• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Dan Howell
    Mijn mond viel open toen hij dat zei. Ik kon het neit geloven. Hij was zelfs dunner dan ik en volgens mij had hij minimaal 3 truien aan. Toen ik naar hem keek werden mijn ogen ook nog eens groot. Ik stond zo ver mogelijk van hem vandaan, zo'n 10 meter, en ik kon nog zo zijn ribben tellen en eronder kijken. Ik zag zijn maag een beetje uitpuilen, maar hij paste zeker 3 keer in mijn buik. Ik wilde het eigenlijk aan hem laten zien, maar ik wist niet hoe. "Als je eruit wil zien als ik moet je veel meer gaan eten en minder bewegen. Zo doe ik het. Ik zit bijna de hele dag binnen te gamen of filmpjes te maken en te eten, meer doe ik niet. ik ben net een hobbit." zei ik kleintjes.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "Als je eruit wil zien als ik moet je veel meer gaan eten en minder bewegen. Zo doe ik het. Ik zit bijna de hele dag binnen te gamen of filmpjes te maken en te eten, meer doe ik niet. ik ben net een hobbit. zegt hij zacht en ik schud verwoed mijn hoofd 'Je liegt, je liegt, je liegt, je liegt. Ik ben niet dun, ik ben een moddervette Ier' schreeuw ik huilend. Het was niet zozeer omdat ik mijn zin wou maar ik was niet dun, dat probeerde iedereen me aan te lullen maar ze logen stuk voor stuk. 'Waarom liegen jullie verdomme tegen me!. Mijn ogen, en de weegschaal bedriegen me heus niet' huilend laat ik me terug op bed zakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, was wat voor mijn broertje aan het zoeken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dan Howell
    Ik luister nog verbaasder naar zijn woorden. Ik schud dan bangig mijn hoofd door zijn verwoedde reactie. hij maakte me toch echt bang. Ik werd bang van schreeuwende mensen, zeker als ik ze niet kende en al helemaal als ze het tegen mij hadden. Toen had hij het over de weegschaal. "Wat zegt die weegschaal je dan?" Het was wel zo dat ik was gewogen toen ik weer hier binnen kwam. Standaard procedure. "Als ik zo onbeleeft mag zijn... Wat zegt de weegschaal?" ik beet op mijn lip en trok de deken van mijn bed over mijn hoofd om mezelf te beschermen tegen hem. Het hielp vast niet, maar het voelde veiliger.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Mijn hoofd doet zo'n pijn' fluisterde schor. Bezorgd keek ik haar aan. 'Alles doet pijn, praten, luisteren en draaien' fluisterde ze. 'Dankje' zei ze opeens. 'Waarvoor? Omdat ik hier ben? Mackenzie, ik laat een vriendin niet vallen' glimlachte ik. 'Wacht, misschien kan ik de hoofdpijn wat minder maken' zei ik. Ik ging weer bij haar hoofd zitten en legde mijn duimen weer op haar voorhoofd. 'Sluit je ogen maar' mompelde ik, toen ik zelf ook mijn ogen sloot. Zachtjes begon ik te duwen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Wat zegt die weegschaal je dan?" "Als ik zo onbeleeft mag zijn... Wat zegt de weegschaal?" i 'I-ik weet het niet, ik mag me nooit wegen, maar vlak voor ik hier kwam woog ik boven de honderd' fluister ik en stort dan in. Ongecontroleerd begin ik te snikken en te huilen. Het gevoel van de appelmoes hielp me er niet echt bij in. Ik ahd geen zin meer in mijn truien en trok ze achter elkaar uit. Na de drie truien had ik alleen mijn shirt. 'verdomme' vloek ik zacht. Het wcpapier had de snijwond die ik mezelf had aangebracht niet tegen gehad. Rode bloed vlekjes zaten op mijn shirt en zuchtend trek ik het papier onder mijn shirt vandaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Foy
    "waarvoor? Omdat ik hier ben? Mackenzie, ik laat een vriendin niet vallen' ik glimlach dankbaar.Wacht, misschien kan ik de hoofdpijn wat minder maken hij ging voorzichtig bij mijn hoofd zitten en zacht krimp ik in mekaar als hij mijn hoofd aanraakt. 'Sluit je ogen maar' zegt hij en ik deed het en ik wist wat hij ging doen. Zachtjes duwde hij en gek genoeg verdween de pijn weer een beetje. Ik bleef gewoon rustig liggen in de hoop dat het helemaal weg ging. Ik ril een beetje van de kou en trek de deken wat hogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Mijn ogen schoten open bij zijn opmerking. "Ik weeg nu 173 pond. Echt waar." Eigenlijk 173.2, maar goed. Ik piepte boven de deken uit toen ik dat zei en keek geschokt naar zijn arm die onder het bloed zat. "Dat moet je laten verbinden." piepte ik zachtjes. Hij wilde vast niet dat het zou ontsteken. Ik was alleen net zo nuttig als een dooie walrus zonder ledematen tijdens een voetbalwedstrijd in de spits in dit soort situaties. Helemaal niet dus!


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'niet nodig'mompel ik zacht. Het zal wel goed komen ooit. 'ik weeg gewon te veel en dat vet moet er af'mompel ik half in mezelf. 'was ik maar dood'zachtjes mompel ik het. Af en toe en met name nu dacht ik dat ik er beter vanaf was als ik dood was. Zo zonder Alex ik zag het nut nergers meer van in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wie wil Cristiano meeten, die geeft een klein feestje in de gang met Ramos en Benzema xd]


    El Diablo.

    (lol mijn persos zijn niet echt in de mood lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Alleen prec kan]


    Bowties were never Cooler

    [Is goed!]


    El Diablo.

    (speel jij haar maar ik ga zo slape)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Zijn woorden maakte me boos van binnen. Hoe kon hij zo over zichzelf denken? Hij was een talentvolle jongen die goed met mensen overweg kon, anders zou ik nu niet met hem praten. Ik sloeg de dekens van me af en ging op mijn bed zitten, met mijn gezicht naar hem toe. "Luister eens goed. Jij mag niet dood. Ik ga je helpen. het lukt me waarschijnlijk voor geen ene meter, maar ik wil het proberen. Als je mij belooft niet meer zo over jezelf te praten en te denken." ik keek hem aan en ging zenuwachtig met mijn hand door mijn haren. Ik werd zo een beetje bang van mezelf.


    Bowties were never Cooler