• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    (Yolooo, moet zo wel naar dansen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef op 16 april 2013 - 19:19:
    Niall Horan

    "Vergeet je spullen niet, lieverd. Je komt namelijk niet meer daar terug." 'i know' zeg ik zacht.
    Ik merk dat de auto langzamer rijd 'rij nou eens door!' schreeuw ik woest naar de man en hij mompeld dat er een file is.
    "Alex, ik ben bang dat ik het niet red' fluister ik zacht. Ik wou niet zonder Alex. Dan was ik liever nog dood.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mijn topics]


    Bowties were never Cooler


    Niall Horan
    Glimlachend en hijgend knik ik. Ik trok minn bagage mee naar de balie terwijl Alex van alles regelde liep ik uit te hijgen. Nadat ik weer op adem was pak ik Alex zijn hand stebig vast. 'eindelijk weg'zg ik zacht


    Alex Gaskarth
    Ik liet mijn paspoort zien bij de eerste controle en ik kwam er zo doorheen. "Niall, je paspoort." zei ik tegen hem terwijl ik mijn koffer op de band zette. Nu konden we eindelijk weg. Richting huis, of in ieder geval mijn huis. Weg van dit hel hol.


    Bowties were never Cooler

    Niall horan

    'owja'mompel ik en pak ze uit mijn tas en geef ze. Ik wacht even en zie dat de man wat inypt. 'meneer klipt het dat u hartproblemen heeft en uit een kliniek komt?' hik kijkt me vragend aan en ik knik. 'wanneer bent u voor het laatst in het ziekenhuis geweest met problemen?' 'vanochtend hoezo?' hij kijkt me aan 'het spijt me u moet twee weken gezond zijn anders is er een risico met vliegen daarbij bent u niet ontslagen uit de kliniek. Us vriend ka kiezen om te blijven of toch te gaan' lipbijtend knik ik e kijk ik naar Alex. Ik wist dat nu het moment was dat hij me ging verlaten. Ik was het hem niet waard...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik wilde mijn hoofd wel tegen een muur slaan bij zijn andwoorden. Hij wist toch wel dat je gezond moest zijn om te kunnen vliegen. Ik duwde Niall zacht even opzij. "Hij is net ontslagen en we wilden terug gaan naar mijn huis om het te vieren. Daarom staat het waarschijnlijk nog niet in het systeem. Ook was dat ziekenhuisbezoek vandaag alleen om te kijken of alles nog goed gaat, want hij is al een maand zonder problemen." De man keek me een beetje vaag aan maar knikte toen toch. "Paspoort" zei hij rustig. Ik pakte Niall's paspoort en gaf het aan hem. "Dit paspoort is verlopen. Het spijt me, hij kan alsnog niet mee." Ik zuchtte en gaf Niall nog een kus, een afschijds kus. "Hopelijk zie ik je op Warped." Zei ik voor ik hem nog een knuffel gaf en vertrok naar de douane met mijn gitaar in de hand en mijn rugzak op mijn rug.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik zucht zacht en luister naar Alex zijn lulverhaal. Ik geef opnieuw mijn paspoort. Verlopen wat?! Alex geeft me een kus en zegt dat we elkaar nog wel zien en loopt doodleuk weg. Als verdoofd loop ik weg,hou een taxi aan en loop de kliniek in waarbij ik de rest negeer en tussen de ret op de bank als verdoofd voor ne uitstaar. Misschien wou hij wel niet dar 1D terug kwam en gebruikte hij me gewoon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Niall en slik even. Het is mijn schuld, alles. Ik had zijn leven verpest... Ik leg mijn hoofd in mijn handen en sluit mijn ogen even. My life is a mess... Ik verpest Niall's leven omdat ik bang ben hem te verliezen als beste vriend, Perrie gaat me haten als ze dit hoort en Cristiano haat me als ik weer met Niall om ga.. Ik bijt op mijn lip en blijf naar de grond staren. Misschien was het toch beter als ik er een einde aan zou maken, beter voor iedereen...


    El Diablo.

    Niall Horan

    On me heen merkte ik niets meer. Ik had niet on de gaten dat tranen over mojn gezicht stromen. boos sta ik op en loop richting mikn kamee. Op de gamf staat een tafwltje met een vaas die ik met geweld omgooi en vermiel en vervplgems zak ok jankend op de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (vanaf vrijdag ben ik er niet. Vtijdag de gehele dag vrij naar folderen en savonds op kamp op zondagmiddag terug)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Ik ga wel even met hem praten.' zucht ik en sta op. Ik loop naar Niall's kamer en zie hem zitten. Ik bijt op mijn lip. 'Het spijt me Ni.. Ik ben gewoon een jaloerse idioot... Ik regel een paspoort voor je zodat je kan gaan en ik begrijp het als je me haat.' zeg ik en bijt hard in mijn lip tot ik bloed proef...


    El Diablo.

    Niall Horan

    Ik hoor de deur open gaan en negeer de persoon Ik bijt op mijn lip. 'Het spijt me Ni.. Ik ben gewoon een jaloerse idioot... Ik regel een paspoort voor je zodat je kan gaan en ik begrijp het als je me haat.' ik begin nog harder te huilen 'hij gaf me een kus en liep weg' stamel ik nog steeds vol ongeloof. Hij zou me helpen met mijn dieet, zorgen dat ik mijn rust zou krijgen. Ik had ons leven al helemaal voor me gezien. DAt we hieruit waren en dan samenwonen, daarna trouwen en kinderen adopteren. One Direction die terug kwam, Liam die een nieuwe vriendin kreeg en niet telkens aan Danielle hoefde te denken, dat ik eindelijk Dan vast mocht houden. Ik voel een lichte steek bij mijn ribben, het boeide me niets meer. 'I-ik bedoelde het niet lullig' stamel ik verward 'ik wou gewoon samen met hem zijn, hem beroemder maken zodat hij ook zielsgelukkig was, samen rondtouren en de wereld zien, huisje kopen, een mooi bruiloft, alles.' snik ik luidkeels


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'hij gaf me een kus en liep weg' stamelt hij en ik slik. Ik haat het om hem zo te horen. Ik loop zachtjes naar hem toe en plof naast hem neer. 'I-ik bedoelde het niet lullig. ik wou gewoon samen met hem zijn, hem beroemder maken zodat hij ook zielsgelukkig was, samen rondtouren en de wereld zien, huisje kopen, een mooi bruiloft, alles.' snikt hij en ik knik terwijl ik mijn armen zacht om hem heen sla. 'Hij komt wel terug, geloof me. En dan krijg je alles wat je wil.' zeg ik zacht...


    El Diablo.

    Niall Horan.

    'Hij komt wel terug, geloof me. En dan krijg je alles wat je wil.' ik voel zijn armen om mijn heen slaan terwijl ik hysterisch als een malloot begin te snikken. Mijn ademhaling veranderde van rustig naar zwaar hijgend al erg snel. Een misselijkheid kwam opzetten en ik begon vlekjes te zien waardoor ik nog harder begin te snikken. Was ik wel bedoeld om te leven, niets werkte mee, niets.

    Perrie Edwards

    Ik hoor net Zayn nog zeggen dat hij gaat praten met hem en knik even. Iets later hoor ik hard gehuil door de deuren heen en bezorgd sta ik op en loop naar de kamer. Ik zie Niall hard huilen en Zayn troost hem, althans probeerd het. 'Gaat het hier?' ik kijk van Zayn naar Niall en terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik streel zacht over zijn arm en kijk hem aan. 'Niall, rustig.' zeg ik 'Gaat het hier?' hoor ik opeens en ik zie Perrie. 'Ja ja.' zeg ik en richt mijn aandacht weer op Niall. 'Niall, het komt goed. Binnen een paar weken is hij weer terug.' glimlach ik...


    El Diablo.