• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    Hoi, ik meng me ook even in dit topic omdat ik nu dus een vriend heb en ook steeds dichter naar seks toe ga. Ik ben alleen bij álles zo bang dat ik het fout doe waardoor ik mezelf dus tegen hou, terwijl ik dat niet wil. D:


    Dat is heel begrijpelijk, maar als je elkaar echt leuk vind, maakt een foutje ook niet uit. Het is tenslotte allemaal nieuw. Mijn tip; Niet te veel nadenken tijdens hét, gewoon meegaan met je gevoel.


    You are beautiful, you are love.

    Dumbledore schreef:
    Hoi, ik meng me ook even in dit topic omdat ik nu dus een vriend heb en ook steeds dichter naar seks toe ga. Ik ben alleen bij álles zo bang dat ik het fout doe waardoor ik mezelf dus tegen hou, terwijl ik dat niet wil. D:

    Hm, die angst had ik ook bij de eerste keer, maar uiteindelijk is het een stuk minder erg dan je denkt. En daarbij, de eerste keer is meestal een ramp, het word steeds beter dus maak je niet druk, het komt goed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hm, die angst had ik ook bij de eerste keer, maar uiteindelijk is het een stuk minder erg dan je denkt. En daarbij, de eerste keer is meestal een ramp, het word steeds beter dus maak je niet druk, het komt goed :Y)

    Lol, idd, de eerste keer wordt in films en series altijd helemaal neergezet als iets perfects enzo, maar het kan nog een hoop geklungel zijn in het begin :') Vooral als meisje zijnde, als je voor het eerst zo'n ding in je gedouwd krijgt en het pijn kan doen de eerste keer. :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Lol, idd, de eerste keer wordt in films en series altijd helemaal neergezet als iets perfects enzo, maar het kan nog een hoop geklungel zijn in het begin :') Vooral als meisje zijnde, als je voor het eerst zo'n ding in je gedouwd krijgt en het pijn kan doen de eerste keer. :'D


    Ik denk dat heel wat meisjes/meiden en jongens liever zouden weten hoe het echt gaat.


    Physics is awesome

    Dumbledore schreef:
    Hoi, ik meng me ook even in dit topic omdat ik nu dus een vriend heb en ook steeds dichter naar seks toe ga. Ik ben alleen bij álles zo bang dat ik het fout doe waardoor ik mezelf dus tegen hou, terwijl ik dat niet wil. D:


    Ik heb precies hetzelfde. Ik en mijn vriend willen het ook binnenkort doen, over een paar weken als zijn ouders een weekje weg zijn en we dan alle tijd hebben.. (: Maar ik ben echt bang dat er iets fout gaat, dat 'ie er niet in gaat of dat het echt pijn gaat doen.. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het erin past :')

    Injection schreef:
    (...)

    Ik heb precies hetzelfde. Ik en mijn vriend willen het ook binnenkort doen, over een paar weken als zijn ouders een weekje weg zijn en we dan alle tijd hebben.. (: Maar ik ben echt bang dat er iets fout gaat, dat 'ie er niet in gaat of dat het echt pijn gaat doen.. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het erin past :')


    Als ik jou was zou ik gewoon niet zo druk maken en gewoon zoveel mogelijk ervan leren voor de volgende keer. Ik weet wel dat ik echt op een gegeven moment van de zenuwen gewoon in lachen zou uit barsten dus.


    Physics is awesome

    Injection schreef:
    (...)

    Ik heb precies hetzelfde. Ik en mijn vriend willen het ook binnenkort doen, over een paar weken als zijn ouders een weekje weg zijn en we dan alle tijd hebben.. (: Maar ik ben echt bang dat er iets fout gaat, dat 'ie er niet in gaat of dat het echt pijn gaat doen.. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het erin past :')

    Had ik ook de eerste keer, maar weet je, je moet je gewoon niet te druk maken over het feit dat het pijn gaat doen. Passen doet het sowieso, lol :'D. Ikzelf had wel pijn de eerste keer, maar veel meisjes hebben dat ook helemaal niet. Daarbij, als je een lieve vriend hebt die rustig aan met je doet, komt het allemaal helemaal goed. Neem gewoon de tijd, en als het de eerste keer niet lukt, so what? Tijd genoeg! (:


    ars moriendi

    Injection schreef:
    (...)

    Ik heb precies hetzelfde. Ik en mijn vriend willen het ook binnenkort doen, over een paar weken als zijn ouders een weekje weg zijn en we dan alle tijd hebben.. (: Maar ik ben echt bang dat er iets fout gaat, dat 'ie er niet in gaat of dat het echt pijn gaat doen.. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het erin past :')


    Ik had helemaal geen pijn bij de eerste keer. ^^ Als je goed met je vriend met je vriend kan praten en lachen maakt het toch niet uit als er wat mis gaat? De eerste keer is het altijd wat geklungel, maar ergens heeft dat zo zijn charme, het is en blijft de eerste keer. Één ding kan je in je achterhoofd houden; de tweede keer is altijd beter dan de eerste keer.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Ik had helemaal geen pijn bij de eerste keer. ^^ Als je goed met je vriend met je vriend kan praten en lachen maakt het toch niet uit als er wat mis gaat? De eerste keer is het altijd wat geklungel, maar ergens heeft dat zo zijn charme, het is en blijft de eerste keer. Één ding kan je in je achterhoofd houden; de tweede keer is altijd beter dan de eerste keer.

    True shit :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh ik heb laatst een super fijn gesprek met mijn vriend gehad over seks enzo, want hij is geen maagd meer maar ik wel. Hij heeft aan me gevraagd of ik gewoon heel duidelijk wilde zijn in wat ik wil en wat niet, zodat hij sowieso niks doet wat ik niet wil en toen ik hem vertelde dat ik graag nog even wilde wachten met seks, vatte hij dat goed op en vond het prima, omdat hij het goed begreep. Dat vond ik echt fijn. (: Ben overigens wel aan het experimenteren met verder gaan enzo en dat bevalt verder allemaal prima!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik was eigenlijk wel benieuwd of iemand weet hoe het kan dat je veilig bent in de stopweek. Ik heb wel gelezen dat je een soort reserve opbouwt in de 3 weken dat je de pil slikt, maar wat is die reserve dan in je lichaam? Me curious.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ik was eigenlijk wel benieuwd of iemand weet hoe het kan dat je veilig bent in de stopweek. Ik heb wel gelezen dat je een soort reserve opbouwt in de 3 weken dat je de pil slikt, maar wat is die reserve dan in je lichaam? Me curious.


    Dat vroeg ik me ook altijd af, haha.
    Maar dat van die reserve is niet waar. Het komt gewoon omdat er andere hormonen vrijkomen omdat je stopt, dat je lichaam denkt dat hij alles moet afstoten waardoor je sowieso niet zwanger kan worden. Hij stoot de baarmoederwand af, waar wilt een eventueel bevrucht eitje zich dan in nestelen? Niet dat er eitjes zijn, want die maken je eierstokken op dat moment gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Oh ja even een vraagje. Als je je pil vergeet, hoelang daarna kun je 'm nog innemen dat je zeg maar niet zwanger kan worden?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Oh ja even een vraagje. Als je je pil vergeet, hoelang daarna kun je 'm nog innemen dat je zeg maar niet zwanger kan worden?


    Officieel is het 12 uur, maar na een dag kan het eigenlijk nog gewoon, zo erg is het niet.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Officieel is het 12 uur, maar na een dag kan het eigenlijk nog gewoon, zo erg is het niet.


    Okee, thank you! Dat vroeg ik me echt al best lang af haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking