• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Jaaaaa ik miste jullie ben uit de kano gedonderd.

    Niall horan

    Ik luister stilletjes naar Alex en begin dan hard te snikken. " ik. An het niet zonder je. Lou en Hazza zjn er maar ik kan het niet" snik ik hysterisch en verstop mijn gezicht tegen mijn benen. " ik mis je zo" fluister ik gebroken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte. Zijn woorden sneden in mijn hart. Ik wilde zo graag hem weer in mijn armen slaan, maar het ging nu goed met me, ik nam mijn medicatie en ik kon de kliniek gewoon niet aan. "Ik ben er over een maand weer daar in LA en tot die tijd kunnen we facetimen." Zei ik terwijl ik mijn hondje aaide


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Snikkend knik ik " ik. Mis je zo hoe moet ik alles goed doen?" Mijn stem klonk hopeloos en dat was ik ook. Snikkend nestel ik me met mijn mobiel tegen mij. Oor tegen Louis aan om gewoon liefde van iemand te voelen. Amders werd ik gelijk depressief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte zacht. "Je kan het echt, Niall. Ik geloof in je. Die kracht zit in je. Doe het voor jezelf. En als dat niet lukt. Doe het voor mij. Dan kan ik je zo snel mogelijk weer zien." Ik keek op naar Jack die taco's binnen bracht en naast me op de bank kwam zitten met de andere hond op schoot. "Thanks" zei ik tegen hem voor ik iets meer tegen hem aan leunde.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    'Je kant het echt, Niall. IK geloof in je. DIe kracht zit in je. DOe het voor jezelf, en als dat niet lukt, doe het voor mij. Dan kan ik je zo snel mogelijk weer zien' IK bijt op mijn lip en hoor hem thanks zeggen. 'Ik mis je'fluister ik weer zacht en veeg wat tranen weg. 'Maar je zou me helpen en bij me zijn als ik het dieet moet beginnen maar je bent nergens. En ik heb hier niets van je, ik begin haast al te denken dat het een droom is, ik die een vriend krijgt' fluister ik zacht en ik zoek Louis zijn hand op om vast te houden. Met mijn ijskoude trillende vingers pak ik hem voorzichtig vast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Niall en bijt op mijn lip. Het breekt me om hem zo te zien..
    Ik plaats mijn hand op zijn schouder en aai geruststellend over zijn schouder.
    Ik glimlach zwak naar hem...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ik voel een hand op mijn schouder en die gaat heen en weer waardoor ik wat rustiger word. Ikkijk op en zie dat het Zayn is.
    Hij glimlacht moeilijk en ik glimlach terug. 'Alex ik mis je, maar ik ga ophangen oke. Ik bel je straks nog even' zeg ik zacht en hang op.
    'Zayn kan ik even met je praten' vraag ik zacht. Ik wou geen ruzie met hem, het deed hem pijn, mij pijn en volgens mij vonden Lou en Hazzah et ook niet leuk. Afwachtend sta ik op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Zayn kan ik even met je praten' vraagt Niall en ik knik. Ik sta snel op.
    Ik loop met hem mee naar de gang en kijk hem aan.
    'Wat is er?'


    El Diablo.

    Lol op de ipad o. T zonnetje

    Niall horan

    Hij knikt en volgt me naar de gang. Ik plof neer in een bank. " wat is er?" Afwachtend kijkt hij me aan. " ik wil geen ruzie meer met je Zayn. Je bent mijn beste vriend altijd gebleven en dat zal niet veranderen. Ik weet dat je Alex haat en ik vraag niet om bevriend te raken maar als ik hem ooit nog zal zien doe dan alsjeblieft gewoon tegen hem. Ik hoop gewoon dat wij vrienden bljcen" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    " ik wil geen ruzie meer met je Zayn. Je bent mijn beste vriend altijd gebleven en dat zal niet veranderen. Ik weet dat je Alex haat en ik vraag niet om bevriend te raken maar als ik hem ooit nog zal zien doe dan alsjeblieft gewoon tegen hem. Ik hoop gewoon dat wij vrienden bljcen" zegt hij zacht en ik knik. 'Ik kan je niet verzekeren dat ik hem de eerst volgende keer geen knal geef, want die heeft hij nog tegoed..' mompel ik. Ik kijk hem aan, 'ik ben gewoon jaloers, oké? Bang dat je al je aandacht op hem gaat vestigen.' zucht ik...


    El Diablo.

    Niall Hotan

    Hij knikt " ik kan niet verzwkeren dat. Ik hém geen klap geen want die had hij nog te goed. Ik ben jaloers oke. Bang dat je al je aandacht op hem vestigd" ik glimlach zwak als hij het toegeeft. " geloof me Zayn dat doe ik echt niet. Maar als jij alleen maar stom doet dan moet je wel begrijpe. Dat ik zoiets heb van zoek het maar uit. Ik doe mijn best " ik glimlach weer naar hem en geef hem dan een knuffel. Ik kijk naar de jongen die bij mijn kahner deur ataat en loop erheen. " hoi ben je nieuw? Ik ben Niall" stel ik mezelf voor

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 14:56 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sylvesti schreef:
    Dan Howell
    Ik werd een kamer toegewezen. Het was niet mijn oude kamer, dus ik werd al wat nerveus. Toch kon er vast geen kamer leeg staan voor een half jaar. Ik trok mijn koffer achter me aan door de vertrouwde gangen. Ik was doodsbang de eerste keer dat ik hier was. Nu vond ik het prettig, al was ik heel nerveus voor de anderen. Ik duwde zacht de deur open en direct werd mijn ademhaling weer zwaar en greep ik de deurpost zo strak vast dat mijn knokkels wit werden. Er waren 3 andere personen in de kamer. 3! Snapten ze niet wat Xenofobie was ofzo?


    Bowties were never Cooler

    Whooooops ik reageer zo op fan oke?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aangepast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik zie een van de jongens naar me toe draaien, hij was echt extreem dun, niet normaal. Het verwonderde me dat hij nog leefde. Als hij maar niet deze kant op komt. Straks deed hij wat. Of niet. Hoe moest ik reageren? Wat moest ik doen? Straks begon hij tegen me te schreeuwen of vond hij me raar en werd hij boos op me. Ik zag hem naar me toe lopen. Mijn knokkels werden steeds witter terwijl ik steeds harder mezelf aan het hout van de deurpost vastklampte en ik begon te hyperventileren. Ik kon hierdoor eigenlijk niets uitbrengen en ik was versteend van angst.


    Bowties were never Cooler