• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Niall horan

    " alleen maltesers" mompelt hij en ik knik. Ik loop naarde badkamer en poets snel mijn tanden. Daarna ga ik in bed liggen en wikkel de deke s om me heen.
    " heb jij broertjes of ujes?" Ik kijk Dan even aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik stortte me op het stukje muffin, en at hem op. 'Skateboarden is leuk! Het moet in je bloed zitten, je moet het skateboard zijn' zei ik als een goeroe. Grijnzend keek ik Mackenzie aan. Mijn grijns verdween als sneeuw voor de zon. 'In één maand?' vroeg ik. 'Maar dan zit ik hier nog. En dan ben jij al weg' mompelde ik. Ik moest wel héél erg vooruit gaan als ik binnen een maand weg wilde. 'Niet weggaan' mompelde ik. Maar mijn grijns kwam er alweer. 'Wij gaan sporten!' riep ik uit. 'Kleedt je om, en ga dan meteen naar de sportzaal, of je nou wilt of niet' zei ik tegen haar. Ik rende de keuken uit, maar stak al snel mijn hoofd om de hoek. 'Oh ja, het is uit met Selena' zei ik nog snel. Daarna rende ik naar mijn kamer, en zocht wat uit. Ach, enkel een joggingbroek was ook goed. Ik trok het shirt over mijn hoofd, schopte mijn schoenen uit, trok mijn broek uit en pakte een joggingbroek die ik aantrok. Uit mijn koffer die ik nog altijd niet uit had gepakt, haalde ik de witte Supra's. Die trok ik aan en vervolgens rende ik naar de sportzaal. Mijn ogen gleden langs de apparaten. Goede kwaliteit. Bij de gewichten knikte ik even, mijn favoriete onderdeel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik grinnik " het zit niet echt in mijn bloed, ik kijk hem aan en knuffel hem. " als ik eerder weg mag kom ik je minstens vier keer per week opzoeken" glimlach ik. Ik knik vrolijk. " owja het is uit met Selena" ik kijk hem verbaasd aan " waarom?" Vraag ik hem maar hij was al weg. Ik loop naar mijn kamer en pak een zwart voetbal broekje met een gekleurd topje. Mijn haren doe ik in een lange staart" daarna loop ik naar de sportzaal " waar starten we mee?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Met de loopband!' riep ik uit. Als je dan viel, dan werd het nog leuk ook. Ik trok Mackenzie mee naar de twee loopbanden en ging er zelf op één staan. Van het heen en weer rennen op het podium kreeg je een goede conditie. Ik stelde hem eerst op lopen in, daarna op joggen en na nauwelijks een minuut was ik aan het sprinten. Toen ik even niet oplette en mijn voeten verkeerd zette, viel ik waardoor ik binnen een seconden pijnlijk op de grond lag. 'Auw' mompelde ik. Snel stond ik op en zette ik de loopband op joggen. 'Dit is wel even goed zo' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Lachend zet ik hem op joggen, ik hadeen goede conditie omdat ik meestal twee keer per week ging joggen.
    Ik begin hard te lavhen als Justin valt en grinnik weer " gaat het" zeg ik lachend en zet de mijne daarna op stop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Lach me niet uit, dat kwam door die stomme loopband' zei ik met een trieste ondertoon in mijn stem. Ik zette de mijne ook stop, waardoor ik bijna wéér viel omdat ie in één keer stilstond. 'Pf, wat een stom ding' mompelde ik. 'Wij gaan gewichtheffen!' zei ik grijnzend. Alweer trok ik Mackenzie mee, deze keer naar de gewichten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik begin weer te lachen " wij gaan gewichtheffen" zegt hij en trekt me mee.
    Nog steeds lachend volg ik hem. " af en toe ben jij echt een kneus" grijns ik en oor he,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sylvesti -> Llamarmy


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    "Wat nu, Chris? Dit is nou niet echt een feestje." zegt ze en ik grinnik. 'Geduld, het word nog leuk.' knipoog ik. Ik zoen haar even terug en verplaats mijn lippen naar haar nek. 'Cris toch... Vrouwtje in Spanje en jij loopt hier te rotzooien.' grinnikt Ramos. Ik stop even en draai mijn hoofd een beetje naar hem toe. 'Alsof ik dit nooit doe, en jij moet het trouwens zeggen... jij hebt een huwelijk van 6 jaar en liep ook te rotzooien twee weken geleden.' grijns ik. 'I will shut up.' lacht Ramos en ik knik lichtjes voor ik haar weer zoen..


    El Diablo.

    (kom je met perrie)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik grinnekte en kuste hem kort terug voor ik mijn hoofd wat naar achter legde toen hij zijn lippen in mijn nek plaatste. Ik luisterde naar de jongens. Ik was een flirt. Nou en. Als hij terug zou gaan naar Spanje zou ik hem toch nooit meer zien. Hier in LA maakte het toch niet uit. Ik plant mijn lippen weer op de zijnen. Ik vlocht mijn vingers in zijn haar en zette mijn knieën naast zijn heupen en schoof dichter tegen hem aan


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    Ik zoen haar een tikkeltje ruw terug en laat mijn handen over haar billen glijden. Ik bijt grijnzend op haar lip en verplaats mijn lippen weer naar haar nek. Ik plaats wat kusjes en zak af naar haar sleutelbeen. Ik bijt zachtjes en zuig even. Ik kijk haar met een grijns aan en streel over haar heupen..


    El Diablo.

    [Blog --> Luminoase]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Precilla Watson
    Ik grijnsde tegen zijn lippen toen ik zijn handen op mijn kont voelde en beet op zijn onderlip. Dat hij me ruw zoende en terug in mijn lip beet. Ik legde mijn hoofd wat opzij toen ik zijn lippen voelde afzaken en ik kreunde zacht bij zijn tanden bij mijn sleutelbeen. Ik hoorde de andere teamleden lachen. Ik opende mijn ogen en keek ze aan. "Gaan jullie maar zelf iemand vinden waarmee je kan rotzooien." beet ik ze toe voor ik mijn heupen wat tegen die van Chris schuurde.

    Dan Howell
    Ik keek naar hem. "Jup, een broertje." Ik haalde een hand door mijn haren. "Jij?" Ik trok mijn llamamuts van onder mijn bed en zette die op mijn hoofd.


    Bowties were never Cooler

    Niall Boran

    :-'jup een broertje jij?' ik glimlach even. 'een broer Greg'vertel ik hen 'heb jij het niet koud?:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan