• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Niall Horan

    De jongen trekt spierwit weg en begint te hyperventileren. Bangig kijk ik hem aan. ' kkan ik je helpen, moet ik iemand halen?" Vraag ik stotterend maar ieyswat bezorgd. Bang dat hij flauwvalt doe ik eeen stapje maar achteren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Als hij een stap achteruit doen wordt mijn ademhaling iets minder gehaast en mijn knokkels iets minder wit. Nogsteeds waren dit veels te veel vreemden in een kleine ruimte voor me. Het was nooit zo heel erg. Maar nu wel. Ik had net de hele klap van playlist live gehad en de jetlag, dat maakte hetdus heel erg veel erger.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Zodra ik naar achteren ga word ij rustiger. Ik besluit nog twee stappen naar chteren te zetten en kijk hem aan.
    " ben je nieuw hier??" Ik kijk hem afwachtend aan. Geen idee waar hij last van had maar hij had vast een probleem met iets.
    " gaat het?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik wordt nog wat rustiger als hij nog een paar stappen naar achter zet. Zelf doe ik er ook nog twee naar achter. "Dank je." zei ik zacht en vrij nerveus nogsteeds, maar ik kon nu min of meer normaal praten. "Ik ben niet nieuw, maar mijn verlof ging mis zoals je ziet." Ik zuchtte. Hij ging me waarschijnlijk niet slaan, maar een van de twee andere jongens was wel echt zo'n spierbonk en waarschijnlijk waren ze bevriend. Ik was niet bevooroordeeld, nee, ik vond alle vreemden doodeng, maar sommigen iets meer dan anderen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    De jongen zelf stapt ook naar achter en werd weer rustig. " dankje" zegt hij zacht en ik glimlach even. " ik ben niet nieuw hier maar mijn verlof gng mis zoals je zoet" ik knik even, " dus ehh je slaapt bij mij? Tenmiste dat neem ik aan. Ik ben Niall en dit is Zayn en daar zitten Louis en Harry. De laatste wee zitten niet hier maar zijn hier voor Zayn en mij" vertel ik rustig en ik voelde me op mijn gemak. ". Mag ik vragen wat je probleem is"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik slikte even en knikte. Ik stond nogsteeds een beetje te trillen en kroop nog wat verder weg tegen de muur tegenover de deur. Ik keek naar de andere jongens. Zo te horen waren ze vrienden en ik herkende hun namen ook. Volgens mij hadden Phil en ik ze wel eens geinterviewt voor de BBC radio. Hij vroeg me naar mijn probleem. "Vreemdelingen angst en pleinvrees." piepte ik heel nerveus terwijl ik wat in elkaar dook. Vaak reageerden mensen hier niet goed op.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    " vreemdelingen angst en pleinvrees" hij duikt wat in mekaar en lijkt bang te zijn. Ik knik even. " dat is nogal kut, ehm ik vraag anders wel even of ze naar de woonkamer gaan dan kun je jounspullen neerzetten" stel ik voor. Ik vroeg me af hoe hij het wilde gaan doen. Hij was duidelijk bang voor mij en we moesten een kamer delen. " Lou Hazza kunnen jullie even naar de woonkamer ik heb blijkbaar een nieuwe kamergenoot" zeg ik kort. Ze knikken en komen de kamer uit en ploffen naast Zayn op de bank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik knikte bij zijn voorstel en schuifelde de gang door zodat ze niet zo dicht langs me kwamen. Toen ze weg waren dwong ik mezelf de kamer in te lopen. Mijn hand verstrakte zich rond het handvat van mijn koffer. Ik legde hem voorzichtig naast het lege bed en Maakte hem open, maar ik draaide geen moment mijn rug naar de jongen toe, dat ging me te ver. Ik hield hem goed in het oog terwijl ik met mijn rug tegen de muur mijn koffer uitpakte.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach even naar de jongen. " i ehhh ga denk met mijn vrienden verder met bespreken we zijn in de woonkamer" mompel ik en loop terug naar de rest waar ik glimlach. " ik beecht blij om jullie te zien" zucht ik opgelucht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    " ik beecht blij om jullie te zien" zucht hij opgelucht en ik glimlach.
    'Dus...' zeg ik en krab even in mijn nek...


    El Diablo.

    Niall Horan.

    'Dus' krapt Zayn achter zijn nek. 'Duuuuus nu gaan we iets met zijn alle gezellig doen en misschien is Liam wel online op skype en dan kan ik Dan even zien. Hijziet er echt super schattig uit' ratel ik een stuk vrolijker in eens. Ik kijk even naar de nieuwe jongen die me angstvallig in ded gaten houd 'wil je mee of niet?' vraag ik vriendinelijk. Nu ik zijn problemen wist was het anders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin komt terug jihaaaaaaaaaaaaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zo te horen kom ik terug. Nu de kampioenschappen zijn geweest, de wedstrijden en heel school alweer goed gaat, mijn opa met het huishouden helpt en mijn vader schijnbaar in Atlanta gaat wonen, is het weer rustig bij mij thuis. Ik weet niet of jullie het vervelend vinden dat ik weer terug kom met enkel Justin, want misschien vonden jullie me wel vreselijk irritant, ahum. Yvonne stuurt me een samenvatting en dan spring ik in. Als het goed is, natuurlijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin Drew Bieber

    Grijnzend liep ik de poort binnen. Nadat ik naar Californië was gestuurd, had ik toch hevig geprotesteerd. Hoezo had Twist invloed op me? Wat dachten ze wel niet? Die vreselijke idioten. Maar in Californië was hel véél strenger. Gelukkig ging het steeds beter met me nu, als het zo doorging en ik doorging met de therapie dan kon ik waarschijnlijk al binnen een jaar terug naar huis. Geweldig, niet? Jazzy weer zien, Jaxon weer zien. Nu kijken wat ik allemaal gemist had. Snel haalde ik een hand door mijn blonde haar, dat weer wat donkerder was gekleurd. Het was opgestoken in een kuif, zoals altijd. Mijn bril had ik ook op, want als ik hem maar soms opzette gingen mijn ogen er niet bepaald vooruit op. Ik had mezelf voorgenomen om hem vanaf nu zoveel mogelijk te dragen. Terug naar de wereld dat op dit moment niet om mijn uiterlijk draaide, liep ik het gebouw binnen en liep de eerste beste gang in waar ik mensen zag. 'Wie heeft me gemist?' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zo goed?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."