• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    ForestGirl schreef:
    De pil moet je toch elke dag slikken?

    just asking


    Yup.


    Your make-up is terrible

    Errin schreef:
    Ben ik blij dat mijn moeder zelf zei: 'Nu gaan we naar de dokter, want jij moet de pil.'
    Ik was nog meer net samen met mijn vriend, maar we hadden voordien al gepland dat we samen naar een festival gingen en ik bij hem in de tent ging slapen, dus die zag het al helemaal voor haar. Dus ik heb nooit die moeilijkheid gehad om het te vragen.
    Yup, zoiets had ik ook. Ik had het zo en zo al met mijn moeder bsproken omdat ik het altijd heel erg heftig was en dan ook echt 2 weken lang achter elkaar heel heftig. Maar toen kreeg ik dus een vriendje, zaten we daar bij die huisarts. Ik netjes uitleggen waarvoor ik hem wou en toen kwam mijn moeder nog even zeggen dat ze het ook wou omdat ik toen net een vriendje had... Ik was toen 15, inmiddels is het alweer uit, maar slik hem nog steeds. Ik weet zo altijd precies wanneer ik ongesteld word en kan ervoor zorgen dat als ik op vakantie ga ik niet ongesteld word :p.

    Ik heb de pil gekregen toen ik 12 was of zo. Ik was of heel snel achter elkaar ongesteld of juist heel lang niet, en dan als ik ongesteld was, duurde het zeker een week, verloor ik veel bloed en ging ik kapot van de buikpijn. Ik heb hem nu al vijf jaar, of zo. Ook al vier verschillende merken gehad. Moet nu waarschijnlijk een lichtere versie, maar ik heb net voor een half jaar meegekregen bij de apotheek. :')


    Destroy what destroys you.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Wat Nikki zegt, Yasmin is een bijzondere pil. Ik ben 19, heb de meest "regular" pil, maar die van mij wordt gewoon vergoedt.
    Ja weet ik, ik gebruik die ook niet, maar mijn moeder wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vergeet de pil best vaak te slikken en doe het ook niet op hetzelfde tijdstip elke dag (wat wel moet eigenlijk) maar zover ik weet ben ik nog niet zwanger. x) Ik heb hem vanaf mijn 13é ofzo, maar ik heb nooit op het merk gelet?

    Caedere schreef:
    Ik vergeet de pil best vaak te slikken en doe het ook niet op hetzelfde tijdstip elke dag (wat wel moet eigenlijk) maar zover ik weet ben ik nog niet zwanger. x) Ik heb hem vanaf mijn 13é ofzo, maar ik heb nooit op het merk gelet?
    Je moet hem ook niet op hetzelfde tijdstip te nemen. Je hebt een marge van 12u. Ik neem hem gewoon als ik ga slapen en dat verschilt iedere dag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Je moet hem ook niet op hetzelfde tijdstip te nemen. Je hebt een marge van 12u. Ik neem hem gewoon als ik ga slapen en dat verschilt iedere dag.


    Ooh iemand vertelde mij dat het elke dag op hetzelfde tijdstip moest. Naja alsnog onthoud ik het niet.

    Caedere schreef:
    (...)

    Ooh iemand vertelde mij dat het elke dag op hetzelfde tijdstip moest. Naja alsnog onthoud ik het niet.


    In zo'n foldertje stond bij mij max verschil van 12 uur. Dus bv je neemt hem om half 10 's avonds, dan kun je hem de ochtend erna om half 10 nog nemen.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    In zo'n foldertje stond bij mij max verschil van 12 uur. Dus bv je neemt hem om half 10 's avonds, dan kun je hem de ochtend erna om half 10 nog nemen.


    Echt, lolol, mijn moeder zei zelfs dat het om dezelfde tijd moest.

    Caedere schreef:
    (...)

    Echt, lolol, mijn moeder zei zelfs dat het om dezelfde tijd moest.


    Nouja, het moet niet, maar het is wel handig om het om dezelfde tijd te doen zodat je er ritme in krijgt en het niet snel vergeet.


    You are beautiful, you are love.

    Caedere schreef:
    (...)

    Echt, lolol, mijn moeder zei zelfs dat het om dezelfde tijd moest.
    Het is gewoon handig om het op hetzelfde tijdstip te nemen omdat je het zo beter kan onthouden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoe lang duurt het bij jullie meestal in je stopweek voordat je ongesteld word?

    Frankenstein schreef:
    Hoe lang duurt het bij jullie meestal in je stopweek voordat je ongesteld word?


    Dat verschilt, kan best 2 tot 4, zelfs 5 dagen duren.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat verschilt, kan best 2 tot 4, zelfs 5 dagen duren.

    Hmm oke, ik zit een beetje te stressen omdat ik donderdag al begonnen ben met mijn stopweek en alleen gister een beetje gebloed heb.

    En een beetje stress is licht uitgedrukt, zwanger zijn zou op mijn leeftijd echt verschrikkelijk zijn