• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    NIall Horan.

    Ik kijk op als ik hem hoor weg gaan. En weer goed bezig Niall, je jaagde iedereen al gelijk weg. HIj dacht dat ik een een of andere psychopaat was en dat was ik trouwens ook eigenlijk. Ik stond op en liep op mijn gemakje naar de muziekkamer. Ik besloot een filmpje op te nemen voor Alex. Ik had al snel uitgevogeld hoe mijn acoustisch nummer eruit kwam te zien. Ik start de noten van If You Could See Me Now van The Script. Toen ik klaar was keek ik naar de camera en beelde in dat het Alex was. 'Ik hou van je Alex, en ooit als ik hier uit ben gaan we samen worden en heel gelukkig zijn. Ik heb afgesproken met de begleider dat ik uit mezelf alles ga eten. Ik beloof dat ik mijn best doe. En volgens mij ben ik al aangekomen maar ik kan me nergens wegen.' zeg ik zacht met tranen in mijn ogen. Ik stroop mijn mouwen van de vesten open vergeet de zacht bloedende snee die daar zit. 'Denk niet dat ik je ooit laat gaan of je zou vergeten. J-je bent mijn leven, mijn liefde mijn alles. En ik hoop dat je gelukkig word en bent buiten hier maar hopelijk kom je nog eens langs' fluister ik. 'Ik hou van je' Daarna zet ik de camera uit en ga op zoek naar Dan. Als ik hem vind blijf ik op een afstandje staan 'Dan wil je me helpen?' IK kijk hem aan 'IK heb net een filmpje gemaakt en ik wil hem verzenden naar mijn vriendjej' zeg ik zachtjes 'ik weet alleen niet hoe dat moet'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    Ik zucjt opgelucht als hij het laat gaan. Na een poosje besef ik dat hij me allee maar wolt helpen ondanks zijn problemen. :sorry Dan. Ik weet nietwaar ik last vam heb. Ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten en ik krijg syreds meerbhet geboel dat Alex me gedumpt heefr' zuchr ik zachhes. Ik had het nj vast verpest.

    Mackenzi Foy

    Ik glimlach als de hoofdijn weg is en hij begint te neurien. Daarna zegt hij dat ik op zijn zusje lijk en glimlach. Uk schud snel mijn hoofd 'de hoofdpijn us weg wil je alsjeblieft blijven'smekend kijk ik hem aan en zet mijn grote bruine ogen in puppy igen. Daarna schuif ik wat op en zeg dat hij naast me moet komen. 'ik denk dat ik griep heb ik heb het telkens ook warm en kous' vertsl ik hem.


    Justin Drew Bieber

    Lachend plofte ik naast haar op het bed. 'Goed, ik ga niet weg' grinnikte ik. Gelijk knikte ik instemmend. 'Dan moet je gewoon in bed blijven, en volgende week is het wel weg' zei ik tegen Mackenzie. Grijnzend keek ik haar aan. 'En dat moet ook wel, om het is waar. Volgende week geef ik hier in Londen een concert, want ik mag weer optreden. Natuurlijk krijg ik hier nog wel therapie en mag ik niet overal heen vliegen, maar het gaat langzaam op weg' zei ik blij. 'Kom jij ook mee kijken? Dat móét wel. Dan kun je een Believe concert zien. Kom je ook? Alsjeblieft?' smeekte ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Faal van me maar biebdel was fout moest biebsel

    Mackenzie

    Ik begin te gniffelen en knik. 'ik voel me vereeed'glimlach ik en nesyek me tegen Justin aan. 'je bent een schat maar wie haalt mijn eten. No way dqt ik mijn eten zelf haal' het laatste zei ik nep arrogant. Lachend glimlach ik en grijns


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Yay! Ze komt, ze komt!' Ik maakte een klein vreugdedansje en glimlachte vrolijk. Ik trok één wenkbrauw op toen ze vroeg wie haar eten ging halen. 'Nou, aangezien ik geen dienstmeisje ben, moet je het toch echt zelf gaan halen' knikte ik quasi-triest. 'Maar ik heb trouwens wel honger na die vlucht. Ik neem niks voor jou mee, dus je zult toch echt moeten opstaan' Ik gaf Mackenzie een schouderklopje en sprong op. Net wilde ik nog alles voor haar pakken, en nu niet meer. Ach ja, ik was gewoon een klein kind. Overdreven vrolijk huppelde ik de kamer uit, naar de keuken. Daar zocht ik alles af, en pakte uiteindelijk een broodje die ik opensneed. Al snel had ik een pot nutella gevonden en grijnsde. Op dit moment zat ik in mijn nutella fase. Eigenlijk al vier jaar, maar daar lette niemand op. Grijnzend smeerde ik nutella op het broodje en keek er goedkeurend naar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik glimlach door zijn knderlijk gedrag en langzaam kom ik overeins. Mijn haren zaten in een visgraat vlecht. Mijn pyjama bestond uit een sweater en een pyjamabroek en ik stapte in mijn sloffen. Ietswat duizelig stap ik omhoog en slof naar de keuken waar ik Justin met een pot Nutella aantref. Giechelend pak ik een cracker en doe daar komkommer en kaas op. Genierend neem ik een hapje. 'je bent lief Justin. Net als Grant. Jullie zijn mujn twee grote broers. Geloof me Grant is een schat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Net toen ik het broodje op had, had ik een lepel gepakt en zat ik uit de pot nutella te eten. 'Wat? Het is echt heerlijk' mompelde ik, en ik had zo'n vermoedde dat ik die pot het komende uur niet meer weg zou zetten tot dat ik hem helemaal uitgelepeld had. 'Je bent lief Justin. Net als Grant. Jullie zijn mijn twee grote broers. Geloof me Grant is een schat' vertelde Mackenzie. 'Ik wil hem best ontmoeten. Alhoewel ik het, als ik hieruit ben, natuurlijk druk heb met de meest beroemdste persoon ter wereld zijn, en een tieneridool te zijn. Natuurlijk ben ik jou dan allang weer vergeten' speelde ik overdreven. 'Nee, nee. Ik zou hem graag willen ontmoeten' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Prulend kijk ik hem aan. " en ik word de bekendste actrice en model van de hele wereld " lach ik met mijn tong buiten mijn mond
    Ik glimlach en knuffel hem " nee je bent de liefste en daarbij wil ik je niet kwijt. Mjn broertje vind je helemaal gangster op zijn manier" grinnik ik en plof op zijn schoot. " ene je regelt toch wel vip kaarten voor me. Ik wil je handje vast houden. Msschien kun je Niall ook mee nemen. Hij is o een grote fan. Ik weet zeker dat hij dan heel blij is" stel ik hem voor en glimlach lief. Daarna druk ik een zoen op zijn wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Jullie krijgen backstage pasjes, jullie worden VIP, natuurlijk de beste plaatsen. Een meet and greet hoeft denk ik niet, hè?' lachte ik. Ik had al een paar plannen in mijn hoofd, die ik zeker zou uitvoeren. 'En het is al over een week. Dat betekent dus dat ik dadelijk mama Jan moet bellen, en afspraken ga maken met Scooter en Ryan' zuchtte ik. Met Ryan was het echt leuk, en volgende week zou ik hem zeker voorstellen aan iedereen. Iedereen kon het met Ryan vinden. Mama Jan was wat minder, want vanwege dat ze zo overbezorgd was, moest ik zeker weer me stil houden en deze week niet gaan schreeuwen. In ieder geval niet zoals de dagen vòòr MSG. Ik denk zo dat alle zangcoaches enkel zeiden dat ik rustig aan moest doen. Daarom vond ik mama Jan dan ook fantastisch. Ze wilde dat me niks overkwam. En Scooter.. Tja, dat werd ruzie, zeker weten. Aangezien hij van bijna niets weet wat ik allemaal wil doen, en het niet zal accepteren. Uit mijn dagdroom opwekkend, keek ik weer naar Mackenzie. 'Echt waar, dit concert wordt zoveel beter dan alle anderen' beloofde ik haar.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 23:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie FOy

    llie krijgen backstage pasjes, jullie worden VIP, natuurlijk de beste plaatsen. Een meet and greet hoeft denk ik niet, hè?' ik begin te glimlachen 'dan word het echt geweldig. Aan de ene kant hoop ik echt dat je snel beter bent, want ik gun je jou plek echt heel erg maar aan de andere kant dan heb ik jou hier niet meer. En met Grant gaat het ook al beter dusja.' zucht ik zachtjes.'Echt waar, dit concert wordt zoveel beter dan alle anderen' ik glimlach even. 'Weetje Justin, tegenwoordig ben ik eigenlijk helemaal neit meer bang voor de dood. Alleen scherpe dingen nog wel, maar dat gaat ook al wat beter' vertel ik hem toch wel trots. Dan kon je wel zeggen dat een meisje van dertien nog een heel leven voor zich had. Maar als je dreigbrieven kreeg en er mensen om je heen doodgaan terwijl zij ook een leven voo rje hebben, ja dan raak je bang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik was net klaar met de derde scene opnemen toen ik op schrok van Niall's stem. Ik draaide me om en keek hem angstig aan. Zijn vraag deed me een beetje oplichten. "Wil je het naar hem sturen via iMessenger, email of twitter?" vroeg ik zacht. Elk ding zorgde voor aneere problemen en aneere mogelijkheden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'Imessage' glimlach ik naar hem. 'je hebt iets bekends en ik weer nier waar van. Doe je soms ieys met tv?' nieuwsgierig kijk ik hem Aan. "dankje dat je wilt helpen"bedank ik hem alvast

    Kort kga folderen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'Ik ben trots op je, lief." hoorde ik opeens in mijn oor en met een brede grijns draai ik om. 'Ofcourse.' grijns ik en knipoog. Ik volg het hele gebeuren met Niall en zucht even. Mijn grijns wordt weer breder als hij weg gaat. 'En jij gaat lekker mee feesten met ons.' grijns ik en gooi haar over mijn schouder. Lachend loop ik naar buiten richting de stad...


    El Diablo.

    Dan Howell
    Ik drukte mijn camera uit en knikte. "Downloaden in iTunes, uploaden op je telefoon en versturen. Wel zorgen dat het op m4a staat. Anders doet die het niet." zei ik rustig. Vaak ging het wel lastig, omdat iTunes nog wel eens weigerde. Ik keek op toen hij het over de tv had. "Nee, maar ik heb samen met mijn vriend Phil een zondag avond show op BBC radio en we hebben volgens mij One Direction ook wel eens geintervieuwt. Ook ben ik een vrij bekende youtuber." Ik vond het altijd heel erg als het leek of ik aan het opscheppen was.

    Precilla Watson
    Ik grijnsde en liet me rustig door hem wegdragen. Mijn korte rokje wapperde nog wat verder omhoog. Ik vond het niet erg. Chris mocht mij zo in mijn vrije tijd zien: In een kort rokje en een topje met hoge hakken. Ik was vrij. What the hell! Ik kuste Chris in zijn nek terwijl hij liep en zoog zacht op het plekje om hem een zuigzoen te geven.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Downloaden in iTunes, uploaden op je telefoon en versturen. Wel zorgen dat het op m4a staat. Anders doet die het niet." ik knik dankbaar."Nee, maar ik heb samen met mijn vriend Phil een zondag avond show op BBC radio en we hebben volgens mij One Direction ook wel eens geintervieuwt. Ook ben ik een vrij bekende youtuber."ik glimlach en denk even na. 'Het zou best kunnen maar ik weet het niet.' 'wacht even ik doe het hier voor als ik het niet snap.' Ik pak mijn laptop en loop weer terug. 'ehm mag ik naast je zitten of krijg je dan last van je angst?' vraag ik zachtjes. Misschien klonk het raar maar ik vond dat ik daar rekening mee moest houden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik beet op mijn lip toen hij vroeg of hij naast me mocht zitten. "Liever niet. Dan bevries ik misschien weer en kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen. Als je gewoon daar blijft kan ik zien vanaf hier wat er gebeurt en kan ik je instructies geven." Ik haalde een hand door mijn haren en trok maar het shirt onder mijn shirt vandaan. Ik was misschien iets te comfortabel met een voorgevel dan een jongen zou moeten zijn.


    Bowties were never Cooler