• Zware verveling heerst nu de proefwerkweek voorbij is, dus ik wil jullie graag helpen met het maken van covers ;3
    Ik heb zo snel even geen voorbeeld, maar je hoeft ze natuurlijk niet te gebruiken als je ze niet mooi vind.

    Ik zet wel even in het topic welke ik gemaakt heb + jouw naam natuurlijk.

    x' Ergens in de hoek van het plaatje zet ik 'Swizzle', maar dat is doorzichtig en niet groot.
    x' Je moet wel precies (!) zeggen wat voor plaatjes je wilt. Het liefst heb ik natuurlijk dat je zelf plaatjes instuurt.

    Lijstje
    Naam:
    Story:
    Plaatjes (min. 2):
    Tekst + Lettertype:
    Extra:

    Al af:
    xSunshineee url=http://i47.tinypic.com/212ij3m.png]x[/url
    TeamSterek url=http://i45.tinypic.com/2yn2c81.png]x[/url
    Bieberen url=http://i46.tinypic.com/2s6ndch.png]x[/url
    Lexonice url=http://i49.tinypic.com/311rwpe.png]x[/url

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:19 ]

    Hier heb ik een voorbeeld, de cover van mijn story... Mijn naam (rechts onderin) komt er bij jullie wat kleiner op te staan, maar aangezien dit mijn story is is hij wat groten :')

    -> Topic verplaatst.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Iemand please? :')

    Ik wil wel een cover aangezien de mijne niet meer te zien is.
    Titel: You've been my only friend
    Foto's: Deze & één van Zayn Malik


    16 - 09 - '17

    Ik zou ook graag een cover willen, maar ik zit nu op mijn iPod dus ik ksn geen linkjes zetten. Ik kan wel een beschrijving geven en anders ga ik morgen even op foto jacht
    Titel: waar bananen rood zijn
    Foto: (als je ze wilt opzoeken en anders komen die later pas ) een 18 jarige jongen met zwart haar en donkere ogen. Ongeveer net zo oud meisje maar het maakt niet uit hoe ze eruit ziet zolang ze maar krullen heeft


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Ik zou ook graag een cover willen, maar ik zit nu op mijn iPod dus ik ksn geen linkjes zetten. Ik kan wel een beschrijving geven en anders ga ik morgen even op foto jacht
    Titel: waar bananen rood zijn
    Foto: (als je ze wilt opzoeken en anders komen die later pas ) een 18 jarige jongen met zwart haar en donkere ogen. Ongeveer net zo oud meisje maar het maakt niet uit hoe ze eruit ziet zolang ze maar krullen heeft
    Sorry, ik vind het nog een beetje te uitgebreid. Ik zou niet weten wat ik moet gebruiken =$

    Nog meer mensen? ;3

    Ik heb even een lijstje gemaakt (:

    Naam: Tragically
    Story: Wolfs cry
    Plaatjes (min. 2): Deze & deze(maar dan zonder mtv tekenen alsjeblieft)
    Tekst + Lettertype: Iets sierlijks, maar wel dat je de letters nog kunt lezen.
    Extra: -


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Naam: Bieberen [bedoel je m'n username?]
    Story: You told me you'd never fall in love - Justin Bieber
    Plaatjes (min. 2) Achtergrond, 1,2.
    Tekst + Lettertype: sierlijk, maar nog leesbaar. Het liefst in het wit, tenzij je een andere kleur beter vind passen qua achtergrond ofzo.
    Extra: je username mag op een plek waar je m het minste ziet, en het liefst in het zwart (:

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 16:58 ]

    Naam: ... Lexonice (Ik denk dat je mijn username bedoelt, net zoals Bieberen..)
    Story: Chatting, dating and stalking
    Plaatjes (min. 2): Klik, klik ^^.
    Tekst + Lettertype: ''Chatting, dating'' mag wat vlakbij de 2e foto staan. ''and stalking'' mag daaronder (: Het liefst schuin gedrukt en niet al te sierlijk. Je moet 'm nog kunnen lezen.
    Extra: Je kunt, als de cover af is, dat in dit topic plaatsen, maar het liefst wil ik dat dat in een Privé Bericht gebeurt. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Bedankt bedankt!! ^^
    Ik ga ze morgen allemaal maken! Sorry vandaag geen tijd =$

    Swizzle schreef:
    Bedankt bedankt!! ^^
    Ik ga ze morgen allemaal maken! Sorry vandaag geen tijd =$


    Whee :c Nouja, ik kan wachten.


    Some people are art and do art at the same time

    Nieuwe aanvraagjes? ;3

    Naam: Ik wil mijn username er niet op hebben.
    Story: Unconditional love
    Plaatjes:
    Het meisje: 1, 2, 3 of 4. Kies zelf degene uit waar je het beste mee werkt.
    De jongen; 1. Perse deze foto.
    De achtergrond.
    Tekst + Lettertype: De tekst is "Unconditional love" en graag hetzelfde lettertype als dat je gebruikt hebt voor de cover van Bieberen.
    Extra: Graag een verticale cover. En graag wat pastelachtige kleuren.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:32 ]


    Chaos is a ladder.