• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Precilla Watson
    Ik had net een doctor aan de lijn gehad. Gaylord moest gaan eten. Dat was logisch, maar ook wist ik dat hij het er waarschijnlijk uit zou gooien. Dit zou me zo veel werk geven. Ik pakte een pot appelmoes met lekker veel suiker en een fles anti-kots siroop. Ik liep naar zijn kamer. Ik zag Dan in een hoekje zitten en Niall onder zijn dekens. Dan had ik nooit last van gehad, dus ik liet hem maar. "Zitten, gaylord." zei ik streng. Ik trok hem aan zijn haar omhoog. "Mond open." Ik wachtte ongeduldig. Als hij niet mee zou werken kon ik het altijd nog anders doen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    De deur ging open en ik keek wie het wask fijn zij weer. IK zucht zacht als ze mijn richting op komt. 'Zitten gaylord' zegt ze streng. Hard trekt ze aan mijn haren me omhoog en ik slaak een schreeuw van de pijn 'Mond open' ongeduldig kijkt ze me aan. Mijn ogen worden groot bij de pot appelmoes, wist ze wel hoe dik je daarvan werd!! Ik probeerde me los te wurmen maar ze had mijn haren stevig vast. Ik begin hard om me heen te meppen en raak haar een aantal keren hard. 'Ik wil niets, hoor je me niets. Ik ga niets eten' schreeuw ik boos. Ik hoopte stiekem dat Hazza en Lou binnen kwamen en zagen wat voor heks ze was en me mee namen. Of dat ze gewoon stopte door dat hun kwamen, aan Dan had ik niets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Echt waar? Bij Scooter hielp het niet, maar die strest aan één stuk door' praatte ik. 'Kom op! Wij gaan naar Niall. Vragen of hij en zijn kamergenoot wie het ook is meekomen' glimlachte ik. Ik sleurde Mackenzie vrolijk mee en deed een willekeurige deur open waar ik Niall zag. 'Hé, Nialler! Kom je mee-' Maar ik kaapte mijn zin af toen ik hem zag en een meisje die denk ik een begeleidster was. Ze zag er niet bepaald vriendelijk uit. 'Ehm, hoi. Ik ben Justin Bieber' stelde ik mezelf voor. Verward keek ik naar Niall, die in het rond zat te slaan. 'Ik kwam eigenlijk samen met Mackenzie vragen of jij en je kamergenoot meekwamen, maar zo te zien ben je bezig' mompelde ik, terwijl ik zwak glimlachte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Echt waar? Bij Scooter hielp het niet, maar die strest aan één stuk door' ik schiet in de lach 'Maar ik ben Mackenzie en Mackenzie's stressen niet' zeg ik op een wijze toon. 'Kom op! Wij gaan naar Niall. Vragen of hij en zijn kamergenoot wie het ook is meekomen' glimlacht hij en sleur me vrolijk mee en deed de deur open.'Hé, Nialler! Kom je mee-' ik kijk even rond met opgetrokken wenkbrauwen naar de kamer Ehm, hoi. Ik ben Justin Bieber' ik gniffel zachtjes om Justin, alsof een begeleider dat niet wist. Ik zie hem verward kijken en Niall begint van alles te schreeuwen. 'Nee, ik eet geen appelmoes' schreeuwt hij. Het klonk stiekem best grappig maar ik hield me in. Ik zag ook zijn pijnlijke grimas en hij probeerde haar hand weg te slaan van zijn haren. 'Ik ben beter laat me gaan naar Alex' tiert hij en gaat verder met meppen. 'Ik kwam eigenlijk samen met Mackenzie vragen of jij en je kamergenoot meekwamen, maar zo te zien ben je bezig' Ik zag Niall even op kijken 'Haal me weg van dit gestoord mens' schreeuwt hij en wijst angstig naar de pot appelmoes die de begeleider vast had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Toen Mackenzie moest gniffelen om mij, keek ik haar verontwaardigd aan. 'Wat? Het is toch zo? Ik ben geen Chuck Norris' mompelde ik. 'Alhoewel, dat zou echt heel gaaf zijn' fluisterde ik. 'Oeh, appelmoes!' kirde ik blij. Maar toen pas zag ik dat de begeleidster Niall aan zijn haren vast had en hem letterlijk dwong. 'Hé, hé, hé. Laat dat' zei ik, terwijl ik naar Niall liep en hem losmaakte. Kwaad keek ik het meisje aan. 'Moest dat nou? Als Niall niet wilt eten, dan eet ie niet. Je moet zijn eetprogramma rustig opbouwen' gromde ik. Niall was belangrijk voor me, en welke debiel dwingt iemand nou?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    nIALL hORAN

    'Hé, hé, hé. Laat dat' zegt Justin en hij zorgt ervoor dat ze mijn haren los liet. Met een pijlijk gezxicht wrijf ik over mijn hoofd. Moest dat nou? Als Niall niet wilt eten, dan eet ie niet. Je moet zijn eetprogramma rustig opbouwen' ik knik instemmend, niet dat ik ging eten of wat. Ik krabbel wat achter uit waardoor ik bijna van bed af val. Rillend van de kou trok ik mijn twee vestmouwen en shirt mou ove rmijn handen heen. Nu had ik geen deken want dan was ik in de buurt van dat wijf. Ze stoomde van woede 'Hij moet eten anders gaat hij dood en hij moet verdomme luisteren en niet moeilijk doen' schreeuwt ze boos en stuift op me af. Snel duik ik achter Justin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Pardon? Nou, dan waren de begeleiders in Californië toch echt veel aardiger. Waag het niet om Niall aan te raken. Ik ken Niall nu al meer dan een paar maanden, en het is véél slechter met hem gegaan. Dus houd je kop met je "hij gaat bijna dood" want het is geen hond die je even te eten geeft' kefte ik naar haar. Ik voelde dat Niall achter me was gedoken, en ging beschermend vóór hem staan. 'En je zou toch echt moeten beginnen met wat waar veel minder suiker in zit. Want dit komt er toch weer uit' mompelde ik. Ik had ervaring met mensen die een eetstoornis hebben. Veel modellen hadden het, of hadden het gehad. Natuurlijk ook zangers en zangeressen. Chaz had bijvoorbeeld een vriendin gehad genaamd Mina die anorexia had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall horan

    Trillend van kou en angst pak ik Justin zijn hand' ik ben hier veroroe de therapeut, ik stop je zo in iso. Dat kan ookevht als de d,okter zegt dat hij alleen dit soort producten moe eten omdat hij anders ter plekke dood valt." Krijst ze en doet verschillende pogingen om mij yte pakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mag ik ook weer meedoen?]


    Bowties were never Cooler

    (Ja tuurlijk aorry maar ik wou graag rpgen dus ik dacht ik doe niet te veel met haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Maak niet uit]

    Precilla Watson
    Ik keek kokend van woede eerst naar Niall en toen naar de jongen die hem uit mijn handen bevreidde. "Hou je er lekker buiten mannetje. Ik heb instructies gekregen en als hij nu niet direct gaat eten gaat hij dood. Hij is niet gezond, verre van dat en als jij niet kapt met keffen krijg je een muilband om, net als een echt hondje." Ik gaf hem een harde klap in zijn gezicht en sleurde Niall weer aan zijn haren naar me toe. "Hij gaat nu mee en al dat zwakke gedoe van langzaam opbouwen hoeft echt niet. Daar heb ik mijn eigen middelen voor." Ik greep Niall bij de achterkant van zijn nek toen hij eindelijk stond. "en nu meekomen naar mijn kantoor, gaylord." zei ik voor ik hem zonder pardon de gang in duwde.

    Dan Howell
    Ik had het hele gedoe trillend tegen de achter muur zien gebeuren. Nu zat ik daar nogsteeds. Als een doodsbange puppy, weggedoken in een hoekje, trillend van angst.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik begin hard te schreeuwen als ze me weer knijpt en bij mijn haren neemt. " laat me los, ikga niks eten heks" schreeuw ik huilend en bang. " vreet dat suiker zelf op als je ervan af wilt" ik begin pijjnlijk te spartelen maar ze sleurde me gewoon mee. " Alex is weg" roep ik in de hoop haar af tr leiden, niet de slimste manier maar elk beetje hielp. " laat me los ja ik ga nu niets eten nooit jiet" krijs ik hard en huil hard waardoor mijn hart als een malloot klopt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik negeer zijn gespartel en knijp alleen harder in zijn nek. "Dat weet ik. Hij is langs geweest bij de inrichting in Baltimore, waar hij nu wekelijks zijn medicijnen en psychiater krijgt. Hij is namelijk wel beter." Ik duw hem hardhandig de gang door. "Loop door of ik zet je weer vast." dreeg ik woedend. Waarom deed hij zo moeilijk?


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik schreeuw nog harder als ik haar nagels harder in mijn nek voel. " anders zet ik je vast." Dreigt ze. " ik ben ook beter, laat me verdomme gaan" tier ik

    Ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Woedend was ik. Die arrogante, egoïstische, zelfzuchtige, kut bitch. Ze was maar een paar woorden verwijderd van een klap. Maar ik sloeg geen meisjes. 'Niall, bijt haar maar gewoon. En als dat niet werkt je mond dichthouden' riep ik nog. 'Mackenzie, ga maar slapen' mompelde ik en ik liep de gang op. Leuke binnenkomst. Mijn spullen had ik nog in de gang staan, dus pakte ik de drie koffers en rolde ze naar de kamer waar ik eerst ook sliep. Wist ik veel of ik een kamergenoot had. Op mijn oude bed legde ik de koffers, en liep weer terug, dit keer naar de muziekkamer. Gewoon even spelen. Ik ging voor de vleugel zitten, en begon Let It Be te spelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."