Justin Drew Bieber
Ik stortte me op het stukje muffin, en at hem op. 'Skateboarden is leuk! Het moet in je bloed zitten, je moet het skateboard zijn' zei ik als een goeroe. Grijnzend keek ik Mackenzie aan. Mijn grijns verdween als sneeuw voor de zon. 'In één maand?' vroeg ik. 'Maar dan zit ik hier nog. En dan ben jij al weg' mompelde ik. Ik moest wel héél erg vooruit gaan als ik binnen een maand weg wilde. 'Niet weggaan' mompelde ik. Maar mijn grijns kwam er alweer. 'Wij gaan sporten!' riep ik uit. 'Kleedt je om, en ga dan meteen naar de sportzaal, of je nou wilt of niet' zei ik tegen haar. Ik rende de keuken uit, maar stak al snel mijn hoofd om de hoek. 'Oh ja, het is uit met Selena' zei ik nog snel. Daarna rende ik naar mijn kamer, en zocht wat uit. Ach, enkel een joggingbroek was ook goed. Ik trok het shirt over mijn hoofd, schopte mijn schoenen uit, trok mijn broek uit en pakte een joggingbroek die ik aantrok. Uit mijn koffer die ik nog altijd niet uit had gepakt, haalde ik de witte Supra's. Die trok ik aan en vervolgens rende ik naar de sportzaal. Mijn ogen gleden langs de apparaten. Goede kwaliteit. Bij de gewichten knikte ik even, mijn favoriete onderdeel.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."