• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Niall Horan

    Ik kujk eerst heel verbaasd en daarna kijk ik hen standvastig aan. 'wat heb jij over mijn leven te zeggrn juist nier ik praat zoals ik eil en als ik dood wil dan zorg ik daar voor want sat is niet moeilijk'mopper ik terug. Van de kou trek ik mijn truien terug aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Van zijn gemopper duikelde ik direct weer achter en bijna onder het bed. "Al goed, al goed. Sla me niet." Niet helpen dus. Ik was natuurlijk een van die mensen die mensen oprecht probeerde te helpen en echt naar ze glimlachte. Dat was zeker een teken van zwakte en een ding waarvoor je in elkaar geramt moest worden.

    Precilla Watson
    Ik liep glimlachend op mijn tikkende hakken naar Chris toe en sloeg mijn armen van achter om hem heen. 'Ik ben trots op je, lief." fluisterde ik in zijn oor. Hij was lief, knap en zo goed hierin.


    Bowties were never Cooler

    IrishNialler schreef:
    Mackenzie Foy
    "waarvoor? Omdat ik hier ben? Mackenzie, ik laat een vriendin niet vallen' ik glimlach dankbaar.Wacht, misschien kan ik de hoofdpijn wat minder maken hij ging voorzichtig bij mijn hoofd zitten en zacht krimp ik in mekaar als hij mijn hoofd aanraakt. 'Sluit je ogen maar' zegt hij en ik deed het en ik wist wat hij ging doen. Zachtjes duwde hij en gek genoeg verdween de pijn weer een beetje. Ik bleef gewoon rustig liggen in de hoop dat het helemaal weg ging. Ik ril een beetje van de kou en trek de deken wat hogen


    Justin Drew Bieber

    Ondertussen neuriede ik wat. Na een tijdje haalde ik mijn handen van haar hoofd en opende mijn ogen. Glimlachend streelde ik door Mackenzie's haar. 'Qua karakter lijk jij echt veel op Jazzy. Alhoewel Jazzy toch een stuk drukker is' grinnikte ik. Ik kon nu al niet wachten tot ik het kleine meisje weer in mijn armen kon sluiten. 'Oh ja. In Californië was Cher er ook nog. Ze is weer helemaal genezen en de stemmen zijn weg' meldde ik vrolijk. 'Kan ik nog wat voor je doen? Water pakken, paracetamol pakken, of gewoon weggaan en wegblijven?' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik zucjt opgelucht als hij het laat gaan. Na een poosje besef ik dat hij me allee maar wolt helpen ondanks zijn problemen. :sorry Dan. Ik weet nietwaar ik last vam heb. Ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten en ik krijg syreds meerbhet geboel dat Alex me gedumpt heefr' zuchr ik zachhes. Ik had het nj vast verpest.

    Mackenzi Foy

    Ik glimlach als de hoofdijn weg is en hij begint te neurien. Daarna zegt hij dat ik op zijn zusje lijk en glimlach. Uk schud snel mijn hoofd 'de hoofdpijn us weg wil je alsjeblieft blijven'smekend kijk ik hem aan en zet mijn grote bruine ogen in puppy igen. Daarna schuif ik wat op en zeg dat hij naast me moet komen. 'ik denk dat ik griep heb ik heb het telkens ook warm en kous' vertsl ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik luisterde naar hem van onder het bed. "Geeft niet. En je mobiel trilde de hele tijd toen je weg was. Nu is die gestopt, maar als die Alex in een andere tijdzone zit ligt hij misschien wel in bed." Ik bleef toch wel onder het bed liggen.

    Alex Gaskarth
    Ik had vanalles geprobeert om Niall te bereiken, maar ik kree hem maar niet te pakken. Als hij maar niks doms had gedaan. Uiteindelijk gaf ik het maar op en plofte ik op mijn bed neer. Misschien wilde hij me ook wel nooit meer zien. Ik stuurde nog een laatste sms: Als je wil dat ik stop met proberen en verder ga met mijn leven kan je het ook gewoon zeggen. Als ik wakker wordt en nog geen andwoord heb ga ik er van uit dat je verder bent gegaan met jou leven en dat ik hetzelfde moet doen. X A Ik verstuurde het en rolde me op onder de dekens om zo vrij ongelukkig in slaap te vallen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik knik dankbaar naar de jongen. 'hhet is luef dat je je eigen problemen voor me aan de kant zet' daarna grabbel ik naar mijn telefoon. Woww dat waren veel gemiste oproepen. Snel open ik het smsje en ik wist niet hoe snel ik moest typen. 'ik hou van je' typ ik snel. Straks eas hij al eakker. Daarba maakte ik een nieuwe. 'srroy sorry er is hier alleen heel veel gebeurd. JUSTIN kwam terug en die begeleidster heeft een pot appelmoes via een slang in me geduwtn en ik kan het er niet uit krijgen en raakte ib paniek'tranen wellen op. Dacht hij dat ik hem vergeten was?'ik kan nier zonder je Alex ik kan her niet ik ga nog liever dood. Ik hou van je en ik mis je x' daarna verzend kk hen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik werd wakker van mijn mobiel. Ik keek ernaar en geeuwde even. Laat je niet op je kop zitten. Ze probeert je te helpen, Niall. Echt waar. Wat voor een kreng ze ook is. Als je meewerkt ben je sneller bij me dan als je tegenwerkt. Ik hou ook van jou. Fijn om te weten. X A Ik stuurde het terug en viel weer in slaap.

    Dan Howell
    Ik knikte en relaxte onder het bed. Ik hoorde hem typen op zijn mobiel en besloot op de mijne Phil te smsen hoe het thuis en op playlist live ging en was gegaan.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik begin te glimlachen als ik een sms terug krijg. Ik bijt op mijn lip. Hij wist niet hoe ze tegen me gedaan had maarja misschien moest ik toch een keer mee werken. Ik besloot naaar haar te gaan. :zo terug'zeg ik tegwn Dan. Ik sta op en loop de gang in waar ik Cris zie met twee adere. 'hoi'mompel ik en wend me naar Precilla. :kan ik jou ecen spreken'vraag ik beleefd. Kk ging gewoon vragen of ze eerst met andere dingen wou begibnen en me de tijd zou geven dat ik dan zou doen wat ze me vroef


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik wendde me met een scheve blik naar Niall. "Wat moet je, jochie? Is het heel belangrijk? Want je ziet toch dat ik bezig ben?" Ik kuste Chris nogmaals en leunde tegen zijn sterke schouder aan.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik bijt op mijn lip. 'ik wil wat afspreken. Ij probeer me zo goes mogelijk aan het dieet te houden als ik op mijn tempo mag eren en we rustig starteb zodat ik kan wennen. Dan eet ik zelf en vrijwillig"ik kijk haar awachtend aan. Ik denk ze het wel goed zou vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik dacht even na over zijn voorstel en nam hem in me op. "Alleen als je vanaf het begin af aan al het quotum haalt. Anders is het terug aan de slang, ja?" Ik was geirriteert dat ij me stoorde, maar het dwang voeren kostte me tijd en moeite, iets wat ik dus liever niet aan hem verspilde.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik bijt op mijn lip en knik toch maar. Alles beter dan die slanf. 'hoelaat wanneer en waar moet ik dan zijn voor het eten?' vraag ik zachtjes. Ik wost dat ik vaker dan drie maaltijden moest eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik dacht even na. "Over twee uur in de keuken. En nu wegwezen." In die twee uur konden Chris en ik nog wat feesten enzo...


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik knik en loop weee terug naar de kamer waar ik zuchtend neer plof. 'fijn nu moet ik gaan eten'mopper ik in mezelf.ik glimlach naar Dan. Ik mocht hem wel ik pak mijn gitaar en ga zitten op mijn bed. Net mijn ogen dicht begin ik Baby van Justin te zingen. De noten kende ik binneste buiten ik zou het zelfs achterstevoren kunnen spelen. Mijn hoofd gaat heen en weer op de maat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik kruip onder het bed vandaan als hij weg gaat en ga op mijn bed zitten. Ik zette mijn camera op het statief en begon het filmen van mijn nieuwe filmpje. Ik ben net begonnen als Niall weer binnen komt. Ik stop direct met praten en kijk om naar hem. Ik hoor hem mopperen en zie hoe hij zijn gitaar pakt. "Ik ga wel ergens anders filmen." zeg ik zacht voor ik mijn spullen pak en de kamer uit trippel op zoek naar een stil plekje waar ik als een idioot tegen mezelf kon gaan zitten praten.


    Bowties were never Cooler