• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Ikzelf kwam niet met depil maar we schoonouders dachten dat ik aan de pil moest haha. Ik ben ook 15 en mijn moeder vond het geen probleem.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Odina schreef:
    (...)
    Voor tegen verkrachters. Je weet maar nooit.. en je wilt nog niet zwanger worden ;3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nou toen ik aan mijn moeder vroeg of ik aan de pil mocht wist ze meteen waarom. :Y) Maar het mocht niet haha. Toen heb ik het later weer gevraagd en toen mocht het ineens wel want ik moest het wel veilig doen. Maar ze wou wel dat ik met de pil ging stoppen toen het uitging met mijn ex, maar ik heb gezegd dat ik het ideaal vond dat ik precies weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden. En dat vond ze een goeie reden. :'D Dus als ik jou was zou ik gewoon eerlijk zijn, je moeder is ook jong geweest haha.


    -

    Mijn ouders hebben -Goddank- nooit moeilijk gedaan over de pil. Als je haar niet om krijgt met de ongesteldheids redenen, dan zou ik gewoon eerlijk zeggen dat je seks hebt en niet zwanger wilt worden. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ben ik blij dat mijn moeder zelf zei: 'Nu gaan we naar de dokter, want jij moet de pil.'
    Ik was nog meer net samen met mijn vriend, maar we hadden voordien al gepland dat we samen naar een festival gingen en ik bij hem in de tent ging slapen, dus die zag het al helemaal voor haar. Dus ik heb nooit die moeilijkheid gehad om het te vragen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 11:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoe duur kost de pil eig?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ForestGirl schreef:
    Hoe duur kost de pil eig?


    Tot je 18de is het gratis. Daarna ligt het eraan of je zorgverzekering het vergoed, maar anders kost het rond de 8 euro per 3 maanden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Tot je 18de is het gratis. Daarna ligt het eraan of je zorgverzekering het vergoed, maar anders kost het rond de 8 euro per 3 maanden.
    Bij ons is het tot je 24ste of 25ste Blijkbaar 21 (fuck >< ) , weet het nu even niet vanbuiten, maar het hangt wel van de pil af. Zo is Yasmine niet gratis.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 11:49 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Bij ons is het tot je 24ste of 25ste Blijkbaar 21 (fuck >< ) , weet het nu even niet vanbuiten, maar het hangt wel van de pil af. Zo is Yasmine niet gratis.


    Maar Yasmine is ook geen gewone pil. Die is trouwens heel erg af te raden want op langere termijn is het best slecht voor je en kan je allerlei kwalen krijgen. In Nederland was het trouwens ook altijd 21, maar ze hebben het verlaagt vorig jaar.


    Your make-up is terrible

    Errin schreef:
    (...)Bij ons is het tot je 24ste of 25ste Blijkbaar 21 (fuck >< ) , weet het nu even niet vanbuiten, maar het hangt wel van de pil af. Zo is Yasmine niet gratis.

    Wat Nikki zegt, Yasmin is een bijzondere pil. Ik ben 19, heb de meest "regular" pil, maar die van mij wordt gewoon vergoedt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 12:01 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Wat Nikki zegt, Yasmin is een bijzondere pil. Ik ben 19, heb de meest "regular" pil, maar die van mij wordt gewoon vergoedt.


    Jua, die van mij ook, maar ik heb dan ook een iets duurdere verzekering. Lekker merkloos, goedkoop haha. Volgens mij krijg ik wel elke keer dat ik ga een ander 'merk'. Ik heb er sinds 5 jaar nu al 4 gehad, omdat de zorgverzekering steeds wisselt van merk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jua, die van mij ook, maar ik heb dan ook een iets duurdere verzekering. Lekker merkloos, goedkoop haha. Volgens mij krijg ik wel elke keer dat ik ga een ander 'merk'. Ik heb er sinds 5 jaar nu al 4 gehad, omdat de zorgverzekering steeds wisselt van merk.

    Oh ja? Merk je dan geen vage bijwerkingen ofzo?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh ja? Merk je dan geen vage bijwerkingen ofzo?


    Nee, de inhoud is toch hetzelfde. Het enige dat anders kan zijn is de vulstof die ze gebruiken haha.


    Your make-up is terrible

    De pil moet je toch elke dag slikken?

    just asking


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, de inhoud is toch hetzelfde. Het enige dat anders kan zijn is de vulstof die ze gebruiken haha.

    Oh ja, of course. - - ' *faal*.


    ars moriendi