• Jup! Er komt familie uitbreiding bij ons :D Ik heb zojuist te horen gekregen dat mijn tante anderhalve maand zwanger is :P Ik vind het echt super leuk. Ik heb al een nichtje van 4 en nu komt er dus weer een nichtje of neefje bij :Y) Mijn tante is eind juni uitgerekend ;) Vind het echt heel leuk nieuws. Laatst tijd ging het niet zo goed met me en heb ik alleen maar shit gehad en had het heel moeilijk. Maar dit nieuws is ook erg leuk en maakt me weer een beetje vrolijk :)

    Hebben jullie nog wat leuks meegemaakt?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aw, gefeliciteerd! :D

    oops

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 17:55 ]

    de moeder van een vriendin van mij gaat bijna bevallen(dance)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wat leuk! Gefeliciteerd!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nope, niks leuks. Maar gefeliciteerd! Kleintjes zijn echt heel schattig. Meestal.


    Food.

    Mijn poepedoepie van een nichtje is alweer bijna een halfjaar oud en ik zie haar weer met kerst. :9~


    SLOAN.

    Mijn nicht van 23 is ook zwanger! Zij is al 7 maanden :D 13 februari uitgerekend ^^ kan echt niet wachten :D


    Life is hard and then we die

    Ah, wat leeuk!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, ik ben zwanger!











    trolololol, nee, tuurlijk niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ben blij voor je.


    Met mij gaat het nu wat minder.

    Gefeliciteeerd! Wat leeukk :3
    Nee, ik heb niet echt iets leuks meegemaakt xd. Maarja, het kan niet altijd feest zijn ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Gefeliciteerd! ^^ Hm, hier gebeuren alleen saaie dingen.. M'n mentor wordt wel binnenkort vader, maar daar heb ik verder niet zo veel mee te maken. lol

    Gefeliciteerd!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Mijn broertje is 15 en hij is bij beide families de jongste van de nichten en neven, de meeste zijn in de 27. Mijn ooms en tantes gaan geen kinderen meer krijgen, maar mijn nicht van 28 is onlangs bevallen van een zoontje. Ik kan niet wachten om hem weer te zien en ik vraag de hele tijd om foto's!

    Ik ga mijn eerste autootje bijna kopen. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.