• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Nuall Horan

    Ik glimlach moeizaam naar het werkt niet. Mijn adem blijft sneller gaan. Voor ik het weet word alles zwart en lig ik op de grond

    Perrie Edwards

    Ik glimlach naar Zayn. 'hou van je'fluister ik zacht en vertrek terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | Als er iets niet goed is/niet klopt: verbeter me alsjeblieft. Ik heb nog niet teruggelezen (ben ik wel van plan).
    Hi people! x |

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar de krullenbol naast me en glimlachte. Dicht tegen hem aangelopen met een arm rond zijn middel, liepen we het laatste stuk naar de kliniek toe. Ik had erop gestaan dat we het laatste stuk zouden lopen. Gewoon omdat we dan nog iets langer met elkaar hadden en het langer zou duren voor we weer terug waren. Toch waren we er voor mijn gevoel er al veel te snel, want voor knipperen mogelijk was, stonden we alweer in de kliniek. Ik trok hem mee in de richting van boven. Het liefst wilde ik gewoon nog rust. Alleen hoorde ik vreemde geluiden uit een kamer. Rustig volgde ik het geluid en keek recht in de kamer van Niall. 'Niall' Riep ik geschrokken en zag Harry ook met grote ogen kijken. Hij trok me mee de kamer in en knielde naast de blonde Ier neer. Waarna hij zachte tikjes tegen zijn wang gaf. 'Niall. Wakker worden.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    'Niall Wakker worden' ik voelde wat tikjes tegen mijn wang en ik knipper mijn ogen moeizaam open. Boven mijn neus hing een bekend gezicht.
    Was ales dan gewoon een nachtmerrie?? Ik zie de krullen van mijn beste vriend achter mijn andere vriend. Ik kijk in de kamer en kom tot conclussie dat alles echt is waardoor mijn ogen waterig worden 'Lou' zeg ik schor. Ik bijt op mijn lip en kom langzaam overeind.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht toen Niall moeizaam met zijn ogen knipperde. Ondertussen voelde ik ook een hand op mijn schouder. Ik hoefde niet om te kijken, om te weten dat het Harry was. Dat was gewoon de enige logische verklaring. 'Wat is er aan de hand, Ni?' Vroeg ik zacht met een licht twijfelende ondertoon. 'Kom hier, Leprechaun.' Zei ik zacht toen zijn ogen waterig werden en langzaam overeind kwam. Ik trok hem voorzichtig in een knuffel. 'Ja? Doe maar even rustig.' Voetstappen vertelde me dat Harry de kamer verliet. Waarschijnlijk zou hij wel iets halen voor Niall en kwam vast zo terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan.

    Ik zie Louis glimlachen 'Wat is er aan de hand, Ni?' vraagt hij zacht en twijfelend. 'Kom hier, Leprechaun' zegt hij zacht en trok me in een omhelzing waar ik zo naar verlangde. 'Ja? doe maar even rustig' ik begin weer zacht te snikken tegen Louis zijn borst. 'A-alex is weg' stotter ik snikkend'Mijn paspoort was niet geldig e,en toen verliet hij me'ik laat me weer terug vallen tegen zijn borst. 'e-en ik heb iets m-m-met mijn hart' stotter ik en ik snik luidruchtig. Eindelijk ging het goed met mijn eetprobleem en dan dit. Oke het dieet zou moeilijk worden om genoeg voeding voor mijn hart binnen te krijgen maar ik wist met Alex zou het me lukken, nu was ik er niet zo zeker meer van. 'Ik mis jullie' snik ik zacht. Ik had Louis voor minstens twee jaar niet meer gezien sinds ik uit de band gestapt was door de problemen en me thuis opgesloten had. In het begin hadden ze vaak gebeld, gemaild en ge'smst maar ik had het gewoon genege3erd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Mijn greep om hem heen verstrakte iets en haalde rustig mijn hand door zijn haar toen hij zacht tegen mijn borst begon te snikken. In de hoop dat het hem iets zou kalmeren. Ik kon er niet tegen om deze jongen zo te zien. Ik luisterde naar zijn woorden en kreeg medelijden met onze blonde Leprechaun. 'Nialler toch.' Zei ik zacht. Het zat hem volgens mij ook nooit mee. 'Het komt goed met je, oké? Ik ga je helpen samen met Hazza.' Mijn ogen werden groot bij zijn laatste woorden. 'Wat? Hoe?' Ik kreeg geen normaal woord uit mijn mond, maar vond het ook zo vreemd om te horen. Ik hoorde iemand de kamer inlopen en zag harry met een glas water. 'Hier.' Zei ik net zo zacht en hield het glas voor zijn neus, eenmaal hij naast me zat. 'We missen jou ook.' zeiden Harry en ik tegelijkertijd en ook Harry sloeg zijn armen om Niall heen. 'Maar dat is allemaal verleden tijd. We staan nu hier en zullen je echt niet zo snel laten gaan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik verhuis naar de ipad benee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Zijn greep versterkt wat 'nialler toch' zegt hij medelevend. 'Het komt goed met je. Oke.Hazza en ik helpen je" ik glimlach zwak. 'Wat?hoe?" Hij kijkt me aan. De deur ging weer open 'hier' Harry gaf ne een glas water en dankbaar neem ik een slokje. 'We missen jou ook. Maarcda is allemaal verleden tijd.we staan nu hier en zullen je niet snel weer laten vallen' ik zet mijn glas neer en knuffel ze. " door ehm, mijn problemen kreeg mijn hart niet alles wat hij nodig had en nu heb ik." Ik dacht weer even na " owja hartfalen. Dus ik moet nu tien kilo aankomen" zucht ik. " speciaal dieet en met het optreden kan ik niet dansen en zingen en mijn conditie is erg belaberd" leg ik kort uit. Ik bijt weer even op mijn lip " het spijt me dat. Ik jullie zolang geneeerd had, jullie zijn een leuk stel, en ik heb Liam met Dan via de webcam gesproken" ik glimlach zwak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Samen met Harry luisterde ik naar de woorden van Niall. De groene ogen van de jongen om wie ik zoveel gaf, straalde ook medeleven uit. " Door ehm, mijn problemen kreeg mijn hart niet alles wat hij nodig had en nu heb ik." Niall dacht weer na. " owja hartfalen. Dus ik moet nu tien kilo aankomen" zucht ik. " speciaal dieet en met het optreden kan ik niet dansen en zingen en mijn conditie is erg belaberd" legde hij kort uit. Het was dan ook Harry die deze keer het woord nam. Mede doordat ik niet uit mijn woorden kwam en hij er beter, ondanks het ook niet zonder moeite ging, beter uitkwam. 'Weet dat je er niet alleen voor zal staan. Wij zullen je helpen. Tenminste als je dat wilt? Het komt echt allemaal goed. Je hebt vrienden waar je op kunt rekenen.' Ik knikte instemmend, want hij haalde echt de woorden uit mijn mond. 'Het maak niet uit, Niall, maar doe het alsjeblieft niet nog een keer. En hoe gaat het met ze?' vroeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Ik glimlach even door de lieve woordenn van de jongens. Weet dat je er niet alleen voor zal staan. Wij zullen je helpen. Tenminste als je dat wilt? Het komt echt allemaal goed. Je hebt vrienden waar je op kunt rekenen.' Ik knikte instemmend, dat zou het makkelijker maken vior mij. 'Het maak niet uit, Niall, maar doe het alsjeblieft niet nog een keer. En hoe gaat het met ze?' v" met ze?" Niet begrijpend kijk ik ze aan. " Zayn zit hier ook en Perrie. justin zat hier ook en Mackenzie en Grant" mompel ik voor me uit starend. Mijn gedachtes sprongen van het een naar het ander en ik werd er gek door. " Alex is of was, ik weethet eigenlijk niet maar we hebben orf hadden wat" zeg ik zachtjes. Terwijl ik weer aan Alex denk stromen de tranen in mijn ogen en druk ik me weer tegen de jongens aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik keek van Niall naar Harry die tegenover me zat met ook zijn armen om de jongen voor me had geslagen. Zijn woorden daar was ik het helemaal mee eens. Zonder dat Niall het doorhad drukte ik kort mijn lippen tegen Harry zijn wang. Ik wilde hem niet nog meer van streek maken. 'Dan kan je op ons rekenen.' zei ik tegen hem toen hij instemmend knikte. De woorden van Harry lieten me ook even denken, maar snapte al snel waar hij naartoe wilde. ''Ik denk hoe het met Liam ging en dan is het ook weer duidelijk wie hier allemaal zitten.' Mijn blik wisselde van Niall naar de krullenbol en weer terug. Ik had echt geen idee wat er allemaal was gebeurd. 'Alex is hier voor je het weer, Niall en maak je geen zorgen. Waarschijnlijk voelt hij zich net zo als jou. Zo te horen kunnen jullie niet zonder elkaar.' zei ik en veegde zijn tranen weg. 'Het komt allemaal goed.' zei ik zacht en wiegde hem zacht heen en weer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Het boeide ne niets meer dat ik me zwak opsteldenen Louis me als een baby wiegde. " hij liep gewoon weg " zeg ik nog steeds iets ongelovig.
    Ik bedenk me dat ik de envlop met dieet op mijn bed heb liggen en ik zit er half op. Ik trek het onder mijn dikke kont vandaan en smijt het weg. Ik wou niets meer eten, alleen als Alex terug kwam. Ik kon niks zonder hem. De gedachte van eten maakte me misseijk. " hoe gaat het bij jullie," ik kijk ze in de hoop van afleiding en nietover mij en mijn problemen te hoe en oraten aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik vond het maar moeilijk om Niall zo te zien. Ik wilde hem zien lachen en dat hij zich gelukkig voelde. Niet dat hij hier gebroken in onze armen lag te huilen doordat zijn grote liefde weg was. Die moest bij hem zijn. 'Hij had het vast ook moeilijk, Nialler. Voor je het weet staat hij voor je neus.' zei ik zacht. Ik wist dat dit nooit goed kon gaan op het moment dat hij een envelop naar de andere kant van de kamer smeet. Alex moest echt terugkomen, wilde het goed komen met Niall. 'Met ons gaat het goed. Maar daar hebben we het niet over.' zei Harry en ik gaf hem zijn gelijk. Dat zou helemaal niet meewerken nu.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NiAll Horan

    Ik begin weer zacht te snikken. " ik wil niet aankomen. Ik ben al dik genoeg" snik ik moeilijk. Mijn tranen druppen tegen Lou zijn shirt waar donkere vlekken in verschijnen.. ' de dokter zei twnitg" ik wil niet" roep ik hard. , ik wil niet ik wil niet!" Schreeuw ik hopeloos

    Dei


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik wiegde Niall weer zacht heen en weer. Nog even en ik ging zelf ook nog huilen. Gewoon omdat ik het niet tegen kon om een van mijn vrienden zo te zien. 'Wie laat jou al deze kant en klare onzin geloven? Je bent helemaal niet dik.' zei ik zacht terwijl mijn hand door zijn haar ging. Uiteindelijk trok ik hem op mijn schoot, zodat ik hem makkelijker in een knuffel kon trekken. 'Rustig maar, Niall. Maar het is wel voor je eigen gezondheid. Maar denk er nog even niet over na. Word eerst maar rustig.' zei ik. Zacht begon ik een of ander bekend liedje te zingen waarna Harry zacht mee begon te zingen. Gewoon om te helpen en hem niet nog meer van streek te maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer