• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    [In Londen toch? XD ]


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Verslagen hield ik op. Niall moest zichzelf maar redden, Mackenzie kon altijd naar me toekomen en voor de anderen zou ik ook wat doen. Maar ik mistte mijn Beliebers. Natuurlijk mocht ik alweer optreden, binnenkort. Daar keek ik enorm naar uit. Alleen, het feit dat ik hier nog zeker een half jaar moest blijven maakte me wat minder vrolijk. Maar goed, over een week het concert. Dat maakte me extra nerveus. Oefenen, oefenen, oefenen, ook al had ik al honderden keren opgetreden. Het kon altijd fout gaan, alhoewel dat bijna nooit was gebeurd. Behalve die keer dat ik mijn voet brak, maar ach. Mijn handen legde ik weer op de piano, en ik begon Catching Feelings te spelen en te zingen. Ik deed mijn best om het zuiver te laten klinken. Nu kon je me compleet voor gek verklaren, maar ik wilde het gewoon goed doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Precilla Watson
    Ik zuchtte. "Een paar maltesers zijn niet genoeg, jochie." Ik pakte een trechter en zette die erop. "Gewoon je ogen dicht doen en aan iets leuks denken." Ik pakte de grote pot appelmoes en begon die rustig de trechter in te gieten, waarna het door de buis zijn maag in liep.


    Bowties were never Cooler

    Malino schreef:
    [In Londen toch? XD ]


    [ow, ik dacht LA. Maar t maakt niet uit. Alleen met het weer.]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Met grote ogen kijk ik haar aan als ze de rechter op mijn slang zet en vervolgens doodleuk de pot naar binnen begint te kinderen. Mijn lichaam word misselijk als ik her letterlijk door de slang voel gaat. Ik kokkels en dreun bezig. Dit was razzia en het moest zo snel mogelijk mijn lichaam uit.

    Mackenzie Foy

    Ik kon amper op mijn benen staan can misselijkheid. Ik pakte mijn mobiel en belde naar Justin.'wil je me naar bed brengen?' dreun ik moeizaam in de telefoon. :ik kom niet meer ivereind'zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mompelend, nou net midden in mijn pianospel, werd er gebeld. Rustig nam ik op. 'Justin' zei ik kort. 'Wil je me naar bed brengen?' hoorde ik de zachte stem van Mackenzie. 'Ik kom niet meer overeind'. 'Kom eraan' zei ik gelijk en ik hing op, al snel kwam ik bij Mackenzie aan. Met een zwak glimlachje tilde ik haar op en bracht haar naar haar kamer, waar ik haar op haar bed legde. De dekens sloeg ik over Mackenzie heen zodat ze gewoon kon blijven liggen. 'Zal ik even blijven?' vroeg ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Precilla Watson
    Ik zuchtte toen alles erdoor was. Ik spoelde het door met. Nog wat kotsspul. Hij kreeg het nu no way meer uit zijn maag. Ik trok rustig de slang uit hem en maakte hem los. "En doe rustig tegen je kamergenoot. Het is een kalme, rustige jongen, maar hij flipt heel snel." Ik haalde een hand door mijn haar en keek even naar het tv scherm waar Chris nu op te zien was.


    Bowties were never Cooler

    [Vraagje, komt er ook een dag dat de familie van de mensen in de inrichting mag komen voor èèn dag, zodat je -je familie weer eens kunt zien?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ofcourse.]


    El Diablo.

    [Yay. En nu ga ik de vraag stellen die je al kon verwachten; wanneer is die dag?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Verzin maar wat xd ]


    El Diablo.

    [Dat gaat nog 'ns wat worden. We verzinnen wel wat, ja ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horam

    Ik ga bijna over mijn nek als ze de de slang er weer uit trekt. 'en doe een beetje rustig tegen je ambtgenoot hij is tenminste rustig.:zacht huilend knikt ik. :ik heb al gepraat met hem'zeg ik schort door de slangen.ik voelde me echt niet goed met al dat suiker. 'mag ik weg'vraag ik kleurtjes

    Recensie Fit

    ik knikt even en voel hoe hij me optie en onderdeel. Vermoeid eeuw ik. "dakje. Zou je U emile willen zingen ?' ik kiki hem vragende aan. Door dat nummer werd ik rustig en viel meestal in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik trek een wenkbrauw op en knik kort. "Ga maar. En als je wil gaan kotsen, het lukt je toch niet. Er zit genoeg anti-kots middel in je lichaam voor 12 uur." Ik haalde een hand door mijn lange haren en begon alles op te ruimen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "Ga maar. En als je wil gaan kotsen, het lukt je toch niet. Er zit genoeg anti-kots middel in je lichaam voor 12 uur." met grote ogen kijk ik haar aan en daarna worden ze waterig. Dus zo wouden ze me vetmesten!. Opnieuw hard huilend loop ik de kamer in en ga onder mijn dekbed zitten. Dan besluit ik dat het ook een vervelende grap kon zijn van haar in de hoop me tegen te houden. Ik kijk even naar Dan en loop dan onze gezammelijke badkamer in die uitkomt in onzekamer. Zonder de deur dicht te draaien doe ik de wc open en steek een vinger in mijn kil. Ik kokhals maar er komt niets. Na een aantal keren kom ik erachter dat ze niet loog. Ik pak mijn beker van het plankje die op zijn kop stond zoals altijd en haal daar het mesje die ik gejat had eronder vandaan. Ik had he nog niet heel vaak gedaan maar wel een aantal keren, en ik gaf toe het luchtte echt op. Ik zet het mesje aan de begin van mijn boven arm en trek een lange streep tot mijn elleboog die gelijk begint te bloeden. Met wat toiletpapier eromheen gewikkeld en mijn vesten terug goed zag je er niets van


    Change is for weirdos ~ Niall Horan