Justin Drew Bieber
'Jullie krijgen backstage pasjes, jullie worden VIP, natuurlijk de beste plaatsen. Een meet and greet hoeft denk ik niet, hè?' lachte ik. Ik had al een paar plannen in mijn hoofd, die ik zeker zou uitvoeren. 'En het is al over een week. Dat betekent dus dat ik dadelijk mama Jan moet bellen, en afspraken ga maken met Scooter en Ryan' zuchtte ik. Met Ryan was het echt leuk, en volgende week zou ik hem zeker voorstellen aan iedereen. Iedereen kon het met Ryan vinden. Mama Jan was wat minder, want vanwege dat ze zo overbezorgd was, moest ik zeker weer me stil houden en deze week niet gaan schreeuwen. In ieder geval niet zoals de dagen vòòr MSG. Ik denk zo dat alle zangcoaches enkel zeiden dat ik rustig aan moest doen. Daarom vond ik mama Jan dan ook fantastisch. Ze wilde dat me niks overkwam. En Scooter.. Tja, dat werd ruzie, zeker weten. Aangezien hij van bijna niets weet wat ik allemaal wil doen, en het niet zal accepteren. Uit mijn dagdroom opwekkend, keek ik weer naar Mackenzie. 'Echt waar, dit concert wordt zoveel beter dan alle anderen' beloofde ik haar.
[ bericht aangepast op 26 april 2013 - 23:53 ]
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."