• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Mackenzie FOy

    'Zo te horen hadden jullie meteen een klik'grijnst hij en ik merk dat ik rood word. Snel verstop ik mijn gezicht achter mijn haaar. 'Aha, dat heb ik dus gemist' ik knik even. 'Ik heb jou ook erg gemist. In Californië was het werkelijk verschrikkelijk. Niemand kende ik daar, en ze behandelde me alsof ik gestoord was' pruilt hij waarna hij zich overdreven zuchtend uitstrekt. 'Wat ben ik blij dat ik terug ben' zucht hij eni k knik meegevend, ik was ook blij. 'Oh, oh! Ik wil je mening horen' 'Ik heb nog voordat ik hier was een tattoo laten zetten. Zeg eens wat je er van vindt. Helemaal eerlijk, alsjeblieft' ik grinnik en kijk naar het kruis.Nep kritisch bekijk ik het 'Het zal vast een betekenis hebben die ik niet weet maar hij is eigenlijk best wel erg gaaf' grijns ik. 'wat gaan we doeeeeeeen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Zayn werd door Perrie mee getrokken en Justin was ook weg. Gelijk voelde ik me alleen terwijl ik wist dat Hazza en Lou er nog waren. Maar niet de persoon die aan mijn zeide moest staan, die er zou horen om mij te steunen. Zonder dat ik het echt merkte had ik vaag gemompeld dat ik zo terug was en stond ik voor de kamerdeur. Ik loop naar binnen en ik loop gelijk door naar de badkamer die ik op slot ga. Mijn tranen branden, ik kon niet meer, ik had Alex nodig. MIjn inmiddels bekende beweging volgde. Hurken, hoofd boven de pot, vinger in mijn keel, kokhalzen, vinger in mijn keel, overgeven en mond spoelen. Ik keek naar mijn gezicht in de spiegel en ik voelde me een stuk beter nu ik alles wat eruit kon eruit gekotst was, niet dat er veel eten in me zat, wat ziekenhuisvoedsel en meer niet maar het idee. Ik keek naar mijn spiegelbeeld, tranen in mijn ooghoeken, wit bleek gezicht. Snel klets ik water in mijn gezicht en spoel de wc door. Snel was ik mijn handen en loop de deur uit alsof er niets was. Ietswat vermoeid plof ik even neer op mijn bed en ik besloot warmere kleding aan te trekken. Ik trok mijn polo met vestje uit en trok een lang shirt met een sweater aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik was net klaar met het korte stukje editten. Ik klikte op uploaden en zette mijn MacBook naast me neer. Op dat moment kwam de jongen, Niall volgens mij, de kamer binnen. Ik sprong min of meer van mijn bed en ging tegen de muur zitten. De jongen zag er nog slechter uit dan eerst. Ik keek hoe hij warmere kleren aan trok. "Gaat het?" vroeg ik heel erg zachtjes. Ik wilde niet dat hij heftig zou reageren. Ik wist namelijk totaal niet wat ik dan moest doen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Dan springt geschrokken naar achteren tegen de muur. 'Gaat het?" vraagt hij zacht. 'alleen erg koud hier vind je het erg als de verwarming aangaat?' vraag ik zacht.
    Ik kijk hem kort aan, mijn stem klonk nog wat schoor van het overgeven. Of het nou 20 graden was of 10, de verwarming had bij Alex en mij in de kamer altijd vol aangestaan, nu was ik dus niet meer de enigste die hier sliep en kon ik alleen maar hopen dat hij er geen problemen mee had. Zuchtend kruip ik onder mijn dekens trillend in de hoop dat ik het warm kreeg. Alex zou me normaal gezien warm houden, mijn mond verlaat een snik aan de gedachte en ik verstop mijn hoofd in de dekens. Mijn ietsswat blonde maar vooral bruinige plukken steken erboven terwijl ik me inhou om niet te gaan janken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik trok een wenkbrauw op toen hij over de kachel begon. Het was hier echt heel warm, maar hij had dan ook niks aan zijn botten zitten. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Zijn stem was heel schor. Niet zoals eerst en hij had waarschijnlijk niet gedronken of gerookt. Toen ik zijn vingertoppen zag wist wil wel waardoor het kwam: Ze waren ruw van het maagzuur. Daarom was hij dus zo enorm dun. Ik zie hem trillend onder de deken liggen en wat schokken. Mijn kamergenoot had het echt heel moeilijk en ik durfde hem niet te helpen. Wat was ik voor een lafaard. "Kan ik wat voor je doen of halen?" vroeg ik weer zacht terwijl ik wat relaxte. Ik kon zo wel langs hem leven. Zo konden we zonder bij elkaar in de buurt te komen misschien toch langzaam geen vreemden meer worden en kwam ik ook meer tot rust. Ja, tegenwoordig doorzag ik mijn problemen, al maakte dat ze lang niet altijd minder erg.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik zucht zachtjes als hij nee schud en in een snelle beweging trek ik nog een trui aan en kruip weer snel onder de dekens. "Kan ik wat voor je doen of halen?" ik schud mijn hoofd lichtjes 'nee dankje mag ik vragen hoe je aan die angsten ben gekomen?' vraag ik zachtjes. Misschien kon ik hem en beter leren kennen, en het warmer krijgen, en niet aan Alex denken. Bij mijn voeten eind ligt de envlop van mijn dieet en gemakkelijk trap ik hem van bed, niet belangrijk, ik overleefde het wel zonder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik keek naar hem. "Ik heb het het grootste deel van mijn leven al gehad. Het werd alleen erger tijdens de puberteit. Toen ik met filmpjes maken begon ging het steeds beter, zelfs op uni, maar vorige playlist live ging het mis. Toen kwam ik hier. Na een half jaar ging het best goed en kon ik weer terug richting London en mijn maatje Phil. We dachten dat het dit jaar hopelijk beter zou gaan, maar nee dus." Ik zuchtte en keek naar hem met mijn grote bruine ogen. Ik schrok op van de envelop die op de grond viel en naar mij toe fladderde. Ik raapte et voorzichtig op. "En jij?" vroeg ik zacht. Ik was echt bang dat hij dood zou gaan. Hij was zo extreem dun.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Ik luister naar zijn verhaal en knikt even. 'ik eh had een eetprobleem maar het gaat goed. En ik was depressief maar daar ben ik van af. Ik moet alleen op speciaal dieet voor mijn hart maar dat is niet zo belangrijk 'mompelt ik wazig. 'ik kon niet omgaan met alle haat en bedreigingen. Na drie maanden mezelf te hebben opgesloten thuis vonden mijn ouders het genoeg en brachten me hier heen'ik riley zachtjes door de kou. 'heb ij het niet koud ' vraag ik zacht en verwonderen hoe kont je hier nou geen kou krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Hoe kon ik zo'n aansteller zijn. Zijn verhaal was echt een van een klote tijd. "Het spijt me." Ik wist niets beter te zeggen. "Nee. Het is heet." Ik wilde het raam open zetten, maar dan zou het nog warmer worden. Ik dacht nog een keer na en keek in de envelop. Daar zat zijn dieet in. Ik keek ernaar en keek naar hem. Hij zou zich er echt aan moeten houden. Hier stond: Niet volgens van dieet kan fatale gevolgen hebben. Ik wist wat fataal betekende. Ik las nog verder door de suggesties. Ikwist niet hoe ik kon helpen, maar ik zou het proberen. Ik was dan wel bang, ik wilde niet dat hij zou sterven. Dat nooit.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik kijk hem even aan. 'je kon her niet helpen'ik zie dat hij het dieet door leest ebay af en toek enen blik op mij werpt. :nee het is heet'antwoord hij en ik trek een wenkbrauwen op volgens mij was het hier gewoon ijskoud en niet heet. Het zonnetje moecht dan wel schijnen maar nog. 'ik heb hartfalen ofzo als gevolg van mijn probleem, al snap ik niet dat ik hier niet weg mag want ik ben dik genoeg'zeg ik zacht jk was niet dun.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Mijn mond viel over van zijn woorden. Ik keek geschokt naar hem. Hij was niks anders dan vel over been. Dik. Dat zou hij nog niet zijn als hij het komende jaar 24/7 maltezers zou eten. Ik haalde een zakje uit mijn broekzak. "Half gesmolten maltezers?" vroeg ik schuchter. Ik liet hem het zakje zien. Ik was hier verslaaft aan, maar hij kon wel wat meer vet gebruiken en ik wel wat minder.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horen

    Hij koek me geschot aan en haalde een zakje uit zijn zak. 'halfgesmolten masters?'vraagt hij. Ik schud mijn hoofd 'ik heb net al gegeten'loog ik. Hij wist dat toch niet of erg nou waar was of niet . Ik glimlach even. 'ik had een vriendje hier maar hij is weggelopen. Maar alibi hier weg ben hopelijk deze week dan ga ik naar hem toe. En ik weet dat dat snel is want alledag gaat goed al zeg ik hetzelf' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zal ik Precilla laten binnestormen om Niall te dwangvoeren en antikots te geven?]


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Nou, de betekenis ga ik je niet zeggen om dat is geheim' zei ik als een vier jarige. 'Ik heb echt geen idee wat we gaan doen. Maar ik zal je eens vertellen wat ìk ga doen. Ik ga deze verschrikkelijke bril afzetten, want ik schaam me er dood voor' mompelde ik toen ik de bril afzette en hem in mijn zak deed. Nu maar hopen dat ie niet zou beschadigen, want anders moest ik de andere op en die was echt heel erg. 'Hm. Wat te doen..' Ik kreeg een lichtelijke frons en dacht na. 'Nou ik zou voorstellen om gezellig naar Niall te gaan en ook met hem wat doen, maar jij moet ik bed blijven want jij voelt je niet goed..' dacht ik hard op na. 'Oké, dokter Bieber is gearriveerd' grijnsde ik. Nu schoot het liedje door mijn hoofd. Ja, echt, ik had een liedje geschreven dat Dr. Bieber heette. Erg, niet waar? Maar goed. Ik klom onhandig naar Mackenzie's hoofd toe dat op het kussen lag, en zwaaide even vrolijk toen ik boven haar hing. Na het zwaaien klom ik verder zodat ik bij haar hoofd zat. 'Dit heb ik geleerd op tour, van een Thaise vriend. Eens kijken of we de hoofdpijn voor even een paar uur eruit kunnen duwen' zei ik, waarbij ik mijn duimen op Mackenzie's voorhoofd legde. Meestal hielp deze techniek wel, maar dat was bij mij. Ik sloot mijn ogen en begon zachtjes te duwen. Na een tijdje hield ik op en keek ik Mackenzie aan. 'Heeft het geholpen?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind het goed

    Mackenzie Foy

    'dat snap ik, je hoeft me niet alles te vertellen, maar ik weet dat het iets betekend' Ik begin zacht te grinniken en ga op mijn kussen liggen,. Ik sluit mijn ogen en voel zijn koele vingers een een of anderer beweging maken.
    Gek genoeg trok mijn hoofdpijn geleidelijk weg. Ik liet hem doorgaan tot het weg was en open mijn ogen weer 'het werkt' verklaar is droog.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 7:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan