Justin Drew Bieber
'Nou, de betekenis ga ik je niet zeggen om dat is geheim' zei ik als een vier jarige. 'Ik heb echt geen idee wat we gaan doen. Maar ik zal je eens vertellen wat ìk ga doen. Ik ga deze verschrikkelijke bril afzetten, want ik schaam me er dood voor' mompelde ik toen ik de bril afzette en hem in mijn zak deed. Nu maar hopen dat ie niet zou beschadigen, want anders moest ik de andere op en die was echt heel erg. 'Hm. Wat te doen..' Ik kreeg een lichtelijke frons en dacht na. 'Nou ik zou voorstellen om gezellig naar Niall te gaan en ook met hem wat doen, maar jij moet ik bed blijven want jij voelt je niet goed..' dacht ik hard op na. 'Oké, dokter Bieber is gearriveerd' grijnsde ik. Nu schoot het liedje door mijn hoofd. Ja, echt, ik had een liedje geschreven dat Dr. Bieber heette. Erg, niet waar? Maar goed. Ik klom onhandig naar Mackenzie's hoofd toe dat op het kussen lag, en zwaaide even vrolijk toen ik boven haar hing. Na het zwaaien klom ik verder zodat ik bij haar hoofd zat. 'Dit heb ik geleerd op tour, van een Thaise vriend. Eens kijken of we de hoofdpijn voor even een paar uur eruit kunnen duwen' zei ik, waarbij ik mijn duimen op Mackenzie's voorhoofd legde. Meestal hielp deze techniek wel, maar dat was bij mij. Ik sloot mijn ogen en begon zachtjes te duwen. Na een tijdje hield ik op en keek ik Mackenzie aan. 'Heeft het geholpen?' vroeg ik.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."