• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Niall Horan

    "Liever niet. Dan bevries ik misschien weer en kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen. Als je gewoon daar blijft kan ik zien vanaf hier wat er gebeurt en kan ik je instructies geven." I ik knik 'Is goed'ik plofte neer en draaide de laptop naar hem. 'Itunes, uploaden' herhaal ik kort. iK ga naar Itunes en upload hem. 'en dan ook al weer' grnnikend kijk ik hem aan. 'Ik vind dat je het best goed doet met je angst eigenlijk ' zeg ik zachtjes, bang dat ik hem kwets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik keek over zijn schouder mee van de andere kant van de kamer. "telefoon inpluggen en erop zetten." zei ik rusitg. Echt rustig was ik niet. Ik was nogsteeds heel nerveus, maar ik kon wel praten. Ik grinnekte sarcastisch bij zijn opmerking. "Dat lijkt maar zo." Mijn stem bibberde nogsteeds wat.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach en volg Zijn ibstructie. 'en dan??? Moet ik anders nog een stukje opschuiven?'ik kijk hem aan. Zijn ogen stonden nerveus. 'je laat het anders niet echt merken.'ik keek op mijjn horloge. 'ik moet over vijf minuten even weg omdat ik dan moet eten. Ik weet niet hoelang want ik weet niet wat ik krijg maar zou jij anders het verder willen afmaken? En je mag het filmpje best kijken als je wilt'ratel ik zenuwachtig voor dadelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    "Dan versturen via iMessage." zei ik snel. Ik schudde ook even mijn hoofd. Opschuiven zou ervoor zorgen dat hij dichterbij kwam en de deuropening versperde. Ik schudde mijn hoofd bij zijn voorstel. "Ga maar eten. Je kan het ook versturen als je eet." Ik haalde een hand door mijn haren en keek de kamer rond.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    'Dan versturen via iMessage' zegt hij snel en ik knik weer en kijk naar het scherm. "Ga maar eten. Je kan het ook versturen als je eet." Ik bijt moeilijk op mijn lip maar knik toch maar. 'Dankje Dan' fluister ik en ik sta met trilllende benen op. Ik klikte op verzenden en hoopte dat Alex het liedje snel zag. Ik liep naar de keuken en zag een briefje liggen. Op het briefje stond dat ze weg was en dat ik een boterham jam en een boterham pindakaas moest eten. Moeilijk slik ik en zie dat op het brood een dikke laag zat. Ik loop met het bord naar de eetkamer en ga zitten. Langzaam laat ik hem richting mijn mond gaan maar net voor hij er is stop ik. Ik kon dit niet! Ik was er nog niet klaar voor!. Mijn ogen vullen zich met tranen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol en nu?] miss kan Alex hem bellen door het filmpje]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik kijk even]


    Bowties were never Cooler

    [sgoed]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik kreeg een berichtje. Het was van Niall. Ik keek het filmpje. Dat was zo lief. Ik begon snel te typen. Hey schatje. Dat is echt super lief! Ik hou ook van jou. Ik ben trots op je dat je het gaat proberen. Je bent een held. X A. Ik verstuurde het en ging verder met waar ik mee bezig was.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Mijn mobiel maakt een geluidje en ik kijk.. Het was een sms, van Alex. Ik begin te glimlachen door zijn berichtje.
    En ik kijk weer naar de boterham. Uiteindelijk besloot ik voor de jam gaan, daar zat maar 1/3 deel calorieën in van de pindakaas. Ja dat wist ik allemaal uit mijn hoofd. Zuchtend eet ik met moeite een halve boterham en besluit de rest weg te gooien. Ik prop het onder papieren van de vuilnisbak zodat het niet opvalt en wandel terug. 'Het is gelukt hij is verstuurd en aangekomen' glimlach ik naar Dan. Ik begon me weer dik te voelen, de jam brandde in mijn buik. Lipbijtend loop ik naar de toiletten. Ik kon het nog niet, het was te veel. Toen ik aan het eten was viel het te doen, maar nu was er niemand die me tegen zou houden ofkunnen houden, niemand die me steunde, dus wat maakte het nog uit. Ik steek mijn vinger zo ver mogeiljk in mijn keel en geef ietswat luidruchtig over. Snel spoel ik door en was ik mijn handen. Daarna loop ik naar Dan. 'heb je kauwgom? of pepermuntjes?' vraag ik zacht en blijf op een afstand staan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik grijns als ik haar lippen in mijn nek voel en ik loop snel naar de Real Madrid bus. De deur gaat al snel open en de rest van het team joelt gelijk als ze Precilla zien. 'Cris, heb je nou weer iemand ontvoerd.' lacht Raphael en ik knik grijnzend. 'Altijd toch.' lach ik. Ik plof op een bank en kijk grijnzend om me heen..


    El Diablo.

    Precilla Watson
    Ik hoor gejoel als hij met me de bus in stapt. Hij gaat zitten en ik schuif op zijn schoot. "Wat nu, Chris? Dit is nou niet echt een feestje." Ik zie de jongens naar me turen. Ik sla mijn benen over elkaar. Ik kus hem weer en hoor wat meer gejoel.Het maakte me weinig uit. Ik wilde hem. That's it.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Weetje Justin, tegenwoordig ben ik eigenlijk helemaal niet meer bang voor de dood. Alleen scherpe dingen nog wel, maar dat gaat ook al wat beter' zei Mackenzie trots. Ongelovig keek ik haar aan. 'En dat vertel je me nu pas?' vroeg ik haar. Ik tilde Mackenzie op, en zette haar op het keukeneiland. 'Wacht heel evem' zei ik tegen haar, terwijl ik nog snel een hap van de Nutella nam. Met mijn ogen scande ik alle kastjes af, en trok ze open. Precies wat ik nodig had. Ik pakte een muffin, en begon te zoeken. Al snel had ik een muffin met een kaarsje erin. Het kaarsje stak ik aan met lucifers en voorzichtig liep ik weer naar Mackenzie. 'Een mini-taartje. Oftewel een gefeliciteerd-dat-je-over-de-angst-voor-de-dood-heen-bent-muffin!' zei ik blij, terwijl ik de brandende muffin in Mackenzie's handen duwde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik grinnik en kijk toe naar wat hij doet. Hij rateld wat en ik neem de muffin aan. " dankje biebs" ik blaas het kaarsje uit " nu mag ik een wens doen" lachend breek ik hem door midden en geef het een stukje. " kunnen we wat gaan doen, en nee niet skateboarden" lachend kmijk ik hem aan. Ik was nu zo vrolijk. " en Justin weet je wat de therapeut zei, dat als het zo doorgaat ik in een maand weg mag"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik zuchtte en gaf het uiteindelijk maar op. Ik zou vanacht wel een rustig plekje zoeken om te filmen. Ik pakte mijn spullen bij elkaar en liep terug naar de nu nog lege kamer. Ik borg alles veilig op en ging in het raam kozijn zitten om naar buiten te kijken. Toen Niall opeens binnen kwam schrok ik en dook ik weer in elkaar achter het bed. Toch ga ik al snel weer staan. "Mooi" zei ik zacht toen hij weer weg liep. Ik moest echt stoppen met in elkaar duiken. Ik hoorde hem kotsen. Ik beet op mijn lip. Ja, zo kon hij wel zeggen dat hij ging eten, zo hielp het toch niet. Hij kwam weer terug en vroeg om kauwgom of pepermuntjes. Ik schudde mijn hoofd. "Alleen maltesers." Daar was ik echt verslaaft aan. Pepermunt of kauwgom niet.


    Bowties were never Cooler