• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Awh, maak je maar niet druk. Ik heb vaak genoeg dat ik donderdag de laatste neem en dan ineens pas dinsdagavond/woensdagochtend ongesteld wordt.


    Your make-up is terrible

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Hmm oke, ik zit een beetje te stressen omdat ik donderdag al begonnen ben met mijn stopweek en alleen gister een beetje gebloed heb.


    Komt vast nog wel. Bij mij duurt het 3/4 dagen.


    You are beautiful, you are love.

    Frankenstein schreef:
    En een beetje stress is licht uitgedrukt, zwanger zijn zou op mijn leeftijd echt verschrikkelijk zijn
    Ik wil je niet niet bang maken, maar als je nu je regels hebt tijdens je stopweek zijn dat je echt regels niet, dus stel dat je echt zwanger zou zijn, zou je dat dus niet doorhebben. Het is niet omdat je je regels krijgt als je de pil neemt dat je daarom niet zwanger bent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik wil je niet niet bang maken, maar als je nu je regels hebt tijdens je stopweek zijn dat je echt regels niet, dus stel dat je echt zwanger zou zijn, zou je dat dus niet doorhebben. Het is niet omdat je je regels krijgt als je de pil neemt dat je daarom niet zwanger bent.


    Nou, snap ik het effe niet meer. Als je ongesteld word tijdens je stopweek kan je alsnog zwanger zijn?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, snap ik het effe niet meer. Als je ongesteld word tijdens je stopweek kan je alsnog zwanger zijn?
    Wel je lichaam bootst maandstonden na, maar het zijn niet je echte maandstonden. Ik heb ook eens ergens een artikel gelezen van iemand die zwanger was, maar het dus niet doorhad omdat ze nog steeds haar regels had in de stopweek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Wel je lichaam bootst maandstonden na, maar het zijn niet je echte maandstonden. Ik heb ook eens ergens een artikel gelezen van iemand die zwanger was, maar het dus niet doorhad omdat ze nog steeds haar regels had in de stopweek.


    Dat wist ik niet, ik dacht dat je dan gewoon je echte regels had.


    Physics is awesome

    Passerby schreef:
    (...)Ik wil je niet niet bang maken, maar als je nu je regels hebt tijdens je stopweek zijn dat je echt regels niet, dus stel dat je echt zwanger zou zijn, zou je dat dus niet doorhebben. Het is niet omdat je je regels krijgt als je de pil neemt dat je daarom niet zwanger bent.
    Ik weet het niet hoor, maar over het algemeen moet je gewoon ongesteld worden tijdens je stopweek hoor, daar is deze voor. Dat je de pil slikt betekent niet dat je helemaal niet meer ongesteld wordt.. het betekent alleen dat je tijdelijk niet vruchtbaar bent omdat de baarmoederwand ongeschikt wordt gemaakt voor een eitje om in te nestelen...

    Ik zelf slik trouwens altijd op zondag de laatste en wordt altijd pas op donderdag ongesteld ;). Het is bij iedereen anders..

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 19:10 ]

    Ongesteldheidsbloed en zwangerschapsbloed zien er volgens mij wel wat verschillend uit. En áls je zwanger bent, bloed je meestal niet in de stopweek, maar het kán dus wel. Maar zolang je de pil juist hebt genomen, hoef je je geen zorgen te maken.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ongesteldheidsbloed en zwangerschapsbloed zien er volgens mij wel wat verschillend uit. En áls je zwanger bent, bloed je meestal niet in de stopweek, maar het kán dus wel. Maar zolang je de pil juist hebt genomen, hoef je je geen zorgen te maken.

    Ik heb hem gewoon netjes iedere dag rond dezelfde tijd genomen maar ik wordt hier echt heel zenuwachtig van. Maakt het ook verschil of je 1 of 2 strips achter elkaar slikt??

    mismi schreef:
    (...)Ik weet het niet hoor, maar over het algemeen moet je gewoon ongesteld worden tijdens je stopweek hoor, daar is deze voor. Dat je de pil slikt betekent niet dat je helemaal niet meer ongesteld wordt.. het betekent alleen dat je tijdelijk niet vruchtbaar bent omdat de baarmoederwand ongeschikt wordt gemaakt voor een eitje om in te nestelen...

    Ik zelf slik trouwens altijd op zondag de laatste en wordt altijd pas op donderdag ongesteld ;). Het is bij iedereen anders..


    Ze heeft wel gelijk hoor, het bent niet echt ongesteld. Het wordt getriggerd door je lichaam omdat het opeens die hormonen niet meer krijgt en die denkt dan: Ik ben niet bevrucht, dus ik moet de baarmoederwand afstoten. Het is eigenlijk allemaal in scene gezet, daarom wordt je ook niet ongesteld als je niet stopt. Je hebt namelijk geen bevruchte eicel, eigenlijk helemaal geen eicel. De baarmoederwand hoort ook niet geschikt te zijn en als je stopt stoot je de wand ook af waardoor als er alsnog een eitje inzit, die ook af wordt gestoten. Het is echt zeldzaam als je ongesteld als je zwanger bent door de pil heen en het ook nog houd.


    Your make-up is terrible

    1 of 2 strips achterelkaar moet geen verschil maken.

    Ik weet niet of je al lang de pil slikt of dat dit de eerste keer is? Maar als het de eerste keer is kan je ongesteldheid zo en zo nog een beetje onregelmatig zijn omdat je lichaam er ook even aan moet wennen...

    Maar als je je echt zorgen maakt zal je de huisarts moeten bellen =)

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Ik heb hem gewoon netjes iedere dag rond dezelfde tijd genomen maar ik wordt hier echt heel zenuwachtig van. Maakt het ook verschil of je 1 of 2 strips achter elkaar slikt??


    Nee, maakt niet uit. Stress niet zo, heb je wel gelezen wat ik net zei? Ik word altijd pas op woensdagochtend ongesteld als ik donderdag stop. Er zijn amper 2 dagen voorbij bij jou.


    Your make-up is terrible

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Ik heb hem gewoon netjes iedere dag rond dezelfde tijd genomen maar ik wordt hier echt heel zenuwachtig van. Maakt het ook verschil of je 1 of 2 strips achter elkaar slikt??
    Dat maakt echt niet uit. Ik neem de vrijdag de laatste en ik word pas de woensdag 'ongesteld'.
    De kans dat je zwanger zou zijn als je de pil nauwkeurig pakt is echt nihil, dus ik zou echt niet zo hard stressen. Moest je je echt zorgen maken, kan je alsnog naar de huisarts gaan, maar volgens mij maak je je enkel zorgen om niks.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 19:24 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Frankenstein schreef:
    Hoe lang duurt het bij jullie meestal in je stopweek voordat je ongesteld word?


    Ik word altijd op vrijdag ongesteld, ik ben echt ontzettend regelmatig :')


    Destroy what destroys you.

    Hoi, ik meng me ook even in dit topic omdat ik nu dus een vriend heb en ook steeds dichter naar seks toe ga. Ik ben alleen bij álles zo bang dat ik het fout doe waardoor ik mezelf dus tegen hou, terwijl ik dat niet wil. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking