• Kattenkwaad. Iedereen heeft het wel eens gedaan. Of het nou fikkie stoken of deurtje bellen is, het is en blijft leuk.
    Haal jij wel eens kattenkwaad uit? En wat was de reactie van diegene?

    Nee, ik was niet zo ondernemend.


    26 - 02 - '16

    Belletje lellen. Ja, met de hele buurt tegelijk :') We hadden zo'n groepje gevormd en er werd steeds bij twee huizen naast elkaar aangebeld en toen keihard weggesprint totdat je achter een struik, auto of boom verstopt was of je in een brandgang was. Maar het liefste natuurlijk op een plek dat je de mensen kon zien, en als er twee naast elkaar open deden dan keken ze elkaar altijd heel awkward aan haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vond het altijd leuk om als klein kind mijn schoenen uit te trappen toen we toevallig net langs het water liepen. Tenminste dat zeggen mijn ouders, net als dat ze zeggen dat ze daar niet zo blij mee waren. Verder was ik best lief en heb ik niet zoveel bijzonders uitgehaald ^^

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Belletje trekken deed ik vaak, en ik heb net nog een paar woorden in de autocorrectie van mijn moeders telefoon veranderd. Als ze 'goed' intypt komt er nu te staan: 'Wil je hamburgers eten?' :')

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:03 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nee, dat soort dingen heb ik nooit gedaan. Ik was (en ben, waarschijnlijk) veel te lief/laf voor kattenkwaad, net hoe je het bekijkt. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mijn ouders heb ik ooit de stekker van een computer in de Gamma uit het stopcontact gehaald. Toen moest er iemand helemaal vanuit Amsterdam naar Groningen komen om de computers weer op te starten. Ik kan me alleen niet meer herinneren of ik dat toen expres heb gedaan of dat het per ongeluk ging, maar ik kan er altijd wel om lachen :Y)
    En vroeger natuurlijk deurtje bellen met de kinderen uit de straat, ook altijd leuk.

    Belletje trekken bij 'de boze buurman' hij woonde verderop in de straat en werd altijd heel erg kwaad. Hij ging dan net zolang in zijn badjas voor de deuren staan, totdat hij ons zag. Eén keer hebben we geloof ik wel minimaal een halfuur moeten wachtten, voordat hij wegging. Lagen we daar plat op de grond, achter de bosjes. Soms kwam hij ook wel naar buiten. Dan was het keihard wegrennen. haha. Good old times. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Chandler schreef:
    Belletje trekken deed ik vaak, en ik heb net nog een paar woorden in de autocorrectie van mijn moeders telefoon veranderd. Als ze 'goed' intypt komt er nu te staan: 'Wil je hamburgers eten?' :')


    Oh my god, geniaal haha :') Ik wil ook autocorrecties veranderen :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb werkelijk waar maar 1x kattenkwaad uitgehaald: 'belleke trek' met buurtkinderen. Maar ik durfde niet te kijken enzo. =P
    Ik ben er te laf voor en ondertussen ben ik er te verantwoordelijk voor. Als we nu iets gaan doen dat zogezegd niet mag, dan zeg ik dat en trek ik me terug. Al ben ik de enige. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat kun je beter aan mijn zusje vragen... :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ow dat waren mijn donkere tijden. :']
          Belletje lel, op het schooldak lopen. Nou ja ik ben het wel afgeleerd na mijn laatste keer. Omdat ik toen eindigde in het ziekenhuis. We haalde die keer eten en gingen toen bij een bepaald grasveldje het opeten. Dan heb je natuurlijk nog verpakkingen enzo. Die stop je natuurlijk in een brievenbus. Wie doet dat nou niet? -hoor het sarcasme- Meerdere keren gedaan. Een keer kwam die vrouw achter ons aan en ik sprong op mijn waveboard en pakte de bagage drager van een vriendin haar fiets vast. We waren net ver genoeg en toen bleef bij het plantsoen waar bejaarden woonde mijn waveboard wieltje in een kuiltje hangen. Ik flikker. En nadat ik de bagagedrager losliet knal ik tegen een aankomende auto aan. Rug helemaal open. Buiten bewustzijn en mijn enkel was zwaar gekneusd samen met 2 botjes in mijn rugwervel een 1 rib. Laten we die oorlogswond op mijn hoofd ook niet vergeten.
    En de volgende dag op krukken naar Artis! Ik daarna echt niet meer iets gedaan wat niet mocht. Ik heb een hele goed idee gekregen van de gevolgen. Aangezien het toch wel bij je blijft. Ik heb wel een rede om te vertellen aan mijn kinderen waarom ze dit niet mogen doen :'D

    Ik wou dat ik zou braaf was geweest als andere mensen. Dan had ik nu geen lelijke littekens op mijn rug. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    Ow dat waren mijn donkere tijden. :']
          Belletje lel, op het schooldak lopen. Nou ja ik ben het wel afgeleerd na mijn laatste keer. Omdat ik toen eindigde in het ziekenhuis. We haalde die keer eten en gingen toen bij een bepaald grasveldje het opeten. Dan heb je natuurlijk nog verpakkingen enzo. Die stop je natuurlijk in een brievenbus. Wie doet dat nou niet? -hoor het sarcasme- Meerdere keren gedaan. Een keer kwam die vrouw achter ons aan en ik sprong op mijn waveboard en pakte de bagage drager van een vriendin haar fiets vast. We waren net ver genoeg en toen bleef bij het plantsoen waar bejaarden woonde mijn waveboard wieltje in een kuiltje hangen. Ik flikker. En nadat ik de bagagedrager losliet knal ik tegen een aankomende auto aan. Rug helemaal open. Buiten bewustzijn en mijn enkel was zwaar gekneusd samen met 2 botjes in mijn rugwervel een 1 rib. Laten we die oorlogswond op mijn hoofd ook niet vergeten.
    En de volgende dag op krukken naar Artis! Ik daarna echt niet meer iets gedaan wat niet mocht. Ik heb een hele goed idee gekregen van de gevolgen. Aangezien het toch wel bij je blijft. Ik heb wel een rede om te vertellen aan mijn kinderen waarom ze dit niet mogen doen :'D

    Ik wou dat ik zou braaf was geweest als andere mensen. Dan had ik nu geen lelijke littekens op mijn rug. :'D


    Haha, enthousiast, drie keer posten :')


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Haha, enthousiast, drie keer posten :')


    Internet deed vreemd bij ons. Doet ie al de hele dag :"D Gelukkig heeft al een mod het geregeld ^.^

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:36 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Internet deed vreemd bij ons. Doet ie al de hele dag :"D Gelukkig heeft al een mod het geregeld ^.^


    Haha, kan gebeuren hoor. Ik vond het er zo leuk enthousiast uitzien :')


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Oja. :Y) Besjes schieten vanuit de tuin van de dominee op auto's, of pijltjes schieten. Deurtjelellen, fikkie stoken in de bosjes. Goeie tijden. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'