• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Niall Horan

    Ik hoor hem vragen woe me dat laat geloven en mijn tranen stromen harder.. 'de oude fans' fluister ik zachtjes. De jongens wisten dat ik minder geliefd was maar na een poosje deed ik alsof het goed ging terwijl ik elke nacht mezelf in slaap huilde. 'ik loog toen ik zei dat het me niet raakte"biecht ik op. 'maar ik ben gewoon een lelijke dikke vreetzak'snik ik hysterisch. Het was fin om ze alles gewoon even te kunnen vertellen en eruit te gooien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik stopte pas met hyperventileren toen Phil me de wachtruimte van de kliniek in duwde. Ik keek hem aan met spijt in mijn ogen. Ik wilde dit helemaal niet. Hyperventileren met te veel vreemden in de buurt en gewoon bevriezen in grote open ruimtes. Heel lang had ik er niet zo heel veel last van gehad. Zo lang ik niet met mensen hoefde te praten ging het vaak redelijk goed en als de open ruimtes maar niet te open waren ook wel. Maar zo op Vidcon, met overal hordes vreemden en zo veel grote open ruimtes was ik compleet ingestort. Ik zou straks wel een verontschuldigings filmpje maken. "Sorry, Phil. Hopelijk tot snel." Ik gaf hem een knuffel en daarna onze vrienden, de andere Britse youtubers. Ik liep naar de balie. "Daniel Howell. Ik heb een erge terugval gekregen tijdens mijn verlof." Welke kamer zou ik nu weer krijgen? En met wie? Vast neit iemand die ik kende? Hopelijk alleen, maar dat zou wel niet.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik veegde zijn tranen weg en trok de jongen voor me nog steviger in een knuffel. 'Niall, geloof die woorden alsjeblieft niet. Ze doen dat alleen, omdat je de schattigste en liefste uit de band bent. Iedereen is jaloers op je.' zei ik zacht en hoorde Harry een protesterend geluid maken. Niet omdat hij het er niet mee eens was, want dat was hij wel. Maar omdat de woorden uit mijn mond kwamen. 'En jij bent een verhaal apart, Hazz. Jij bent gewoon van mij.' fluisterde ik in zijn oor en trok hem ook iets dichter naar me toe. Op dit moment waren mijn armen echt te kort. 'Nialler toch. Waarom heb je het nooit tegen ons gezegd. Wij, ik, hadden je kunnen helpen.' zei ik zacht. 'Dat ben je niet, Niall. Als je dat blijft zeggen dan zorg ik er persoonlijk voor dat die gedachten verdwijnen. het is de waarheid niet.' Ik wist het niet. Tenminste ik wist niet wat ik hierop moest zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    'Niall, geloof die woorden alsjeblieft niet. Ze doen dat alleen, omdat je de schattigste en liefste uit de band bent. Iedereen is jaloers op je. ik begin harder te snikken 'Ik kreeg dreigbrieven Lou, je weet niet hoe bang ik was.' snikkende geluiden verlaten mijn mond 'Nialler toch. Waarom heb je het nooit tegen ons gezegd. Wij, ik, hadden je kunnen helpen.' 'Waarom zou je me willen helpen ik bedoel kijk naar mij, ik kan helemaal niets zelf oplossen het enigste waar ik goed in ben is zeiken en janken''Dat ben je niet, Niall. Als je dat blijft zeggen dan zorg ik er persoonlijk voor dat die gedachten verdwijnen. het is de waarheid niet.' ik schud mijn hoofd'Dat is het wel, ik ben gewoon dik kijk dan naar mijn buik' ik trek mijn shirt omhoog. Naast een super mager lichaam kwamen ook blauwe plekken, littekens en wondjes van de sondes, en van het af en toe zelfverminking tevoor schijn. 'Welke jongen verft nou zijn haar, ja ik maar zelfs dat helpt niet' ik voelde e net een hoop ellende


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk naar de jongens en bijt op mijn lip. Ik was eerlijk, ik voel me nu echt buitengesloten eerlijk gesproken. Maarja, het ging nu niet om mij maar om Niall. Ach, alles was beter dan Alex die dat deed..


    El Diablo.

    | Oké, volgens mij ben ik weer een heel klein beetje bij. Maar volgens mij nog steeds de helft van de informatie (: |

    Louis Tomlinson
    'Had dan eerder naar ons toegekomen. Je had er niet alleen voor op hoeven te draaien. We zijn toch niet voor niets vrienden, Nialler?' Ik beet op mijn lip en het was dat ik nu gewoon niet in staat was om woorden uit te kramen, want anders had ik me hier nog lang niet bij neergelegd. Niet dat ik dat nu wel al deed. 'Ik zou je willen helpen, omdat je een van mijn beste vrienden bent. Wat je zegt is niet waar en dat kan je wel. Alleen zijn er dingen die je gewoon samen moet oplossen. Dat heeft iedereen en zeiken en janken is menselijk.' Ik keek naar Harry en weer terug naar Niall. Volgens mij ging dit echt nooit tot hem doordringen. Ik schrok van zijn woorden en al helemaal toen hij zijn shirt omhoog deed. Mijn ogen werden groot en dit keer was schudde ik mijn hoofd. 'Niall, alsjeblieft. Dit ga je ons echt niet aandoen hoor.' De jongen trok ik opnieuw in een knuffel en keek naar Zayn die er nog steeds stond. Mijn andere arm stak ik uit naar hem als teken dat ik ook een knuffel van hem wilde. 'Kom hier Malik.' zei ik met een klein glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    Ik bleef maar even kijken en kijk vervolgens even om me heen. 'Kom hier Malik.' hoor ik opeens en ik kijk op. Ik zie Louis met een kleine glimlach zijn arm uitsteken en ik glimlach maar even. Ik loop naar hem toe en knuffel hem..


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik belde zodra ik in Baltimore was geland en richting huis aan het lopen was. Ik wachtte nerveus af terwijl ik mijn koffer door de stad trok. Ik zwaaide naar oude vrienden en glimlachte naar de weke zomerzon. "Kom op, Niall. Neem op." Mompelde ik tegen de telefoon. Ik wilde hem moed inspreken. Ik had geen spijt voor het staan voor mijn idealen, maar ik wilde niet dat hij zijn leven vergooide om mij.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    'Je denkt toch niet dat we jou vergeten, Zayn?' vroeg ik lachend. 'Jij hoort erbij en kan niet vergeten worden.' voegde ik er nog aan toe. Mijn arm sloeg ik om hem heen toen hij me knuffel. Ik trok hem iets dichter naar ons toe en glimlachte. Het was goed om de jongens weer in mijn armen te kunnen sluiten. Ondanks de situatie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dan Howell
    Ik werd een kamer toegewezen. Het was niet mijn oude kamer, dus ik werd al wat nerveus. Toch kon er vast geen kamer leeg staan voor een half jaar. Ik trok mijn koffer achter me aan door de vertrouwde gangen. Ik was doodsbang de eerste keer dat ik hier was. Nu vond ik het prettig, al was ik heel nerveus voor de anderen. Ik duwde zacht de deur open en direct werd mijn ademhaling weer zwaar en greep ik de deurpost zo strak vast dat mijn knokkels wit werden. Er waren 3 andere personen in de kamer. 3! Snapten ze niet wat Xenofobie was ofzo?


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    'Je denkt toch niet dat we jou vergeten, Zayn?' vroeg hij lachend, 'Jij hoort erbij en kan niet vergeten worden.' vervolgt hij en ik haal mijn schouders op. 'Zou kunnen.' zeg ik grinnikend. Ik sla ook een arm om Niall heen. 'Lou? Komt One Direction nog terug?'


    El Diablo.

    Louis Tomlinson
    Zayn haalde zijn schouders op. 'Zou kunnen.' zei hij grinnikend. Ik schudde mijn hoofd en trok hem op het bed, zodat een groepsknuffel makkelijker was. 'Dat zou helemaal niet kunnen. Je bent niets voor niets een van onze beste vrienden. Die vergeet je ook niet zomaar.' waren mijn woorden daarbij. 'Lou? Komt One Direction nog terug?' Ik beet op mijn lip bij zijn volgende vraag. Dit was echt een vraag waar in geen antwoord op had of kon geven. 'Dat zou ik je echt niet met zekerheid durven zeggen,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Huilend laat ik me in Louis zijn armen vallen. Hij trekt Zayn mee in omhelzing en propt mij er ook bij. Ik snik zachtjes door en voel mijn mobiel trillen.
    Ik trok hem zuchtend uit mijn zak en zie Alex op de isply. " Alex?" Fluister ik nog steeds huilend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte opgelucht toen hij opnam. "Hey Niall. Ik wilde je lten weten dat ik thuis ben en je erg mis." zei ik zachtjes. Mijn stem trilde wat. Het was fijn thuis te zijn, maar ik had hem toch liever in mijn armen. Nu had ik mijn twee hondjes in mijn armen en Jack was taco's halen.


    Bowties were never Cooler

    [YAAAAAAAAAAAAAAAY, You're back! :3 ]

    Zayn Malik

    'Dat zou ik je echt niet met zekerheid durven zeggen,' zegt Louis en ik knik lichtjes. 'Let's try.' mompel ik en kijk naar Niall, zijn telefoon gaat af en ik heb al een voorvermoeden. " Alex?" fluistert hij als hij de telefoon opneemt en ik laat een zacht, geergerd zuchtje vallen. Wat een verassing... Maar.. Ik zou me inhouden..


    El Diablo.