• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Roche --> Milena.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lol ik dacht dus dat ik mijn moeder zover had gekregen dat ik de pil mocht, krijg ik hem nu dus alleen een maandje 'tijdelijk' zodat ik niet ongesteld word op vakantie >.< Nu weet ik niets meer wat ik als reden kan gebruiken want mijn moeder is er heilig van overtuigd dat ik nog maagd ben. FML :')

    ^
    Om onregelmatigheid in menstruatie te reguleren is een goeie reden :]. En om te voorkomen dat je zwanger wordt *awesome face*


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    ^
    Om onregelmatigheid in menstruatie te reguleren is een goeie reden :]. En om te voorkomen dat je zwanger wordt *awesome face*


    Ik word altijd rond dezelfde datum ongesteld en dat weet mijn moeder dus dat gaat 'm niet worden (cat)

    Ardina schreef:
    (...)

    Ik word altijd rond dezelfde datum ongesteld en dat weet mijn moeder dus dat gaat 'm niet worden (cat)

    Je kan ook gewoon naar de doc gaan, die pil aanvragen en zorgen dat ze er niet achter komt. Of zeggen: okay, niet schrikken, ik ben seksueel actief en met een zo'n doosje pillen ga ik 't niet redden (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    ^ Ik weet niet eens waar mijn huisarts huisartsdingen doet en ik kan niets geheim houden, vooral iets wat ik elke dag moet (cat) En dat 2e.. Nee. Dat doe ik mijn arme moeder niiet aan.

    Ardina schreef:
    ^ Ik weet niet eens waar mijn huisarts huisartsdingen doet en ik kan niets geheim houden, vooral iets wat ik elke dag moet (cat) En dat 2e.. Nee. Dat doe ik mijn arme moeder niiet aan.

    Of voor menstruatiepijn, of zodat je minder lang ongesteld bent.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rechazame schreef:
    schijnbaar weer wat gemist mijn topics dus


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ardina schreef:
    Lol ik dacht dus dat ik mijn moeder zover had gekregen dat ik de pil mocht, krijg ik hem nu dus alleen een maandje 'tijdelijk' zodat ik niet ongesteld word op vakantie >.< Nu weet ik niets meer wat ik als reden kan gebruiken want mijn moeder is er heilig van overtuigd dat ik nog maagd ben. FML :')

    Je kunt haar toch gewoon vertellen dat het voor anticonceptie is? Wat is daar zo erg aan? :3


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Je kunt haar toch gewoon vertellen dat het voor anticonceptie is? Wat is daar zo erg aan? :3


    Precies, waarom per se een smoes verzinnen. Denk je niet dat je moeder je eerlijkheid waardeert?


    You are beautiful, you are love.

    Ardina schreef:
    Lol ik dacht dus dat ik mijn moeder zover had gekregen dat ik de pil mocht, krijg ik hem nu dus alleen een maandje 'tijdelijk' zodat ik niet ongesteld word op vakantie >.< Nu weet ik niets meer wat ik als reden kan gebruiken want mijn moeder is er heilig van overtuigd dat ik nog maagd ben. FML :')


    en anders vraag je aan je moder ofze "oma" wil worden. kdenk dat je het dan ook gewoon binnen hebt haha..

    nee, gewoon eerlijk zeggen dat je sexueel actief bent (:

    Impossibru schreef:
    (...)

    en anders vraag je aan je moder ofze "oma" wil worden. kdenk dat je het dan ook gewoon binnen hebt haha..

    nee, gewoon eerlijk zeggen dat je sexueel actief bent (:


    Als je een vaste vriend hebt tenminste.. Anders is het inderdaad geen goed idee.
    Ik bedoel, als jij en je vriend duidelijk een goede relatie hebben (ook in de ogen van je moeder) dan is er toch geen reden voor om er niet over te praten? Ik ga er ook ooit nog over praten met mijn moeder.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ardina schreef:
    Lol ik dacht dus dat ik mijn moeder zover had gekregen dat ik de pil mocht, krijg ik hem nu dus alleen een maandje 'tijdelijk' zodat ik niet ongesteld word op vakantie >.< Nu weet ik niets meer wat ik als reden kan gebruiken want mijn moeder is er heilig van overtuigd dat ik nog maagd ben. FML :')

    Voor tegen verkrachters. Je weet maar nooit.. en je wilt nog niet zwanger worden ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik denk niet dat iemand van 15 zo eventjes aan haar moeder verteld dat ze seksueel actief is :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik denk niet dat iemand van 15 zo eventjes aan haar moeder verteld dat ze seksueel actief is :x


    Nee, maar ik denk dat haar moeder het meer op prijs stelt als ze het haar gewoon vertelt en niet achter moet komen.

    Mocht ik ooit seksueel actief worden dan denk ik niet dat ik mijn moeder zou vertellen maar daar heb ik andere redenen voor.


    Physics is awesome