• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Ik neem mijn pil altijd in als ik mijn tanden ga poetsen... en tja, die poets ik in principe elke dag :p haha.

    Maar een prikpil lijkt mij ook wel handig hoor.. maar ben gewoon heel bang voor naalden enzo :p Ik moest vroeger altijd de griepprik halen, dat was altijd een hel xD.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:12 ]

    De prikpil en de pil zijn inderdaad even betrouwbaar.
    Alleen als je de prikpil neemt hof je alleen maar je afspraak bij de dokter te onthouden. Gebruik je alleen de pil als anticonceptie MOET je hem elke dag rond hetzelfde tijdstip innemen en dat kun je sneller vergeten dan je afspraak bij de dokter. Als je de pil al een dag bent vergeten, ben je meteen voor 5 tot 7 dagen niet meer beschermt tegen zwangerschap.
    Maar aan de prikpil zitten inderdaad meer bijwerkingen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:13 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    geen :D (A)

    Junns schreef:
    De prikpil en de pil zijn inderdaad even betrouwbaar.
    Alleen als je de prikpil neemt hof je alleen maar je afspraak bij de dokter te onthouden. Gebruik je alleen de pil als anticonceptie MOET je hem elke dag rond hetzelfde tijdstip innemen en dat kun je sneller vergeten dan je afspraak bij de dokter. Als je de pil al een dag bent vergeten, ben je meteen voor 5 tot 7 dagen niet meer beschermt tegen zwangerschap.
    Maar aan de prikpil zitten inderdaad meer bijwerkingen.


    Dat is niet helemaal waar. Je hoeft hem niet elke dag rond hetzelfde tijdstip in te nemen, als jij zin hebt om hem 3 uur later in te nemen is het best. Een dag vergeten is trouwens niet meer onbeschermd, omdat de pil zoveel dingen doet in je lichaam dat het nog allerlei back-up heeft. Ten eerste de eisprong. Een eierstok heeft minstens 2 dagen nodig om 'wakker' te worden uit de slaap waarin de pil hem houd, dus als je hem 1 dag vergeet is het niet zo erg. Ten tweede het slijmvlies van je baarmoeder, door de pil heb je dat veel minder en als je eicel toch springt en bevrucht word, heb je een hele kleine kans dat hij zich alsnog in de wand nestelt. Daarbij de slijmprop die zich vormt aan je baarmoederhals, waardoor zaadcellen er sowieso moeilijker doorheen komen en al een kleine kans hebben om überhaupt in je baarmoeder te komen.
    Dan dat gebazel van: 'Mijn moeder werd zwanger door de pil heen' bedenk dan even dat het zoveel jaar geleden was en de pil toen nog niet zo effectief was als nu, al die extra dingen had het gewoon nog niet.


    Your make-up is terrible

    Patholoog schreef:
    Welk anticonceptiemiddel gebruiken jullie eigenlijk allemaal?


    Het natuurlijke nog-niet-ongesteld-zijn :')

    Geen dus


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Zelfs voor vergeetachtige mensen (including me) is onthouden dat je je pil moet nemen niet zo moeilijk, hoor. Je moet gewoon trucjes bedenken. Ik gebruik m'n gsm als wekker en leg deze dus op mijn doosje, zo word ik er sowieso mee geconfronteerd. Ik ken ook mensen die het in de koelkast leggen, omdat ze het daar steeds zien. :-)


    Has no one told you she's not breathing?

    Het nemen van de pil is echt een automatisme voor me geworden, omdat het het eerste is wat ik doe wanneer ik wakker word.


    You are beautiful, you are love.

    Wat ben ik blij dat ik een jongen ben *O* Als ik al moet beschermen pak ik gewoon een simpele condoom, klaar. Ik hoef nergens aan te denken (behalve die condoom dan).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Wat ben ik blij dat ik een jongen ben *O* Als ik al moet beschermen pak ik gewoon een simpele condoom, klaar. Ik hoef nergens aan te denken (behalve die condoom dan).


    Soms zou ik ook wel eens een jongen willen zijn. Maar ja, meisje zijn heeft ook voordelen, denk ik.


    Physics is awesome

    Doe mij maar gewoon de pil. Zelfs al heb ik nu geen vriend. Ik vind het gewoon fijn om te bepalen wanneer ik ongesteld word.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Eyes schreef:
    (...)

    Soms zou ik ook wel eens een jongen willen zijn. Maar ja, meisje zijn heeft ook voordelen, denk ik.


    Exactly my thoughts c:


    26 - 02 - '16

    Patholoog schreef:
    Welk anticonceptiemiddel gebruiken jullie eigenlijk allemaal?


    Ik heb een spiraaltje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    (...)

    Ik heb een spiraaltje.


    Doet dat niet vreselijk veel pijn?


    26 - 02 - '16

    Dat ligt er een beetje aan, bij de eerste keer plaatsen heb ik er best veel last van gehad, maar toen ik voor de tweede keer plaatsen ging heb ik nergens last van gehad.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eyes schreef:
    (...)

    Soms zou ik ook wel eens een jongen willen zijn. Maar ja, meisje zijn heeft ook voordelen, denk ik.

    Ach, ik wil ook wel eens proberen hoe het is om een meisje te zijn. Maar als ik moet kiezen blijf ik toch liever een jongen. Ik wil al die maandelijkse problemen niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.