• Waar gaat Alcatraz over?
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.


    Wie doen er mee?
    Cipiers.
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Saturnus
    • Quinto Thomas Reynolds - Saturnus
    • Rhett Zane Colt - Voight
    • Dana Charlotta McGuire - Saturnus
    • Nathalie Leyla Alix - Assassin

    Gevangenen.
    • Maya Juliëtte Adams - Druella
    • Nicole Joy Eastwood - Gamgee
    • Ruby Maeve Valentina - Tortura
    • Ruya Aichi - Assassin
    • Alicia Joan Beaton - Exasperated
    • Blythe Durance - Gamgee
    • Luca Jones - Assassin
    • Davy Ruben Carter - Saturnus
    • Tye Shade Steele - Tortura
    • Cameron Blake Welling - Gamgee
    • Finnegan Ianto Conwy - Sylvesti NEW

    Wil je meedoen? Vul dit even in;
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Gevangenen: 17 t/m 22, cipiers: 18 t/m 25.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra:

    Het speeltopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:24 ]

    Mag ik meedoen?


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Mag ik meedoen?


    Natuurlijk! Vul maar een personage in. (:

    Cipier of gevangene?


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Cipier of gevangene?

    Dat maakt denk ik niet echt iets uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Zal ik dan morgen een mannelijke gevangene eneeen vrouwelijke cipier maken?]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Zal ik dan morgen een mannelijke gevangene en een vrouwelijke cipier maken?]

    Dat kan je doen, ja. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Als jullie bijden het goed vinden]


    Bowties were never Cooler

    Volledige naam: Finnegan Ianto Conwy
    Bijnamen: Finn, Sixx
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 17
    Karakter: Finn is van zichzelf een lieve en zorgzame jongen, meestal dan. Hij is zeer gedreven in alles wat hij doet en nog veel loyaler. Zijn vriend worden is misschien dan niet het aller makkelijkst, omdat hij rond nieuwe mensen zeer teruggetrokken kan zijn, maar als je eenmaal zijn vriend bent gaat hij ook echt voor je door het vuur.
    Normaal gesproken is hij een rustige jongen die zich niet snel druk maakt. Toch heeft hij ook nog 2 andere kanten aan zich. Als hij met zijn vrienden is, zeker als hij dan ook een slok op heeft, wordt hij nog wel heel erg druk en melig. Hij is dan ook echt in voor allerlei rare stunts en extreme acties.
    Finn boos krijgen is vrij lastig, maar als je ook maar drijgt zijn vrienden of familie iets aan te doen weet hij je te vinden. Dan verandert hij in een medogeloze killer. Hem uit zijn plannen praten is dan ook eigenlijk niet te doen.
    Uiterlijk:


    Misdaad: Dubbele moord met voor bedachte rade. Ook is hij mentaal onstabiel verklaart, dus zo snel komt hij hier niet meer weg. Ook vermoed de politie dat hij in nog meer zaken heeft meegespeelt, maar ze kunnen niks hard bewijzen.
    Extra: Finn komt uit Wales. Hij is met zijn familie 10 jaar geleden van Cardiff naar Baltimore verhuist. Daar zou hij een betere toekomst krijgen. Ondanks dat hij hard heeft gewerkt aan zijn school, is hij snel steeds dieper de bende wereld in gezakt, sinds zijn 12e. Hij zat vrij hoog in de Welshe bende uit Baltimore voor hij werd opgepakt en weggevoert naar Alcatraz.

    (Is hij zo goed?)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Zou je een ander plaatje willen zoeken? Finn/Jack Harries zijn geen criminelen..

    Beter?


    Bowties were never Cooler

    Mag ik vragen waarom Druella's personage nog in de lijst staat, ze heeft namelijk al weet ik veel hoelang niet gereageerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sylvesti schreef:
    Beter?


    Zeker weten. (:

    Gamgee schreef:
    Mag ik vragen waarom Druella's personage nog in de lijst staat, ze heeft namelijk al weet ik veel hoelang niet gereageerd.


    Uhum.. weet ik veel.

    Mijn zus [Alicia Joan Beaton - Exasperated] wacht trouwens nog steeds op een reactie van jou, Maartje. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.