranen stonden in mijn ogen en mijn moeder aaide door mijn haren. "Stil maar jongen. Alles komt goed. Het lukt je echt wel. Het toegeven en er vanaf willen is al een grote stap." Ik leunde tegen haar aan en sloot mijn ogen even voor we samen thee dronken.


    Bowties were never Cooler

    [ahahah omg telkens kwam zo 'One Direction'op t scherm en dan reclame van clairés maar heel de zaal schreeuwenXD na dat voorprogamma dacht iedereen dat ze gelijk kwamen dus iedereen krijsen, ginge de lampen weer aanXD

    Niall Horan.

    Nadat alles weer wat netter was zei ik beleefd gedag en liep ik terug. Al snel was mijn appeltje op en ik voelde me trots dat ik wat op had. Daarna liep ik richting Justin. 'Justin je zusje heeft zojuist me energie gegeven om er tegen te vechten' glimlach ik blij. 'Ik heb een appel op' zeg ik trots. 'Waar is Jazmyn??' vragend kijk ik rond. Ik wou haar bilj maken, haar bedanken maar ze zou het niet bedanken maar ik dacht dat al s ze mijn handtekening had en ik een liedje zou zingen dat ze erg blij zou zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Net hoofdprogramma komt nooit direct na het voorprogramma]


    Bowties were never Cooler

    [lol het was mijn eerste grote concert dusja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jij had geluk met 1D. Ik moest een uur extra wachten voordat mijn verloofde het podium opkwam :<. Hij was weer eens te laat, hoor. Maar dit keer door de file, dus Justin kon er niks aan doen. En het voorprogramma van hem was echt verschrikkelijk. Mainstreet. Ugh. ik reageer zo meteen, tiehie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik kan niet zonder concerten in mijn leven vanaf mijn 14e, dus ik weet nu wel hoe het in elkaar steekt]


    Bowties were never Cooler

    Luminoase schreef:
    [Jij had geluk met 1D. Ik moest een uur extra wachten voordat mijn verloofde het podium opkwam :<. Hij was weer eens te laat, hoor. Maar dit keer door de file, dus Justin kon er niks aan doen. En het voorprogramma van hem was echt verschrikkelijk. Mainstreet. Ugh. ik reageer zo meteen, tiehie]
    omg hahahahah wij hadden Camryn, het was niet slecht maar ook niet byzonder. Het was zooooooo luid hahaahh. maar het viel mee ik heb niet gehuild. alleen als ik nu moments kijk zit ik wel te huilenXD volgend jaar ga ik met mijn vriendin=) een adnere en dezelfde vriendin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat is luid...]


    Bowties were never Cooler

    [Oh, nu voel ik me net een belachelijk fangirl omdat ik zat te krijsen en te huilen. Maar het huilen kwam deels doordat Hayden me per ongeluk in m'n gezicht sloeg, en ik besefte dat ik toch nooit hem zou ontmoeten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Llamarmy schreef:
    [Wat is luid...]
    geloof me als 20000 meisjes hysterisch lopen te krijsen is het luid, zelfs ik wist niet dat ik zo hard kon schreeuwen. Mijn oren trilde gewoon ervan maar we gaan een beetje erg off topic


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Llamarmy schreef:
    [Wat is luid...]


    [Geloof me, je voelde het tot aan je tanden trillen toen alle meisjes in 't Gelredome begonnen te gillen. Dat noem je luid]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Valt mee. Als je hele lijf trilt van de bas. Dat is luid]


    Bowties were never Cooler

    [Gillende meisjes tel ik niet als luide muziek. En ik weet ook prima wat gillende pubermeisjes kunnen[


    Bowties were never Cooler

    [Hm, ik ben niet bepaald van rock muziek, alhoewel het soms wel mooi is. Green Day zit er tussen in, maar goed]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik wel. Heerlijk. Al is het volgens mij niet meer gezond als je niet meer je hartslag van de bassline kan onderschijden, maar what the hell

    oops, sorry]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 20:25 ]


    Bowties were never Cooler